Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM: OB - Hobro, 19/7 2015.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Havde Falkesgaard fulgt sine to bommerter op med usikre indgreb ville jeg være i typisk Toppel - mode. Men på trods af sine bommerter holdt han godt fast i de skud der kom.

    De træninger jeg har set med Falkesgaard synes jeg ikke tyder på det er typisk for ham at sparke bolden ud til en modstander. Tværtimod har han virket sikker i spillet med fødderne. Synes også han havde flere gode afleveringer i pressede situationer i dag.

    De to bommerter var skidt. Men med det han i øvrigt lavede i dag, synes jeg det er en hård dom at sige han var dårlig.
    Ok, sidste indlæg om dette.
    Først og fremmest er det dejligt at høre, at han gør det godt til træning, og du ser lovende takter hos ham. Jeg forholder mig udelukkende til præstationen i dag. Det var en nem kamp at være keeper i, og alligevel kunne han have kostet to mål i første halvleg (hvilket kunne have været kampafgørende), og det synes jeg ikke bare, at man kan tage ud af bedømmelsen af indsatsen som helhed. Resten var fint men også rimeligt enkelt at håndtere

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Falken flyver højt! Med Fester som runner op, men var også overrasket over Kirkeskov, han spillede en meget god kamp.
      Ja, det samme som han sagde!

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Ok, sidste indlæg om dette.
        Først og fremmest er det dejligt at høre, at han gør det godt til træning, og du ser lovende takter hos ham. Jeg forholder mig udelukkende til præstationen i dag. Det var en nem kamp at være keeper i, og alligevel kunne han have kostet to mål i første halvleg (hvilket kunne have været kampafgørende), og det synes jeg ikke bare, at man kan tage ud af bedømmelsen af indsatsen som helhed. Resten var fint men også rimeligt enkelt at håndtere
        Det synes jeg til gengæld er lidt hårdt sat op.
        Jeg er med på, at hans aflevering lige ud til en modspiller ikke er for smart.
        Men at han direkte skulle have kostet i den anden situation er jeg ikke med på, da jeg synes det er forsvaret der står og sover så bolden havner i rummet bag dem med en spiller helt fri.
        Det Falke gør i situationen er så heller ikke så godt, da det i værste fald kunne have kostet rødt. Men optakten til dette er ikke hans 'skyld'.

        Comment


          #34
          Falk. Med Festersen og Hallgrimur som runner-ups.

          Men god kamp over det meste af linjen. Falkesgaard og Makrini skal lige banke rusten af, og spilles ind, men tegningerne var der til noget godt, også fra dem. Og så var jeg ret imponeret af en spiller der ikke er nævnt i tråden, nemlig Hallgrimur, der spillede en meget stærk kamp i forsvaret. Oliver Lund var også laaaangt bedre, end jeg havde frygtet. Han ligner en seriøs opgradering fra Skogseid.

          Ari på midten var skidt, som forventet. Det er et dødfødt projekt.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #35
            Rasmus 😜
            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
            JM Barometer 1
            2 3 4 5 6 7 8 9 10

            Comment


              #36
              Falk må skulle have den endnu en gang. Der var dog gode præstation fra mange spillere. Ang. Falkeskov, så håber jeg bare at han udviser bedre evner i luften end Toppel, da det var der jeg synes Toppel så svagest ud. Det bliver endnu vigtigere nu da vi spiller med Halgrimmur i forsvaret hvis forcer i mine øjne ikke ligger i hovedspillet.

              Comment


                #37
                Det kan kun blive Falk. Nok spillede Festersen også en god kamp, men bare fordi man er ny i klubben skal man ikke have fordel af det :P. Falk laver vel ingen fejl overhovedet, og det er altså imponerende når man spiller sådan en gang fodbold som han gør, med så meget risiko. Hvis han kan holde det niveau han spillede på i går over længere tid, ja så kan han komme til en endnu større klub end jeg troede muligt. Jeg har altid synes han har været en fantastisk spiller, men niveauet i går, synes jeg noget nye højder. Velovervejet driblinger, tog ansvar og gik med ned i banen og startede opspillet, fremragende blik for medspillere, gode defensive løb, og ydermere krydre han det med et mål, samt at have stor andel i det første mål også.
                Mange spillede godt i går, men ingen ved siden af Falk

                MOM = Falk

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  På stadion valgtes Festersen og det er ok som en stor belønning for fantastisk debut, men Falk er MoM.
                  Nu er jeg ikke 100 % sikker, men blev Festersen ikke udnævnt som MOM inden Rasmus Falk scorede til 3-0?

                  Jeg så den på tv, men mener klart at Rasmus Falk Jensen er MOM, men Greve, Desler og Festersen som runners up.

                  Ved godt Desler kun fik ca. 25 min. men den aflevering han lagde på tværs til Festersen viser super overblik og fantastisk spilforståelse, nok til at han i min optik spiller en stor 'kamp'.

                  Comment

                  Working...
                  X