Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM: OB - Hobro, 19/7 2015.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    MOM: OB - Hobro, 19/7 2015.

    Klart Falk. Han bliver meget svær at undvære.

    Også store roser til Festersen. Kirkeskov spillede en flot kamp, næsten fejlfri begge veje.

    Ari (især) og El Makrini på CM står svagest i billedet i dag, selvom Falkesgaard godt nok også havde 2 enorme svipsere, der kunne have kostet dyrt.
    Last edited by anglicantian; 19-07-2015, 14:59.

    #2
    Helt klart Rasmus Falk. MOM

    Ingen leverede en dårlig indsats i dag, synes jeg.

    Comment


      #3
      På stadion valgtes Festersen og det er ok som en stor belønning for fantastisk debut, men Falk er MoM.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #4
        Ingen over Falk

        Comment


          #5
          Klart falk. Men mange leverede godt👍🏻

          Comment


            #6
            Falk!

            Comment


              #7
              Da Falk alligevel vinder afstemningen, så giver jeg min til #21 Greve. Mål og assist. Super indhop!

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #8
                RF og det er som i RASMUS FESTERSEN
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #9
                  Festersen som MOM. Falk, Kirkeskov og Greve med stor pil opad.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #10
                    Falk. Fester og Greve som runner ups.

                    Comment


                      #11
                      http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...ejr-mod-hobro/

                      Comment


                        #12
                        Festersen, tæt forfulgt af Falk, Greve og Kirkeskov(!).

                        PS. det er sgu meget fedt at have en keeper, som er så sikker med hænderne, ingen dumme reposter.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                          Festersen, tæt forfulgt af Falk, Greve og Kirkeskov(!).

                          PS. det er sgu meget fedt at have en keeper, som er så sikker med hænderne, ingen dumme reposter.
                          ??? Hobros største (og eneste) chance i anden halvleg kom da fra en afslutning lige på, som han bokser lige ud midt i feltet. Man kan ikke dømme en mand på en kamp, men synes bestemt ikke, at han overbeviste i dag.

                          Min in stemme går til falk. Selvom det self er rart at se en god debut fra fester, og Greve kommer ind med god energi, var falk helt outstanding i dag.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            ??? Hobros største (og eneste) chance i anden halvleg kom da fra en afslutning lige på, som han bokser lige ud midt i feltet. Man kan ikke dømme en mand på en kamp, men synes bestemt ikke, at han overbeviste i dag.

                            Min in stemme går til falk. Selvom det self er rart at se en god debut fra fester, og Greve kommer ind med god energi, var falk helt outstanding i dag.
                            Mjah, ideelt set skulle den først afslutning måske være skubbet over, men den kommer altså meget hårdt, med kort reaktionstid. Synes ikke man kan forlange andet end at han redder den. Til gengæld holdt han alt andet han fik i hænderne, og det er sgu stor fremgang ift. hvad vi har været vandt til. Om det betyder at han skal være fast 1.keeper kan jeg ikke vurdere på en kamp, men altså - det jeg så idag var bedre end jeg havde frygtet (og bedre end jeg vurdere Toppel).

                            Comment


                              #15
                              Den kommer hurtigt, men synes ikke, at han må bokse den tilbage lige midt i feltet. Derudover laver han to gigantiske fejl i første halvleg, der kunne have ødelagt festen, så jeg synes han giver et noget usikkert indtryk i dag. Men hæj, det kan glemmes på en dag som denne, og så må vi håbe, at man kan tilskrive det premierenerver.

                              Comment

                              Working...
                              X