Oprindeligt indsendt af Limefrugten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
MOM: OB - Hobro, 19/7 2015.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægDen kommer hurtigt, men synes ikke, at han må bokse den tilbage lige midt i feltet. Derudover laver han to gigantiske fejl i første halvleg, der kunne have ødelagt festen, så jeg synes han giver et noget usikkert indtryk i dag. Men hæj, det kan glemmes på en dag som denne, og så må vi håbe, at man kan tilskrive det premierenerver.
Han lavede også mange gode ting men en målmand bliver oftest vurderet på ikke at lave sådanne fejl
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHelt enig. Uha nogle brølere i sin debut.
Han lavede også mange gode ting men en målmand bliver oftest vurderet på ikke at lave sådanne fejl
De fejl han laver skyldes mere nervøsitet end manglende evner. Nervøsiteten forsvinder med flere kampe og selvtillid. De lignende fejl Toppel lavede i sin OB-tid skyldtes ikke nervøsitet, men manglende evner.
Hvor var det dejligt med en målmand der bare holder bolden, så man ikke skal være nervøs hver gang modstanderen afslutter.
Jeg ville ikke så meget som et sekund overveje at tage Toppel tilbage, hvis jeg fik buddet. Og jeg er ret overbevist om, at jeg bliver mere sikker på det, når jeg har set flere kampe med Falke.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægFalkesgaard har trods alt ikke spillet superligafodbold i over to år.
De fejl han laver skyldes mere nervøsitet end manglende evner. Nervøsiteten forsvinder med flere kampe og selvtillid. De lignende fejl Toppel lavede i sin OB-tid skyldtes ikke nervøsitet, men manglende evner.
Hvor var det dejligt med en målmand der bare holder bolden, så man ikke skal være nervøs hver gang modstanderen afslutter.
Jeg ville ikke så meget som et sekund overveje at tage Toppel tilbage, hvis jeg fik buddet. Og jeg er ret overbevist om, at jeg bliver mere sikker på det, når jeg har set flere kampe med Falke.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægJeg håbet da, at du har ret - men du kan da ikke vide, at det er nerver og ikke manglende evner, og han holdt altså ikke alt
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægJeg håbet da, at du har ret - men du kan da ikke vide, at det er nerver og ikke manglende evner, og han holdt altså ikke alt
Comment
-
Ja ja, det er heller ikke fordi jeg afskriver ham efter en dårlig kamp, og jeg køber også præmissen om, at han kan blive bedre. Jeg er bare uenig i, at han gav et sikkert indtryk i dag. Havde det været toppel, havde mange nok sagt, at det var typisk Toppel, for flagrende og ikke helt til at stole på
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægJa ja, det er heller ikke fordi jeg afskriver ham efter en dårlig kamp, og jeg køber også præmissen om, at han kan blive bedre. Jeg er bare uenig i, at han gav et sikkert indtryk i dag. Havde det været toppel, havde mange nok sagt, at det var typisk Toppel, for flagrende og ikke helt til at stole på
Præcis.
Men nu er debuten overstået og vi skal videre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægJa ja, det er heller ikke fordi jeg afskriver ham efter en dårlig kamp, og jeg køber også præmissen om, at han kan blive bedre. Jeg er bare uenig i, at han gav et sikkert indtryk i dag. Havde det været toppel, havde mange nok sagt, at det var typisk Toppel, for flagrende og ikke helt til at stole på
De træninger jeg har set med Falkesgaard synes jeg ikke tyder på det er typisk for ham at sparke bolden ud til en modstander. Tværtimod har han virket sikker i spillet med fødderne. Synes også han havde flere gode afleveringer i pressede situationer i dag.
De to bommerter var skidt. Men med det han i øvrigt lavede i dag, synes jeg det er en hård dom at sige han var dårlig.
Comment
-
Falken flyver højt! Med Fester som runner op, men var også overrasket over Kirkeskov, han spillede en meget god kamp."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg[/B]
Præcis.
Men nu er debuten overstået og vi skal videre
Comment
Comment