Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM: OB - Hobro, 19/7 2015.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Den kommer hurtigt, men synes ikke, at han må bokse den tilbage lige midt i feltet. Derudover laver han to gigantiske fejl i første halvleg, der kunne have ødelagt festen, så jeg synes han giver et noget usikkert indtryk i dag. Men hæj, det kan glemmes på en dag som denne, og så må vi håbe, at man kan tilskrive det premierenerver.
    Jo, men jeg roste jo også kun hans hænder, og ikke hans fødder eller placeringsevne.. ;)

Comment

Den kommer hurtigt, men synes ikke, at han må bokse den tilbage lige midt i feltet. Derudover laver han to gigantiske fejl i første halvleg, der kunne have ødelagt festen, så jeg synes han giver et noget usikkert indtryk i dag. Men hæj, det kan glemmes på en dag som denne, og så må vi håbe, at man kan tilskrive det premierenerver.
      Helt enig. Uha nogle brølere i sin debut.
      Han lavede også mange gode ting men en målmand bliver oftest vurderet på ikke at lave sådanne fejl

Comment

Falk

Comment

Efter min mening var de bedste: Falk, Festersen, Emil Larsen, Greve og Desler
          Dem der skuffede mest var: Falkesgaard og El Makrini.

Min MOM er helt klart Rasmus Falk
          Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
          Kristian Morre

Comment

Falk. Han var rigtig god.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Helt enig. Uha nogle brølere i sin debut.
              Han lavede også mange gode ting men en målmand bliver oftest vurderet på ikke at lave sådanne fejl
              Falkesgaard har trods alt ikke spillet superligafodbold i over to år.

De fejl han laver skyldes mere nervøsitet end manglende evner. Nervøsiteten forsvinder med flere kampe og selvtillid. De lignende fejl Toppel lavede i sin OB-tid skyldtes ikke nervøsitet, men manglende evner.

Hvor var det dejligt med en målmand der bare holder bolden, så man ikke skal være nervøs hver gang modstanderen afslutter.

Jeg ville ikke så meget som et sekund overveje at tage Toppel tilbage, hvis jeg fik buddet. Og jeg er ret overbevist om, at jeg bliver mere sikker på det, når jeg har set flere kampe med Falke.

Comment

Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                Falkesgaard har trods alt ikke spillet superligafodbold i over to år.

De fejl han laver skyldes mere nervøsitet end manglende evner. Nervøsiteten forsvinder med flere kampe og selvtillid. De lignende fejl Toppel lavede i sin OB-tid skyldtes ikke nervøsitet, men manglende evner.

Hvor var det dejligt med en målmand der bare holder bolden, så man ikke skal være nervøs hver gang modstanderen afslutter.

Jeg ville ikke så meget som et sekund overveje at tage Toppel tilbage, hvis jeg fik buddet. Og jeg er ret overbevist om, at jeg bliver mere sikker på det, når jeg har set flere kampe med Falke.
                Jeg håbet da, at du har ret - men du kan da ikke vide, at det er nerver og ikke manglende evner, og han holdt altså ikke alt

Comment

Jeg håbet da, at du har ret - men du kan da ikke vide, at det er nerver og ikke manglende evner, og han holdt altså ikke alt
                  Vi havde jo også en 4back der aldrig har spillet en betydende kamp sammen. Alt taget i betragtning og med lidt ekstra Høgh-træning til Falke, så tror jeg ikke vi skal være vildt bekymrede. Vi må vel antage at Falke kan løfte sit niveau og ikke det modsatte.

MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Der var et skud han ikke holdt. Mener du virkelig han burde holde den? Det er en knaldhård afslutning på kanten af feltet.

Comment

Ja ja, det er heller ikke fordi jeg afskriver ham efter en dårlig kamp, og jeg køber også præmissen om, at han kan blive bedre. Jeg er bare uenig i, at han gav et sikkert indtryk i dag. Havde det været toppel, havde mange nok sagt, at det var typisk Toppel, for flagrende og ikke helt til at stole på

Comment

Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                        Der var et skud han ikke holdt. Mener du virkelig han burde holde den? Det er en knaldhård afslutning på kanten af feltet.
                        Nej ikke nødvendigvis, men synes ikke, at han må slå den ud midt i feltet.

Comment

Ja ja, det er heller ikke fordi jeg afskriver ham efter en dårlig kamp, og jeg køber også præmissen om, at han kan blive bedre. Jeg er bare uenig i, at han gav et sikkert indtryk i dag. Havde det været toppel, havde mange nok sagt, at det var typisk Toppel, for flagrende og ikke helt til at stole på

Præcis.
                          Men nu er debuten overstået og vi skal videre

Comment

Havde Falkesgaard fulgt sine to bommerter op med usikre indgreb ville jeg være i typisk Toppel - mode. Men på trods af sine bommerter holdt han godt fast i de skud der kom.

De træninger jeg har set med Falkesgaard synes jeg ikke tyder på det er typisk for ham at sparke bolden ud til en modstander. Tværtimod har han virket sikker i spillet med fødderne. Synes også han havde flere gode afleveringer i pressede situationer i dag.

De to bommerter var skidt. Men med det han i øvrigt lavede i dag, synes jeg det er en hård dom at sige han var dårlig.

Comment

Falken flyver højt! Med Fester som runner op, men var også overrasket over Kirkeskov, han spillede en meget god kamp.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                [/B]
                                Præcis.
                                Men nu er debuten overstået og vi skal videre
                                Men forskellen er jo helt banalt at det netop VAR typisk Toppel at være flagrende, det skete jo relativt ofte at han lavede den slags fejl. Hvis Falkesgaard viser sig også at lave den slags fejl ofte, ja så er det heller ikke ham der skal være vores 1. keeper, men jeg synes nu at det er rimeligt nok, indtil videre, at tilskrive hans fejl idag nerver, og rust.

Comment

Working...
                                X