Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Hobro 19/07/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Jeg synes egentlig ikke, jeg er hård ved Kasper - det kunne måske være formuleret anderledes af mig. Han spiller rigtigt godt i dag, ja - men er en noget anderledes spiller end Høegh (det var hvad jeg prøvede at formulere) :-)
    Med andre ord Høegh uden teknik (groft sagt)

    Comment


      En sjov betragtning er i den sammenhæng at Lasse Nielsen stod klar til at blive skiftet ind da Falk scorede til 3-0, hvorefter Kent skifter mening og beder Lasse tage overtrækstrøjen på igen, hvortil Lasse udbryder et rimelig højt "arh for helvede altså" og Azer bliver skiftet ind istedet. Godt at se at spillelysten er så stor at han bliver bitter over ikke at komme ind til de sidste 7min. i en kamp som længe er vundet :-)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
        En sjov betragtning er i den sammenhæng at Lasse Nielsen stod klar til at blive skiftet ind da Falk scorede til 3-0, hvorefter Kent skifter mening og beder Lasse tage overtrækstrøjen på igen, hvortil Lasse udbryder et rimelig højt "arh for helvede altså" og Azer bliver skiftet ind istedet. Godt at se at spillelysten er så stor at han bliver bitter over ikke at komme ind til de sidste 7min. i en kamp som længe er vundet :-)
        Ja sgu - det er faktisk fedt :-)

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
          En sjov betragtning er i den sammenhæng at Lasse Nielsen stod klar til at blive skiftet ind da Falk scorede til 3-0, hvorefter Kent skifter mening og beder Lasse tage overtrækstrøjen på igen, hvortil Lasse udbryder et rimelig højt "arh for helvede altså" og Azer bliver skiftet ind istedet. Godt at se at spillelysten er så stor at han bliver bitter over ikke at komme ind til de sidste 7min. i en kamp som længe er vundet :-)
          He he. Lyder til at Kent ville have kørt 2-0 hjem med 3 stk midtforsvarer men da vi scorer til 3-0 var den sikker og derfor blev det bare en 1:1 udskiftning

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            He he. Lyder til at Kent ville have kørt 2-0 hjem med 3 stk midtforsvarer men da vi scorer til 3-0 var den sikker og derfor blev det bare en 1:1 udskiftning
            Kommentatoren sagde faktisk at det var meningen Festersen skulle have været ud for LN - det blev så til AB for MEM... Hvor de har det fra ved jeg ikke, men det var hvad de sagde :-)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg
              Kommentatoren sagde faktisk at det var meningen Festersen skulle have været ud for LN - det blev så til AB for MEM... Hvor de har det fra ved jeg ikke, men det var hvad de sagde :-)
              Den er god nok ... Lasse var klar til at komme ind, men blev så kaldt tilbage til bænken og Azer kom ind i stedet.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Er meget uenig i forhold til KL, han har altid været en spillende forsvarer - både i hoved og med fødder, men en stor og lidt langsom en af slagsen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                  Er meget uenig i forhold til KL, han har altid været en spillende forsvarer - både i hoved og med fødder, men en stor og lidt langsom en af slagsen.
                  Okay....måske vi ser definitionen af "spillende" forskelligt?

                  Når jeg tænker "spillende" forsvarer, så tænker jeg typer a la Høegh og Agger, der bestemt ikke har noget imod at drive bolden frem, op gennem midten. Det ser jeg ikke KL gøre. Jeg ser ham slippe bolden ligeså hurtigt igen som han har fået raget den til sig.
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Okay....måske vi ser definitionen af "spillende" forskelligt?

                    Når jeg tænker "spillende" forsvarer, så tænker jeg typer a la Høegh og Agger, der bestemt ikke har noget imod at drive bolden frem, op gennem midten. Det ser jeg ikke KL gøre. Jeg ser ham slippe bolden ligeså hurtigt igen som han har fået raget den til sig.
                    Enig, jeg ser bestemt heller ikke meget spillende forsvarer over KL, hans klare force er fra øjenhøjde og op...

                    Det skal dog lige siges i forbindelse med kampen i går, så tror jeg faktisk at han var med i det første mål, hvor han netop sender den op igennem midten, men husker ikke hvor meget drev der var over det, men det var da noget af det rigtige kan man jo så sige...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment

                    Working...
                    X