Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Hobro 19/07/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg synes alt i alt at vi har spillet en god kamp. Hvis vi kan holde det niveau, så bliver det da en bedre sæson end de sidste års sæsoner
    OBeliever

    Comment


      Jeg tror sgu, de holder den hjem nu

      Comment


        slut 3-0

        Fandme en go' måde at indlede sæsonnen på.

        Comment


          10-2 i de sidste tre kampe...

          Comment


            Så vidt jeg kan se har vi ikke vundet 3 0 siden start december 2012!

            Comment


              Tre basser, cleansheet og gode takter! NØJ, en lækker sejr. Vi ligger nr. 1!

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                God første kamp, 3 lækre point... Det var måske ikke den sværeste modstander, men så alligevel altid svær når det er første runde og med meget nyt, og det gik godt i den største del af kampen... Fortjent sejr...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  God første kamp, 3 lækre point... Det var måske ikke den sværeste modstander, men så alligevel altid svær når det er første runde og med meget nyt, og det gik godt i den største del af kampen... Fortjent sejr...
                  næ.....men de kampe SKAL jo så også bare vindes - og det har vi længe haft svært ved. Kæft det er lækkert vi er kommet godt fra land. BIF og FCM venter, så glæden kan være kortvarig....

                  Comment


                    Noget af det bedste at se i dagens kamp (udover målene) var indstillingen. Når en af spillerne tabte bolden på vej frem, så var han meget hurtigt oppe igen og piskede rundt, for at erobre den tilbage. Ny stil? - man kan da håbe

                    Comment


                      Men vi har allerede lige så mange sejre nu, som de første 9 kampe i sidste sæson ;)

                      Comment


                        Absolut lovende kamp - og gode debuter til alle. Måske man ikke lagde så meget mærke til det, men Oliver Lund kan altså blive en stor gevinst. Ingen kan tage den plads fra ham, ser det ud for mig.
                        Og så ærgrer jeg mig over at Hobro ikke scorede på en eneste af chancerne. Med 3-1 og Festersen som første målscorer havde jeg vundet 2.500kr for en 50 kr.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Forresten sad Lars Olsen og Viggo Jensen sammen og så hvordan man sætter et hold i scene....
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                            Jeg synes alt i alt at vi har spillet en god kamp. Hvis vi kan holde det niveau, så bliver det da en bedre sæson end de sidste års sæsoner
                            Nu bliver modstanden også hårdere end Hobro og der skal styr på defensiven ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Kent var alt anden end tilfreds med 1. halvleg - specielt ikke sidste halvdel. Han var fint tilfreds med 2. halvleg.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Skøn overskrift på bold.dk:
                                Sprudlende OB blæste Hobro omkuld
                                Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                                Comment

                                Working...
                                X