Oprindeligt indsendt af obforever
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - Hobro 19/07/2015
Collapse
X
-
En sjov betragtning er i den sammenhæng at Lasse Nielsen stod klar til at blive skiftet ind da Falk scorede til 3-0, hvorefter Kent skifter mening og beder Lasse tage overtrækstrøjen på igen, hvortil Lasse udbryder et rimelig højt "arh for helvede altså" og Azer bliver skiftet ind istedet. Godt at se at spillelysten er så stor at han bliver bitter over ikke at komme ind til de sidste 7min. i en kamp som længe er vundet :-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlægEn sjov betragtning er i den sammenhæng at Lasse Nielsen stod klar til at blive skiftet ind da Falk scorede til 3-0, hvorefter Kent skifter mening og beder Lasse tage overtrækstrøjen på igen, hvortil Lasse udbryder et rimelig højt "arh for helvede altså" og Azer bliver skiftet ind istedet. Godt at se at spillelysten er så stor at han bliver bitter over ikke at komme ind til de sidste 7min. i en kamp som længe er vundet :-)
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlægEn sjov betragtning er i den sammenhæng at Lasse Nielsen stod klar til at blive skiftet ind da Falk scorede til 3-0, hvorefter Kent skifter mening og beder Lasse tage overtrækstrøjen på igen, hvortil Lasse udbryder et rimelig højt "arh for helvede altså" og Azer bliver skiftet ind istedet. Godt at se at spillelysten er så stor at han bliver bitter over ikke at komme ind til de sidste 7min. i en kamp som længe er vundet :-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHe he. Lyder til at Kent ville have kørt 2-0 hjem med 3 stk midtforsvarer men da vi scorer til 3-0 var den sikker og derfor blev det bare en 1:1 udskiftning
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlægKommentatoren sagde faktisk at det var meningen Festersen skulle have været ud for LN - det blev så til AB for MEM... Hvor de har det fra ved jeg ikke, men det var hvad de sagde :-)
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægEr meget uenig i forhold til KL, han har altid været en spillende forsvarer - både i hoved og med fødder, men en stor og lidt langsom en af slagsen.
Når jeg tænker "spillende" forsvarer, så tænker jeg typer a la Høegh og Agger, der bestemt ikke har noget imod at drive bolden frem, op gennem midten. Det ser jeg ikke KL gøre. Jeg ser ham slippe bolden ligeså hurtigt igen som han har fået raget den til sig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægOkay....måske vi ser definitionen af "spillende" forskelligt?
Når jeg tænker "spillende" forsvarer, så tænker jeg typer a la Høegh og Agger, der bestemt ikke har noget imod at drive bolden frem, op gennem midten. Det ser jeg ikke KL gøre. Jeg ser ham slippe bolden ligeså hurtigt igen som han har fået raget den til sig.
Det skal dog lige siges i forbindelse med kampen i går, så tror jeg faktisk at han var med i det første mål, hvor han netop sender den op igennem midten, men husker ikke hvor meget drev der var over det, men det var da noget af det rigtige kan man jo så sige...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment