Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Hobro - OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Hvis startopstillingen i morgen hedder:

Falkesgaard
    Lund Larsen Hallgrimur Kirkeskov
    Desler El Mak Ari Falk
    Festersen Zohore

Så er gennemsnitsalderen 24,5 år. Vi kommer sandsynligvis op imod et Hobro-hold med en gennemsnitsalder over 27. Vi så i går, hvad der kan ske, når et ungt, talentfuldt hold (FCN havde gennemsnit på 23 år i start-11er!) spiller imod et mere erfarent hold (Sønderjyske 26,8 år). Gruer for deres dødbolde, men mest for at de får os ned i tempo, skaber frustration og masser af duelspil, som de jo gerne vil have. Fart bliver helt afgørende - kom så, striwerne!
    Jeg håber på

Falke
    Lund HJ KL AS
    MD MEM EL
    RF
    KZ RF

Comment

Hverken deres nye angriber eller Sane når at blive klar til kampen.

http://www.bold.dk/nyt/hobro-uden-ny-angriber-mod-ob

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Hverken deres nye angriber eller Sane når at blive klar til kampen.

http://www.bold.dk/nyt/hobro-uden-ny-angriber-mod-ob
        Heller ikke Antipas eller Beckmann...

Comment

Det gør abolut ikke noget. Plus de har solgt Hvilsom. Vi SKAL slå dem!
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Det skal vi simpelthen

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Det gør abolut ikke noget. Plus de har solgt Hvilsom. Vi SKAL slå dem!
              Skulle vi jo også helst kunne uden hjælp fra manglende spillertilladelser og skader

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                Skulle vi jo også helst kunne uden hjælp fra manglende spillertilladelser og skader
                Enig, men som OB-fan er man vel permanent bekymret :-)

MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Hvis startopstillingen i morgen hedder:

Falkesgaard
                  Lund Larsen Hallgrimur Kirkeskov
                  Desler El Mak Ari Falk
                  Festersen Zohore

Så er gennemsnitsalderen 24,5 år. Vi kommer sandsynligvis op imod et Hobro-hold med en gennemsnitsalder over 27. Vi så i går, hvad der kan ske, når et ungt, talentfuldt hold (FCN havde gennemsnit på 23 år i start-11er!) spiller imod et mere erfarent hold (Sønderjyske 26,8 år).
                  Nok er gennemsnitsalderen lav, men de fleste af spillerne har spillet mange kampe på et højt niveau.

Comment

Kæft hvor kan bare ikke vente på kickoff. Det rendyrket barnlig spænding og jeg glæder mig vanvittigt til kampen starter. Der er masser af praktiske ting jeg burde foretage mig, men kan ikke rigtig samle mig. Premierekampen fylder bare for meget. Alle de spørgsmål kører rundt i knolden. Hvad bliver start11? Hvordan klarer Falkesgaard sig? Kan man se KN i holdet allerede nu? ... og jeg kunne blive ved.

Kom så med den kamp! Forza Striwerne!!

MvT

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Kæft hvor kan bare ikke vente på kickoff. Det rendyrket barnlig spænding og jeg glæder mig vanvittigt til kampen starter. Der er masser af praktiske ting jeg burde foretage mig, men kan ikke rigtig samle mig. Premierekampen fylder bare for meget. Alle de spørgsmål kører rundt i knolden. Hvad bliver start11? Hvordan klarer Falkesgaard sig? Kan man se KN i holdet allerede nu? ... og jeg kunne blive ved.

Kom så med den kamp! Forza Striwerne!!

MvT
                      Det bliver SÅ fedt!!! Giv os nu den sejr vi trænger til og fortjener

Comment

Jeg kan heller ikke få den her lørdag overstået hurtigt nok!

"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Jeg kan heller ikke få den her lørdag overstået hurtigt nok!

Haha. Jeg har planlagt at gå sent i seng, så jeg kan sove længe, så der er ikke er så lang tid til kampen fra når jeg vågner. Jeps, man er en boldtosse

MvT

Comment

Pas på du ikke sover for længe. Der er tidligt kick off ....

Comment

Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                              Pas på du ikke sover for længe. Der er tidligt kick off ....
                              Haha, tak for tippet. Er opmærksom på det ... Faktisk så meget at jeg stiller vækkeur på en søndag. Det er ulækkert.

MvT

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Enig. Når AK kommer bliver bænken nok: Målmand, AK, Azer, TM, Greve, JJT, LN...
                                Det er ikke dårligt. Lucas Jensen slår måske TM af...
                                Jeg tror roligt du kan regne med, at AK ikke kommer til at varme bænken. Ikke til den løn..

Overført betydning: AK er købt ind til startopstillingen.

Comment

Working...
                                X