Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Hobro - OB
Collapse
X
-
Hverken deres nye angriber eller Sane når at blive klar til kampen.
http://www.bold.dk/nyt/hobro-uden-ny-angriber-mod-ob
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægHverken deres nye angriber eller Sane når at blive klar til kampen.
http://www.bold.dk/nyt/hobro-uden-ny-angriber-mod-ob
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHvis startopstillingen i morgen hedder:
Falkesgaard
Lund Larsen Hallgrimur Kirkeskov
Desler El Mak Ari Falk
Festersen Zohore
Så er gennemsnitsalderen 24,5 år. Vi kommer sandsynligvis op imod et Hobro-hold med en gennemsnitsalder over 27. Vi så i går, hvad der kan ske, når et ungt, talentfuldt hold (FCN havde gennemsnit på 23 år i start-11er!) spiller imod et mere erfarent hold (Sønderjyske 26,8 år).
Comment
-
Kæft hvor kan bare ikke vente på kickoff. Det rendyrket barnlig spænding og jeg glæder mig vanvittigt til kampen starter. Der er masser af praktiske ting jeg burde foretage mig, men kan ikke rigtig samle mig. Premierekampen fylder bare for meget. Alle de spørgsmål kører rundt i knolden. Hvad bliver start11? Hvordan klarer Falkesgaard sig? Kan man se KN i holdet allerede nu? ... og jeg kunne blive ved.
Kom så med den kamp! Forza Striwerne!!
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægKæft hvor kan bare ikke vente på kickoff. Det rendyrket barnlig spænding og jeg glæder mig vanvittigt til kampen starter. Der er masser af praktiske ting jeg burde foretage mig, men kan ikke rigtig samle mig. Premierekampen fylder bare for meget. Alle de spørgsmål kører rundt i knolden. Hvad bliver start11? Hvordan klarer Falkesgaard sig? Kan man se KN i holdet allerede nu? ... og jeg kunne blive ved.
Kom så med den kamp! Forza Striwerne!!
MvT
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg kan heller ikke få den her lørdag overstået hurtigt nok!
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEnig. Når AK kommer bliver bænken nok: Målmand, AK, Azer, TM, Greve, JJT, LN...
Det er ikke dårligt. Lucas Jensen slår måske TM af...
Overført betydning: AK er købt ind til startopstillingen.
Comment
Comment