Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Hobro - OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægAh ok, havde ikke opfattet det rent faktisk var en ny kanal.
Efter lidt hurtig research kan jeg se, at MTG (kanalerne 3+, TV3 Sport 1 & 2) har fire af kampene - dvs. de kan streames på viaplay.dk. SMS Discovery Media har så de to sidste. Tænker de så vises på Canal9 og EuroSportDK - men de kan begge streames fra nutv.dk.
Derudover ser det også ud til at blive pænt dyrt: Viaplay sportspakke koster 229kr/md. (De sætter ikke prisen ned selv om at de mister 1/3 af kampene), og hvad end Discovery finder på, bliver det næppe billigere end de 99kr/md. som nutv.dk koster. Altså minimum 328kr/md. for at at se Superliga..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlægEr du sikker på at de kan streames fra nutv.dk? Det sidste lange stykke tid har diverse studieværter/journalister fra Discovery snakket om at de arbejder på "en ny spændende løsning" hvad angår streaming, de vil dog aldrig uddybe og nu står vi under en uge fra SL-start, og aner ikke om man som cablecutter kan se SL. Det er pænt frustrerende.
Derudover ser det også ud til at blive pænt dyrt: Viaplay sportspakke koster 229kr/md. (De sætter ikke prisen ned selv om at de mister 1/3 af kampene), og hvad end Discovery finder på, bliver det næppe billigere end de 99kr/md. som nutv.dk koster. Altså minimum 328kr/md. for at at se Superliga..
Det kan de. Jeg har lige skrevet med Canal 9 på twitter. Senere på året kommer deres samlede løsning, der kommer til at hedde Dplay, eller noget i den dur. Men indtil videre er det nutv.dk du skal have fat i.
Jeg tror dog jeg nøjes med Viaplay, og så fanger jeg OBs kampe live eller på værtshus."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægØnsker mig en sportspakke der ikke koster det hvide ud af øjnene hver måned!!!
Jeg begynder at tænke, at Brøndby måske havde fat i den lange ende, da de snakkede om at de ville sælge deres digitale rettigheder separat. De andre klubber bankede dem på plads, men hvem skal tv- og streamingudbuddet egentlig være til fordel for? Klubberne eller os fans/seere?
Lige nu er konstruktionen udelukkende til fordel for tv-stationerne (og dermed også klubberne), der tjener boksen på at man kun kan købe dyre månedsabonnementer, og ikke enkelte kampe."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Synes udsigten til Ari på midtbanen er et meget større problem end at lade Falkesgaard stå. Han stod glimrende i bif med flere clean sheets og holdt til presset i deres knald eller fald-kampe, og som jeg læser det fik han en fin start i Sverige.
Mht streaming, så minder det meget om musik-problematikken. Da spotify kom på banen, var der masser, som ikke længere gad at downloade deres musik og gerne ville slippe et par håndører for at undgå besværet. Det samme her - så længe leverandørerne ikke evner at levere en attraktiv løsning til en fair pris, så finder mange nok deres stream et andet sted.Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
Comment
Comment