Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
12-07-15 Træningskamp - Ängelholm vs Odense BK
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægEr måske lidt søndagssløv, men mener du er det er ligemeget om Skulason spiller VB eller sidder på bænken?
MvT
Tror ikke det har den store betydning for holdet om han er på backen eller MK er..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDa han åbenbart ikke passer ind på KN's ideologi om en offensiv back så ja..
Tror ikke det har den store betydning for holdet om han er på backen eller MK er..
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægDet kan der selvfølgelig være noget om. Men i hvert fald positivt, at Kirke og Ari kan presse hinanden og VB'en ikke selvskrevet til én spiller i mangel af bedre. Kan KN trylle noget godt ud af Kirke er det fedt. Det bliver spændende at følge. Det er altså sgu fedt nok at være OB-fan i disse dage. Jeg nyder det.
MvT
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægDet kan der selvfølgelig være noget om. Men i hvert fald positivt, at Kirke og Ari kan presse hinanden og VB'en ikke selvskrevet til én spiller i mangel af bedre. Kan KN trylle noget godt ud af Kirke er det fedt. Det bliver spændende at følge. Det er altså sgu fedt nok at være OB-fan i disse dage. Jeg nyder det.
MvTForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
MvT
Eneste malurt i mit bægre er altså Skula på midten. Den forstår jeg ikke.
Men kan da godt se at hvis Greve ikke skal være midtmidt og Desler skal være højrekant er der heller ikke den vilde konkurrence om den sidste...
Den sidste plads ved siden af MEM står vel mellem Ari,Azer og JJT. Ikke just skræmmende.
Selvom vi ved/håber at JJT sidder tungt på den plads senest engang næste sæson
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg62. Haddi, Kirke og Lund ud - Momo, Barrett og Magnus P. ind. #obdk #AFFOB 0-1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægDet må vel betyde at Momo kom ind og spille på den defensive midt, hvor han er bedst? Barret for Kirke, Magnus for Lund og Momo for Haddi. Dejligt hvis man rent faktisk begynder at bruge hans kompetencer, hvor han er bedst.
Comment
-
Kæmpe artikel om dagens kamp. Rart at se Niels A virkelig knokle for sine penge når han er taget med der op..
http://www.fyens.dk/sport/OB-vandt-s...rtikel/2747569
Glemte vist denne her:
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKæmpe artikel om dagens kamp. Rart at se Niels A virkelig knokle for sine penge når han er taget med der op..
http://www.fyens.dk/sport/OB-vandt-s...rtikel/2747569
Glemte vist denne her:"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
Comment