Annoncering

Collapse
No announcement yet.

12-07-15 Træningskamp - Ängelholm vs Odense BK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Taget i betragtning af, at Fyens Stiftstidende nærmest lever af deres dækning af OB, så er det der satme ikke godt nok! Jeg håber godt nok avisen bugner af lækre interviews og observationer og ligeledes mitfyn.dk i morgen.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Hørt!!!
      Eneste malurt i mit bægre er altså Skula på midten. Den forstår jeg ikke.
      Men kan da godt se at hvis Greve ikke skal være midtmidt og Desler skal være højrekant er der heller ikke den vilde konkurrence om den sidste...
      Den sidste plads ved siden af MEM står vel mellem Ari,Azer og JJT. Ikke just skræmmende.
      Selvom vi ved/håber at JJT sidder tungt på den plads senest engang næste sæson
      I min verden sidder JJT tungt på pladsen allerede nu. Han skal bare have fuld smadder på spilletid og en fyldig forlængelse. Jeg har set nok til ikke at være i tvivl. JJT bliver et monster.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Det er svært at skrive lange artikler med en smøg i den ene hånd, og en fadøl i den anden. Ét-finger-tastning, du ved
        Hvad er der nu i vejen med det koncept
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Taget i betragtning af, at Fyens Stiftstidende nærmest lever af deres dækning af OB, så er det der satme ikke godt nok! Jeg håber godt nok avisen bugner af lækre interviews og observationer og ligeledes mitfyn.dk i morgen.
          Retfærdigvis skal det nævnes at han har et lidt længere referat/artikel om kampen i dagens FS

          Comment

          Working...
          X