Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen hjem Anders K.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Så vidt jeg ved, så er der ikke kommet nogen meldinger om det endnu. Er der nogen der har set dagens træning og kan fortælle om han deltog? Men uanset hvad, så er det Aab der sidder tilbage med flest chips, de har højst sandsynligt fået 750.000 i klubkassen i mens OB har betalt lidt spiller honorar også.

    Hvor er det rart, at få A.K hjem! Og hvor er jeg ked af, at han skal rende rundt i nummer 28! Jeg bestiller lidt senere en trøje med mit eget print, hvor der står A.K. og så med nummer 47 i protest!
    AK bryder sig ikke om 47 titelnavnet så det er nok derfor... Men dette lugter af Festersen skade eller salg af Emil/Falk.. Jeg hælder til Festersen skade og hvis jeg frit skulle vælge én af dem ville jeg tage et Emil salg...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      AK bryder sig ikke om 47 titelnavnet så det er nok derfor... Men dette lugter af Festersen skade eller salg af Emil/Falk.. Jeg hælder til Festersen skade og hvis jeg frit skulle vælge én af dem ville jeg tage et Emil salg...
      Det ved jeg godt, men det vælger jeg at ignorere fuldstændigt. Jeg fatter ikke, at han ikke kan leve med det, for min og mange andres skyld

      Omkring Festersen, der sagde de da, at de ikke ville tage nogle chancer i går, og de ville teste det i dag, så hvor svært kan det være for Sportfyn, og fortælle om han har deltaget i dagens træning? Er der nogen der har været tilstede, og kan hjælpe os?

      Jeg tror mest på et salg af Emil af de to. Hvis der kommer et realistisk bud på Falk, så rygter de det garanteret til pressen, så de kan breake historien og måske få klubben til at give prisen, eller andre klubber til at starte en budkrig.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Det ved jeg godt, men det vælger jeg at ignorere fuldstændigt. Jeg fatter ikke, at han ikke kan leve med det, for min og mange andres skyld

        Omkring Festersen, der sagde de da, at de ikke ville tage nogle chancer i går, og de ville teste det i dag, så hvor svært kan det være for Sportfyn, og fortælle om han har deltaget i dagens træning? Er der nogen der har været tilstede, og kan hjælpe os?

        Jeg tror mest på et salg af Emil af de to. Hvis der kommer et realistisk bud på Falk, så rygter de det garanteret til pressen, så de kan breake historien og måske få klubben til at give prisen, eller andre klubber til at starte en budkrig.


        Var det ikke at de gav ham pause idag og ville teste ham i morgen?

        Lyder faktisk som en fin idé. Den havde jeg ikke lige tænkt på

        Comment


          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Jeg har hørt i underkanten af en million, så det skal nok passe, så Jesper Hansen har foldet, og helt vanvittigt så vandt Gaarde dette pokerspil.
          Har sagt det før og siger det så igen ... JH ... Ringe ringe pokerspiller ..

          Og lad nu være med at satse alt på 5 min i transferlukning ... Du evner det ikke ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Har sagt det før og siger det så igen ... JH ... Ringe ringe pokerspiller ..

            Og lad nu være med at satse alt på 5 min i transferlukning ... Du evner det ikke ..
            Hvis man alligevel giver næsten fuld pris kunne man lige så godt have gjort det for 1 måned siden...
            Og så smider han bare kortene midt i spillet

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Jeg har hørt i underkanten af en million, så det skal nok passe, så Jesper Hansen har foldet, og helt vanvittigt så vandt Gaarde dette pokerspil.
              Hvis det er sandt faldt min agtelse for jh endnu en tand.....
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                Har vi overvejet muligheden at Gaarde ville have halvanden mio. til starte med og det er Gaarde der er faldet til patten?

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Hvis man alligevel giver næsten fuld pris kunne man lige så godt have gjort det for 1 måned siden...
                  Og så smider han bare kortene midt i spillet
                  Mon ikke det spiller ind at både Festersen og Zohore har knæproblemer.

                  Hvis begge var fit for fight ville det være skørt at betale så meget.

                  Har Festersen trænet med i dag?

                  Comment


                    Zohore hvem???

                    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...griber/5685968

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Har vi overvejet muligheden at Gaarde ville have halvanden mio. til starte med og det er Gaarde der er faldet til patten?

                      MvT
                      Egentlig ikke. Tror mere på at den har heddet 500.000 kontra 1 mill og man er mødtes på midten

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                        Mon ikke det spiller ind at både Festersen og Zohore har knæproblemer.

                        Hvis begge var fit for fight ville det være skørt at betale så meget.

                        Har Festersen trænet med i dag?
                        Tror jeg ikke han gjorde

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Har vi overvejet muligheden at Gaarde ville have halvanden mio. til starte med og det er Gaarde der er faldet til patten?

                          MvT
                          Jfr EB har OB lagt det ønskede beløb ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Jfr EB har OB lagt det ønskede beløb ..
                            og EB er jo altid en supertroværdig kilde...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              AK bryder sig ikke om 47 titelnavnet så det er nok derfor... Men dette lugter af Festersen skade eller salg af Emil/Falk.. Jeg hælder til Festersen skade og hvis jeg frit skulle vælge én af dem ville jeg tage et Emil salg...
                              Altså nu har der jo lige været rygter om Emil til Tyskland så den ligger jo lige for. Har de andre så problemer med bentøjet.....giver det endnu mere mening. Især da der jo stadig kan lande et tilbud på Falk i sidste sekund.
                              det eneste der undre er hvis JH er faldet til patten.....så kunne han fandme have gjort det noget før.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                Altså nu har der jo lige været rygter om Emil til Tyskland så den ligger jo lige for. Har de andre så problemer med bentøjet.....giver det endnu mere mening. Især da der jo stadig kan lande et tilbud på Falk i sidste sekund.
                                det eneste der undre er hvis JH er faldet til patten.....så kunne han fandme have gjort det noget før.


                                Helt enig

                                Comment

                                Working...
                                X