Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen hjem Anders K.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Håber han takker en gang mere den 24.8. med 1 eller 2 mål.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Det var AK, velkommen til... Nu fokus på defensiven...
      Enig. Der mangler en del kvalitet

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Håber han takker en gang mere den 24.8. med 1 eller 2 mål.
        Yes

        Comment


          Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
          Det er desværre ikke FM, hvor man kan hente en spiller 31/12, og han spiller kamp 1/1 ;)
          http://www.bold.dk/nyt/mark-w-en-speciel-foelelse

          Comment


            Ærgerligt at han ikke kan.nå at spille en rolle på søndag. Men fedt nok at aftalen er på plads, det var vidst bedst for alle

            Comment


              Comment


                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...griber/5685968

                Hold nu fast 750.000 kr. for 4 mdr. håber ikke det er sandt..

                Comment


                  Det er sgu da for dumt at give alle de penge for en vi kunne få gratis om 4 måneder. Og en position hvor der ikke mangler.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af D.Rolver Se indlæg
                    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...griber/5685968

                    Hold nu fast 750.000 kr. for 4 mdr. håber ikke det er sandt..
                    Jeg har hørt i underkanten af en million, så det skal nok passe, så Jesper Hansen har foldet, og helt vanvittigt så vandt Gaarde dette pokerspil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Jeg har hørt i underkanten af en million, så det skal nok passe, så Jesper Hansen har foldet, og helt vanvittigt så vandt Gaarde dette pokerspil.
                      Jeg har ikke læst alle indlæg igennem, men slog JH ikke til fordi Festersen er blevet skadet?

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Er super glad at vi får AK nu. Er super knotten over at han ikke valgte #47.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Det er det da og jeg synes, alt det brokkeri må slutte nu! Festersen er måske skadet, så det giver fint mening. Rigtig godt og fint arbejde pg Aab har jo alligel betalt løn til AK i 2 måneder. Super og velkommen til AK.

                          Comment


                            Årsagen til at man køber nu kan jo meget vel være hvis Emil eller Falk er på vej ud.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Jeg har ikke læst alle indlæg igennem, men slog JH ikke til fordi Festersen er blevet skadet?

                              MvT
                              Så vidt jeg ved, så er der ikke kommet nogen meldinger om det endnu. Er der nogen der har set dagens træning og kan fortælle om han deltog? Men uanset hvad, så er det Aab der sidder tilbage med flest chips, de har højst sandsynligt fået 750.000 i klubkassen i mens OB har betalt lidt spiller honorar også.

                              Hvor er det rart, at få A.K hjem! Og hvor er jeg ked af, at han skal rende rundt i nummer 28! Jeg bestiller lidt senere en trøje med mit eget print, hvor der står A.K. og så med nummer 47 i protest!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af D.Rolver Se indlæg
                                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...griber/5685968

                                Hold nu fast 750.000 kr. for 4 mdr. håber ikke det er sandt..
                                Det er mange penge. Jeg frygter at der er trykket på knappen fordi Festersen måske kunne være ude et stykke tid og OB prøver at holde det hemmeligt/nede så længe som muligt.. Ellers kunne man lige så godt have trukket den i 14 dage til nu når vi har stået model til det her i 1 1/2 måned....
                                Håber så meget at jeg ikke har ret.. Men jeg frygter umeldingen

                                Comment

                                Working...
                                X