Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen hjem Anders K.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Tak for det.

    Skulle selv til at skrive det samme.

    Og lad os antage at 125.000 passer meget fint til en spiller af hans kaliber.
    Men kan også være han 'kun' får 100.000, men jeg tror ikke han ligger under 100k, og hvis i hvertfald ikke ret meget.
    Nu skal der ikke gå for meget off topic i den. Men jeg nægter simpelthen at tro, at AK får op mod 100.000 om måneden i AaB. Han kom direkte fra Fredericia og 1. divisions-lønninger. At gå fra 10.000-15.000 om måneden til 100.000 eller derover er simpelthen urealistisk.

    Han får til gengæld op mod 125.000 i OB har jeg hørt.

    Comment


      Hvor er det vildt at AaB prøver at leje ham ud til en udenlandsk klub for mindre penge end det OB vil jente ham for.
      Der må virkelig være noget i kulissen hvor OB har fucked op. Ellers er AaB bare tøse sure..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
        Hvor er det vildt at AaB prøver at leje ham ud til en udenlandsk klub for mindre penge end det OB vil jente ham for.
        Der må virkelig være noget i kulissen hvor OB har fucked op. Ellers er AaB bare tøse sure..
        Lad os nu se; Leif Rasmussen sendte jo også Toppel til BIF i går, og det er mig bekendt ikke sket endnu, så man bliver jo lidt skeptisk m hans historier. Tvivler på at AaB er så gammelsure, at de hellere vil miste penge end sende AK til OB.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Lad os nu se; Leif Rasmussen sendte jo også Toppel til BIF i går, og det er mig bekendt ikke sket endnu, så man bliver jo lidt skeptisk m hans historier. Tvivler på at AaB er så gammelsure, at de hellere vil miste penge end sende AK til OB.
          Det ser altså sådan ud. Så kan man kalde det tøsesur eller straffeaktion... Same same

          Jeg har en kilde der siger at der sker noget mellem Toppel og BIF.. Om det bliver til noget er ikke sikkert da de virkelig sondere efter hvad der er på markedet..
          Men finder de ikke noget passende hurtigt der gider at sidde på bænken til minimal løn kunne Toppel godt trække i en Blå/Gul trøje..
          Jeg vil blive MEGET overrasket hvis min kilde skulle lyve. Den er god og pålidelig. Men så længe at intet er skrevet under kan man jo altid nægte.. Men han skulle være bedt om ikke at spille kamp for Næsby i weekenden af samme årsag..
          Vi må se hvad der sker

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Det ser altså sådan ud. Så kan man kalde det tøsesur eller straffeaktion... Same same

            Jeg har en kilde der siger at der sker noget mellem Toppel og BIF.. Om det bliver til noget er ikke sikkert da de virkelig sondere efter hvad der er på markedet..
            Men finder de ikke noget passende hurtigt der gider at sidde på bænken til minimal løn kunne Toppel godt trække i en Blå/Gul trøje..
            Jeg vil blive MEGET overrasket hvis min kilde skulle lyve. Den er god og pålidelig. Men så længe at intet er skrevet under kan man jo altid nægte.. Men han skulle være bedt om ikke at spille kamp for Næsby i weekenden af samme årsag..
            Vi må se hvad der sker
            toppel har selv afvist det og siger han er igang med et spændene projekt med næsby (Brøndby samarbejdsklub) og så har han 20 timers
            vvs tjans om ugen. Tror ikke toppel skal væk fra det projekt foreløbigt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
              toppel har selv afvist det og siger han er igang med et spændene projekt med næsby (Brøndby samarbejdsklub) og så har han 20 timers
              vvs tjans om ugen. Tror ikke toppel skal væk fra det projekt foreløbigt
              Nej hvem vil dog bytte det for en foreløbig bænkplads hos en dansk storklub der tilbyder dobbelt løn som minimum..
              Alle Næsby og VVS tjanser er lavet med forbehold indtil 1/9

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Nej hvem vil dog bytte det for en foreløbig bænkplads hos en dansk storklub der tilbyder dobbelt løn som minimum..
                Alle Næsby og VVS tjanser er lavet med forbehold indtil 1/9
                nej mon dog ikke han takker ja - hvem ville ikke gøre det - han får muligheden for at leve den professionelle drøm lidt endnu - selvfølgelig skal han gøre det - hvis ellers lønnen er god nok.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  nej mon dog ikke han takker ja - hvem ville ikke gøre det - han får muligheden for at leve den professionelle drøm lidt endnu - selvfølgelig skal han gøre det - hvis ellers lønnen er god nok.
                  Han skulle have takket ja. Og venter kun på BIF..
                  De har vist en del bolde i luften..

                  Men lad os se. Mange handler bliver jo ikke til noget i sidste øjeblik af forskellige årsager..
                  Jeg kunne godt frygte for Toppel at Bech er en der nogengange læser med på forskellige medier(og måske deres forum) og har fundet ud af at sådan en handel ikke er populær. Mon ikke at han gerne vil holde sig gode venner med fans'ne så længe det er muligt...

                  Comment


                    Kan egentlig godt li at AK har lukket helt i omkring hans situation. Der skal jo ofte ikke meget til, før de skide fodbold spillere er i medierne og klager deres nød. Men det er sikkert meget fornuftigt at være tavs i hans sted. Så kan han kommentere på det når han er sluppet væk fra aab.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                      Kan egentlig godt li at AK har lukket helt i omkring hans situation. Der skal jo ofte ikke meget til, før de skide fodbold spillere er i medierne og klager deres nød. Men det er sikkert meget fornuftigt at være tavs i hans sted. Så kan han kommentere på det når han er sluppet væk fra aab.
                      Mon ikke at vi får hele sagen fra hans side?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Lad os nu se; Leif Rasmussen sendte jo også Toppel til BIF i går, og det er mig bekendt ikke sket endnu, så man bliver jo lidt skeptisk m hans historier. Tvivler på at AaB er så gammelsure, at de hellere vil miste penge end sende AK til OB.
                        Er man ikke altid skeptisk med Leifs historier?

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Er man ikke altid skeptisk med Leifs historier?

                          MvT
                          Bestemt
                          Men lad os se om min kilde holder stik så ;)

                          Comment


                            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...il-ifk/5675182

                            AK siger nej til IFK Gøteborg

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tommyob Se indlæg
                              noget af et rap over fingrene til Gaarde og AAB - mon ikke det mørner dem en smule

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                noget af et rap over fingrene til Gaarde og AAB - mon ikke det mørner dem en smule
                                Eller optrapper konflikten. Nu har AaB i hvert fald en "undskyldning" og kan ikke længere klantres for, at han ikke spiller, da de jo har givet ham mulighed for spilletid i en større klub.

                                Comment

                                Working...
                                X