Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen hjem Anders K.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    AaB afviser stadig at have brug for AK

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...rods-uskarphed
    tja....mener jo ikke det styrker deres forhandlingsposition at melde sådan ud.....hvis JH og OB kunne se hvor vigtig AK var for dem kunne der lettere argumenteres for en højere pris (ikke at JH nødvendigvis bed på)

    Men det her....bør jo alt andet lige gøre ham billigere da vi jo vil lette deres lønbudget ved at tage ham år før tid.

    Ved de præcist hvem de straffer ved denne auktion?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      tja....mener jo ikke det styrker deres forhandlingsposition at melde sådan ud.....hvis JH og OB kunne se hvor vigtig AK var for dem kunne der lettere argumenteres for en højere pris (ikke at JH nødvendigvis bed på)

      Men det her....bør jo alt andet lige gøre ham billigere da vi jo vil lette deres lønbudget ved at tage ham år før tid.

      Ved de præcist hvem de straffer ved denne auktion?
      De mener nok det er AK og OB tror jeg. Og det har de vel også ret i

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        tja....mener jo ikke det styrker deres forhandlingsposition at melde sådan ud.....hvis JH og OB kunne se hvor vigtig AK var for dem kunne der lettere argumenteres for en højere pris (ikke at JH nødvendigvis bed på)

        Men det her....bør jo alt andet lige gøre ham billigere da vi jo vil lette deres lønbudget ved at tage ham år før tid.

        Ved de præcist hvem de straffer ved denne auktion?
        der er kun tabere i denne situation hvis AaB ikke ændre mening og giver AK spilletid for at få løst deres scoringsproblemer. OB får ikke glæde af AK og AaB har en spiller gående som gerne vil videre og hæver de sidste lønkroner i af AaB-kassen.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          De mener nok det er AK og OB tror jeg. Og det har de vel også ret i
          ja....og dem selv.

          Deres angribere kan ikke score lige pt. så ved ikke at gøre brug af AK mister de (potentielt) en del point. Og de får ikke mere for ham plus de stadig betaler løn til ham.
          Og så ved jeg heller ikke om sådan en sag ligefrem hjælper på deres omdømme.

          Mener godt AAB kan føjes til listen af tabere her.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            ja....og dem selv.

            Deres angribere kan ikke score lige pt. så ved ikke at gøre brug af AK mister de (potentielt) en del point. Og de får ikke mere for ham plus de stadig betaler løn til ham.
            Og så ved jeg heller ikke om sådan en sag ligefrem hjælper på deres omdømme.

            Mener godt AAB kan føjes til listen af tabere her.
            Vi har seks point de har fire, for mig at se, er det da entydigt AaB der foreløbigt står som taber i denne sag.

            Det er selvfølgelig spekulationer, om AaB havde høstet mere med AK i truppen, men det er vel ikke helt i skoven at vurdere det sandsynligvis havde været tilfældet når vi taler truppens topscorer sidste sæson og de vel og mærke har tabt point i to scoringsmæssigt tætte kampe.

            Edit: ja selvf. er sagen mere kompliceret end som sådan, men når regnskabet i sidste ende gøres op, er det jo pointtavlen der tæller.
            Last edited by Netsirk; 05-08-2015, 07:57.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
              Vi har seks point de har fire, for mig at se, er det da entydigt AaB der foreløbigt står som taber i denne sag.

              Det er selvfølgelig spekulationer, om AaB havde høstet mere med AK i truppen, men det er vel ikke helt i skoven at vurdere det sandsynligvis havde været tilfældet når vi taler truppens topscorer sidste sæson og de vel og mærke har tabt point i to scoringsmæssigt tætte kampe.

              Edit: ja selvf. er sagen mere kompliceret end som sådan, men når regnskabet i sidste ende gøres op, er det jo pointtavlen der tæller.
              ganske enig. Omend jeg godt kan forstå man satser mest på de angribere man har til rådighed efter nytår også - måske de ikke er varme nu men håbet er vel at det bliver de.

              Men at man end ikke tager deres topscore fra sidste sæson med i truppen.....ja jeg forstår det ikke helt

              håber gaarde og JH bliver enige om et kompromis

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                ganske enig. Omend jeg godt kan forstå man satser mest på de angribere man har til rådighed efter nytår også - måske de ikke er varme nu men håbet er vel at det bliver de.

                Men at man end ikke tager deres topscore fra sidste sæson med i truppen.....ja jeg forstår det ikke helt

                håber gaarde og JH bliver enige om et kompromis
                Det gør de. Til aller aller sidst i vinduet

                Comment


                  Hvis nu JH bliver stædig og ikke vil købe AK fri er aab den helt store taber. Så hænger de på ham året ud.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                    Hvis nu JH bliver stædig og ikke vil købe AK fri er aab den helt store taber. Så hænger de på ham året ud.
                    Så er AK stadig den største taber

                    Comment


                      Har sagt det før.

                      Jeg føler mig overbevist om, at Gaarde ikke vil have han er med for os mod Aab den 24. august.

                      Tror AK kommer i tidsrummet den 25 august til vinduet lukker. Efter vores indbyrdes kamp kan selv Gaarde indse, at det ikke er økonomisk ansvarligt for Aab længere.

                      Han skal da ikke til en 3 klub, det siger han da selv nej tak til, medmindre det er et totalt vildt tilbud og OB siger god for det (uofficielt selvfølgelig).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Har sagt det før.

                        Jeg føler mig overbevist om, at Gaarde ikke vil have han er med for os mod Aab den 24. august.

                        Tror AK kommer i tidsrummet den 25 august til vinduet lukker. Efter vores indbyrdes kamp kan selv Gaarde indse, at det ikke er økonomisk ansvarligt for Aab længere.

                        Han skal da ikke til en 3 klub, det siger han da selv nej tak til, medmindre det er et totalt vildt tilbud og OB siger god for det (uofficielt selvfølgelig).
                        Så længe han ikke har spillet for Aab og de muligvis ikke vil sende ham afsted til os, vil det jo også være fint for AK at få noget kamp træning.

                        Så på det punkt kan det jo være lige så fint som hvis han kom til os.

                        Og lad nu være med at komme med at komme med: "Han kan jo blive alvorligt skadet", for det kan han jo også for os når han kommer, så det bør ikke spille ind nogen steder.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Så er AK stadig den største taber
                          Præcist. Og det er jo AaBs eneste kort - hvad gør det ved Anders mentalt og formmæssigt at være på tribunen ½ år?
                          Det er ikke nogen rar måde at behandle folk på, men de trækker det eneste kort, de har. Hvis vi sælger Falk - og det tror jeg stadig på - så er vi nok mere åbne overfor AaBs pris. Hvis vi ikke sælger Falk, så hardballer begge parter måske. Og så kan Anders ende i den nordjyske fryser.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Præcist. Og det er jo AaBs eneste kort - hvad gør det ved Anders mentalt og formmæssigt at være på tribunen ½ år?
                            Det er ikke nogen rar måde at behandle folk på, men de trækker det eneste kort, de har. Hvis vi sælger Falk - og det tror jeg stadig på - så er vi nok mere åbne overfor AaBs pris. Hvis vi ikke sælger Falk, så hardballer begge parter måske. Og så kan Anders ende i den nordjyske fryser.
                            Det ville godt nok være skidt ja

                            Comment


                              Selvfølgelig har AaB andre kort at smide... men de har valgt den hårde måde, som ingen får noget ud af...

                              At fryse sin topscorer ude, fordi man vil have lidt ekstra penge, som man alligevel kunne spare i løn ved at slippe ham nu, det første 5-6 cifrede beløb er allerede gået ind på AKs konto siden han skrev med os... Det er bare dumt, og må skyldes Gaarde er uerfaren som sportsdirektør...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Selvfølgelig har AaB andre kort at smide... men de har valgt den hårde måde, som ingen får noget ud af...

                                At fryse sin topscorer ude, fordi man vil have lidt ekstra penge, som man alligevel kunne spare i løn ved at slippe ham nu, det første 5-6 cifrede beløb er allerede gået ind på AKs konto siden han skrev med os... Det er bare dumt, og må skyldes Gaarde er uerfaren som sportsdirektør...
                                Arh det er jo ikke helt rigtigt. Udover ekstra penge vil man nok også gerne sende et signal til at andre spillere i AaB om, at det ikke er velset at tale om udlandsambitioner og så skifte til en konkurrent. Det er vil ikke så kuriøst som alle vil gøre det til. At deres overflod af udmærkede angribere brænder et par megachancer er så bare dårlig timing..

                                Comment

                                Working...
                                X