Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen hjem Anders K.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægAltså nu har der jo lige været rygter om Emil til Tyskland så den ligger jo lige for. Har de andre så problemer med bentøjet.....giver det endnu mere mening. Især da der jo stadig kan lande et tilbud på Falk i sidste sekund.
det eneste der undre er hvis JH er faldet til patten.....så kunne han fandme have gjort det noget før.
Helt enig
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAK bryder sig ikke om 47 titelnavnet så det er nok derfor... Men dette lugter af Festersen skade eller salg af Emil/Falk.. Jeg hælder til Festersen skade og hvis jeg frit skulle vælge én af dem ville jeg tage et Emil salg...
det eneste der undre er hvis JH er faldet til patten.....så kunne han fandme have gjort det noget før.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægJfr EB har OB lagt det ønskede beløb ..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægHar vi overvejet muligheden at Gaarde ville have halvanden mio. til starte med og det er Gaarde der er faldet til patten?
MvT
Leave a comment:
-
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis man alligevel giver næsten fuld pris kunne man lige så godt have gjort det for 1 måned siden...
Og så smider han bare kortene midt i spillet
Hvis begge var fit for fight ville det være skørt at betale så meget.
Har Festersen trænet med i dag?
Leave a comment:
-
Har vi overvejet muligheden at Gaarde ville have halvanden mio. til starte med og det er Gaarde der er faldet til patten?
MvT
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægHar sagt det før og siger det så igen ... JH ... Ringe ringe pokerspiller ..
Og lad nu være med at satse alt på 5 min i transferlukning ... Du evner det ikke ..
Og så smider han bare kortene midt i spillet
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægJeg har hørt i underkanten af en million, så det skal nok passe, så Jesper Hansen har foldet, og helt vanvittigt så vandt Gaarde dette pokerspil.
Og lad nu være med at satse alt på 5 min i transferlukning ... Du evner det ikke ..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægDet ved jeg godt, men det vælger jeg at ignorere fuldstændigt. Jeg fatter ikke, at han ikke kan leve med det, for min og mange andres skyld
Omkring Festersen, der sagde de da, at de ikke ville tage nogle chancer i går, og de ville teste det i dag, så hvor svært kan det være for Sportfyn, og fortælle om han har deltaget i dagens træning? Er der nogen der har været tilstede, og kan hjælpe os?
Jeg tror mest på et salg af Emil af de to. Hvis der kommer et realistisk bud på Falk, så rygter de det garanteret til pressen, så de kan breake historien og måske få klubben til at give prisen, eller andre klubber til at starte en budkrig.
Var det ikke at de gav ham pause idag og ville teste ham i morgen?
Lyder faktisk som en fin idé. Den havde jeg ikke lige tænkt på
Leave a comment:
Leave a comment: