Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen hjem Anders K.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Både RF og AK har vist deres værd i superligaen. AK også i europa.. Det gør det lidt mere sikkert end lidt mere ukendte og 1. Div spillere..
    Så lange kontrakter er vel på sin plads. Med den risiko det indebærer når de vel får 100.000-120.000 pr måned
    og det er jeg sådan set heller ikke uenig i.......men på trods af jeg har større tro på tingene op til denne sæson end jeg har haft længe - så sidder skepsisen dybt i mig - og holdet skal overbevise mig for alvor om at bedre tider er på vej.

Og der blev da lagt godt fra land - men vil se det over en længere periode før jeg for alvor tør tro på det....

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    "meget begejstret" ved jeg ikke om jeg er - forsigtig optimist tror jeg er mere passende i mit tilfælde, syntes det ser lovende ud - men de sidste par år eller 4 har skuffet mig fælt så mange gange - så vil gerne se det fungere før jeg rigtig tør tro det.
    Både RF og AK har vist deres værd i superligaen. AK også i europa.. Det gør det lidt mere sikkert end lidt mere ukendte og 1. Div spillere..
    Så lange kontrakter er vel på sin plads. Med den risiko det indebærer når de vel får 100.000-120.000 pr måned

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    nej den er lidt letkøbt det indrømmer jeg gerne ;)

ændre dog ikke ved jeg var lidt overrasket over længden på deres kontrakter - syntes der har været en klar tendens på det sidste til at JH tegner klart kortere kontrakter på 1-2 år.
    Men kan jo så bare være de er endnu mere sikre på AK og Festersen
    Man kan vel godt sige at de offensive kræfter generelt får lange kontrakter minus Zohore

TM 4 år
    AK 5 år
    RF 4 år
    LJ 4 år
    MG 3 år

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Jeg synes at det er et vigtigt signal at sende til KN og omverdenen - nu vil man hente kvalitet og kontinuitet. Jeg er meget begejstret!
    "meget begejstret" ved jeg ikke om jeg er - forsigtig optimist tror jeg er mere passende i mit tilfælde, syntes det ser lovende ud - men de sidste par år eller 4 har skuffet mig fælt så mange gange - så vil gerne se det fungere før jeg rigtig tør tro det.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    nej den er lidt letkøbt det indrømmer jeg gerne ;)

ændre dog ikke ved jeg var lidt overrasket over længden på deres kontrakter - syntes der har været en klar tendens på det sidste til at JH tegner klart kortere kontrakter på 1-2 år.
    Men kan jo så bare være de er endnu mere sikre på AK og Festersen
    Jeg synes at det er et vigtigt signal at sende til KN og omverdenen - nu vil man hente kvalitet og kontinuitet. Jeg er meget begejstret!

Leave a comment:

Working...
X