Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen hjem Anders K.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    AK bryder sig ikke om 47 titelnavnet så det er nok derfor... Men dette lugter af Festersen skade eller salg af Emil/Falk.. Jeg hælder til Festersen skade og hvis jeg frit skulle vælge én af dem ville jeg tage et Emil salg...
    Det ved jeg godt, men det vælger jeg at ignorere fuldstændigt. Jeg fatter ikke, at han ikke kan leve med det, for min og mange andres skyld

Omkring Festersen, der sagde de da, at de ikke ville tage nogle chancer i går, og de ville teste det i dag, så hvor svært kan det være for Sportfyn, og fortælle om han har deltaget i dagens træning? Er der nogen der har været tilstede, og kan hjælpe os?

Jeg tror mest på et salg af Emil af de to. Hvis der kommer et realistisk bud på Falk, så rygter de det garanteret til pressen, så de kan breake historien og måske få klubben til at give prisen, eller andre klubber til at starte en budkrig.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Så vidt jeg ved, så er der ikke kommet nogen meldinger om det endnu. Er der nogen der har set dagens træning og kan fortælle om han deltog? Men uanset hvad, så er det Aab der sidder tilbage med flest chips, de har højst sandsynligt fået 750.000 i klubkassen i mens OB har betalt lidt spiller honorar også.

Hvor er det rart, at få A.K hjem! Og hvor er jeg ked af, at han skal rende rundt i nummer 28! Jeg bestiller lidt senere en trøje med mit eget print, hvor der står A.K. og så med nummer 47 i protest!
    AK bryder sig ikke om 47 titelnavnet så det er nok derfor... Men dette lugter af Festersen skade eller salg af Emil/Falk.. Jeg hælder til Festersen skade og hvis jeg frit skulle vælge én af dem ville jeg tage et Emil salg...

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af D.Rolver Se indlæg
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...griber/5685968

Hold nu fast 750.000 kr. for 4 mdr. håber ikke det er sandt..
    Det er mange penge. Jeg frygter at der er trykket på knappen fordi Festersen måske kunne være ude et stykke tid og OB prøver at holde det hemmeligt/nede så længe som muligt.. Ellers kunne man lige så godt have trukket den i 14 dage til nu når vi har stået model til det her i 1 1/2 måned....
    Håber så meget at jeg ikke har ret.. Men jeg frygter umeldingen

Leave a comment:

• RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Jeg har ikke læst alle indlæg igennem, men slog JH ikke til fordi Festersen er blevet skadet?

MvT
    Så vidt jeg ved, så er der ikke kommet nogen meldinger om det endnu. Er der nogen der har set dagens træning og kan fortælle om han deltog? Men uanset hvad, så er det Aab der sidder tilbage med flest chips, de har højst sandsynligt fået 750.000 i klubkassen i mens OB har betalt lidt spiller honorar også.

Hvor er det rart, at få A.K hjem! Og hvor er jeg ked af, at han skal rende rundt i nummer 28! Jeg bestiller lidt senere en trøje med mit eget print, hvor der står A.K. og så med nummer 47 i protest!

Leave a comment:

• Kitkat
    replied
    Årsagen til at man køber nu kan jo meget vel være hvis Emil eller Falk er på vej ud.

Leave a comment:

• Superior
    replied
    Det er det da og jeg synes, alt det brokkeri må slutte nu! Festersen er måske skadet, så det giver fint mening. Rigtig godt og fint arbejde pg Aab har jo alligel betalt løn til AK i 2 måneder. Super og velkommen til AK.

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied
    Er super glad at vi får AK nu. Er super knotten over at han ikke valgte #47.

MvT

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Jeg har hørt i underkanten af en million, så det skal nok passe, så Jesper Hansen har foldet, og helt vanvittigt så vandt Gaarde dette pokerspil.
    Jeg har ikke læst alle indlæg igennem, men slog JH ikke til fordi Festersen er blevet skadet?

MvT

Leave a comment:

• RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af D.Rolver Se indlæg

Jeg har hørt i underkanten af en million, så det skal nok passe, så Jesper Hansen har foldet, og helt vanvittigt så vandt Gaarde dette pokerspil.

Leave a comment:

• guldtilob
    replied
    Det er sgu da for dumt at give alle de penge for en vi kunne få gratis om 4 måneder. Og en position hvor der ikke mangler.

Leave a comment:

• D.Rolver
    replied

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Leave a comment:

• Bullshark
    replied
    Ærgerligt at han ikke kan.nå at spille en rolle på søndag. Men fedt nok at aftalen er på plads, det var vidst bedst for alle

Leave a comment:

• jchristo
    replied
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Det er desværre ikke FM, hvor man kan hente en spiller 31/12, og han spiller kamp 1/1 ;)
    http://www.bold.dk/nyt/mark-w-en-speciel-foelelse

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Håber han takker en gang mere den 24.8. med 1 eller 2 mål.
    Yes

Leave a comment:

Working...
X