Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen hjem Anders K.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
    Hmm, det kunne jeg også have svaret, hvis nogen havde spurgt mig! Nogen der ved, hvor han har sin 'viden' fra??
    Qureshi er pisseirriterende, men man kan ikke tage fra ham, at han har et omfattende kildnetværk i dansk fodbold. Han breakede to historier i går: Vibe til Brentfort og Hradecky der forhandler med Eintracht. Hvis han siger det er sådan, kan du roligt regne med, at det i hvert fald er tæt på virkeligheden.

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
    Hmm, det kunne jeg også have svaret, hvis nogen havde spurgt mig! Nogen der ved, hvor han har sin 'viden' fra??
    Samme sted som alle andre der hører noget på vandrørene... Han kender nogen der ved noget...

    Leave a comment:


  • OB4fan
    replied
    Oprindeligt indsendt af Forza-OB Se indlæg
    Jeg har skrevet til EB journalist Michael Qureshi på Twitter omkring AK.

    Han svarer: "OB og AaB er i dialog, men OB mangler at afgive konkret bud. Kommer nok snart"

    Spændende.

    Forza OB
    Hmm, det kunne jeg også have svaret, hvis nogen havde spurgt mig! Nogen der ved, hvor han har sin 'viden' fra??

    Leave a comment:


  • Forza-OB
    replied
    Jeg har skrevet til EB journalist Michael Qureshi på Twitter omkring AK.

    Han svarer: "OB og AaB er i dialog, men OB mangler at afgive konkret bud. Kommer nok snart"

    Spændende.

    Forza OB

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det havde nok været en noget billigere kontrakt en denne han lige har fået
    Havde vi skrevet en kontrakt med ham der og han havde scoret 10 og lavet 4 assists havde vi nok forlænget med samme resultat alligevel ..

    Leave a comment:


  • jonashj0305
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det havde nok været en noget billigere kontrakt en denne han lige har fået
    Utvivlsomt

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
    Præcis - det var det jeg tænkte på. Det irriterede mig nemlig grusomt, at det ikke lykkedes PH at overbevise ham på daværende tidspunkt. Og det er korrekt, som Sheed skriver, at JH var sportsdirektør da han skiftede til AaB.
    Det havde nok været en noget billigere kontrakt en denne han lige har fået

    Leave a comment:


  • jonashj0305
    replied
    Oprindeligt indsendt af spfisk Se indlæg
    Jeg mener at have læst herinde at PH prøvede at hente AK i Næsby til det frygtelige forår hvor HC blev fyret og Skoubo var vores eneste angriber.
    Præcis - det var det jeg tænkte på. Det irriterede mig nemlig grusomt, at det ikke lykkedes PH at overbevise ham på daværende tidspunkt. Og det er korrekt, som Sheed skriver, at JH var sportsdirektør da han skiftede til AaB.

    Leave a comment:


  • spfisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
    Jeg retter også lige til. AKs karriere var absolut ikke gået i stå. Den var ved at tage fart, da AaB hentede ham i Fredericia. Faktisk i skarp konkurrence med netop OB (Poul H). AK havde inden skiftet til AaB bombet i 2 sæsoner i Næsby, blandt andet med 26 mål (mener jeg) i en enkelt sæson med pokalturnering, og så fortsatte han målformen i Fredericia med lidt over et mål i hver anden kamp.

    Når det så er sagt, så lyder din vurdering af hans løn i AaB rimelig realistisk, og jeg har også fra pålidelige kilder, at AK kommer til at tjene på den helt gode side af de 100.000 om måneden i OB. Ca. 120.000,-.
    Jeg mener at have læst herinde at PH prøvede at hente AK i Næsby til det frygtelige forår hvor HC blev fyret og Skoubo var vores eneste angriber.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
    Jeg retter også lige til. AKs karriere var absolut ikke gået i stå. Den var ved at tage fart, da AaB hentede ham i Fredericia. Faktisk i skarp konkurrence med netop OB (Poul H). AK havde inden skiftet til AaB bombet i 2 sæsoner i Næsby, blandt andet med 26 mål (mener jeg) i en enkelt sæson med pokalturnering, og så fortsatte han målformen i Fredericia med lidt over et mål i hver anden kamp.
    Det var nu JH, der var sportsdirektør da AK blev hentet i Fredericia. Efter hvad jeg har hørt fra folk der er relativt tæt på AK, var OB aldrig rigtigt en seriøs bejler dengang, men han kan jo selvfølgelig have sagt andet til nogle andre.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
    Jeg retter også lige til. AKs karriere var absolut ikke gået i stå. Den var ved at tage fart, da AaB hentede ham i Fredericia. Faktisk i skarp konkurrence med netop OB (Poul H). AK havde inden skiftet til AaB bombet i 2 sæsoner i Næsby, blandt andet med 26 mål (mener jeg) i en enkelt sæson med pokalturnering, og så fortsatte han målformen i Fredericia med lidt over et mål i hver anden kamp.

    Når det så er sagt, så lyder din vurdering af hans løn i AaB rimelig realistisk, og jeg har også fra pålidelige kilder, at AK kommer til at tjene på den helt gode side af de 100.000 om måneden i OB. Ca. 120.000,-.
    Ja okay så
    Men matematikken var også det vigtigste i det her

    Leave a comment:


  • jonashj0305
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Så Fredericia da. Tror ikke han har fået mere end det jeg skrev alligevel..
    Men det er jo bare vurderinger og estimater.
    Jeg retter også lige til. AKs karriere var absolut ikke gået i stå. Den var ved at tage fart, da AaB hentede ham i Fredericia. Faktisk i skarp konkurrence med netop OB (Poul H). AK havde inden skiftet til AaB bombet i 2 sæsoner i Næsby, blandt andet med 26 mål (mener jeg) i en enkelt sæson med pokalturnering, og så fortsatte han målformen i Fredericia med lidt over et mål i hver anden kamp.

    Når det så er sagt, så lyder din vurdering af hans løn i AaB rimelig realistisk, og jeg har også fra pålidelige kilder, at AK kommer til at tjene på den helt gode side af de 100.000 om måneden i OB. Ca. 120.000,-.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Så er vi altså enige om at det aldrig er forekommet i OB. Kan heller ikke huske nogen tilfælde.
    Som du også skriver, så er der vist ikke engang tilfælde hvor nogen overhovedet har skrevet kontrakt med andre på den måde, så det bliver svært at finde :-)

    Leave a comment:


  • guldtilob
    replied
    Så er vi altså enige om at det aldrig er forekommet i OB. Kan heller ikke huske nogen tilfælde.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    hvis man side stiller de problemer CNK gav for OB, og det faktum at AK har lavet kontrakt med en direkte konkurrent så harOB/TB gjort det også. TB gjorde det også i SIF med en spiller (Martin Svensson??) som vist nok er i VB nu...
    Der var vist også en del der synes vi bare generelt syltede Christian Sørensen, og Timmi var vi heller ikke altid lige søde imod, men det er nok i en anden kategori...

    Leave a comment:

Working...
X