Annoncering

Collapse
No announcement yet.

El Makrini

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Hvorfor skulle han dog det?
    for det gjorde han med RF - så det gør han jo med alle - eller sådan noget...

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      for det gjorde han med RF - så det gør han jo med alle - eller sådan noget...
      Når man banker på vandrørene, finder man ud af, at han gjorde det modsatte med Falk. Men oh well, disse internet myter lever jo deres eget liv.

Comment

Hvorfor skulle han dog det?
        Var det ikke det som han gjorde ved Falk.

Comment

Når man banker på vandrørene, finder man ud af, at han gjorde det modsatte med Falk. Men oh well, disse internet myter lever jo deres eget liv.
          Jesper Hansen bekræftede selv på TV at hans første kontrakudspil var lavere i løn end det han havde. Så dine vandrør må være pænt rustne

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jesper Hansen bekræftede selv på TV at hans første kontrakudspil var lavere i løn end det han havde. Så dine vandrør må være pænt rustne
            Jeg hører fra Onkel Riffel, at Falks løn inkl. bonusser var markant bedre end hans gamle.

Det vil sige, så længe Falk bare spillede, og OB ikke lå til nedrykning ("præstationsbaseret bonus"), ville den månedlige udbetaling være markant højere end den gamle. Han kunne være blevet den bedst betalte OB'er siden Djemba-Djemba.

Men det er rigtigt, som jeg hører det, at grundlønnen var lavere - hvilket Jesper Hansen bekræftede - men det kan jo være underordnet, hvis den samlede løn ville være markant højere.

Som sagt, det er alt sammen fra et par af Onkel Riffels kilder, og jeg citerer næsten ordret fra et af Riffels indlæg, så du må tage det op med ham og hans "vandrør".

Comment

Jeg hører fra Onkel Riffel, at Falks løn inkl. bonusser var markant bedre end hans gamle.

Det vil sige, så længe Falk bare spillede, og OB ikke lå til nedrykning ("præstationsbaseret bonus"), ville den månedlige udbetaling være markant højere end den gamle. Han kunne være blevet den bedst betalte OB'er siden Djemba-Djemba.

Men det er rigtigt, som jeg hører det, at grundlønnen var lavere - hvilket Jesper Hansen bekræftede - men det kan jo være underordnet, hvis den samlede løn ville være markant højere.

Som sagt, det er alt sammen fra et par af Onkel Riffels kilder, og jeg citerer næsten ordret fra et af Riffels indlæg, så du må tage det op med ham og hans "vandrør".
              Det gør jeg så :)

Men det første udkast skulle have været til en lavere løn generelt som jeg har hørt. Så er det muligt at det andet udspil var bonus baseret og højere samlet..
              Men samlet set så jeg JH's behandling af Falk kontrakten som håbløs og amatøragtig. Men også ligegyldig. For Falk var smuttet under alle omstændigheder

Comment

Men det første udkast skulle have været til en lavere løn generelt som jeg har hørt. Så er det muligt at det andet udspil var bonus baseret og højere samlet..
                Men samlet set så jeg JH's behandling af Falk kontrakten som håbløs og amatøragtig. Men også ligegyldig. For Falk var smuttet under alle omstændigheder
                Tjah, det er svært at svare på noget af det uden at have været til stede under forhandlingerne. Umiddelbart stoler jeg dog på Riffel, som nævner flere kilder, der bekræfter hinanden uafhængigt- især da Riffel færdes i journalist-miljøet.

Comment

Tjah, det er svært at svare på noget af det uden at have været til stede under forhandlingerne. Umiddelbart stoler jeg dog på Riffel, som nævner flere kilder, der bekræfter hinanden uafhængigt- især da Riffel færdes i journalist-miljøet.
                  Fint fint. Ingen problem

Comment

Fint fint. Ingen problem
                    Især fordi Falken er fløjet anyways, og fordi Jesper Hansen primært skal dømmes på sin mangel på handling i sommervinduet...

Comment

Især fordi Falken er fløjet anyways, og fordi Jesper Hansen primært skal dømmes på sin mangel på handling i sommervinduet...
                      Enig. Jeg er også kommet videre mht Falk..

Comment

Der var kun ét udspil - og Rasmus gav aldrig en tilbagemelding.

Comment

Se interviewet med JH fra TV3 sport... Han fortæller selv at det var mindre...

Grunden var den usikkerhed der var, at man intet havde hørt fra Falk lejren... JH så sig nødsaget til at gøre et eller andet, og det blev så til et mindre bud i første omgang...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Se interviewet med JH fra TV3 sport... Han fortæller selv at det var mindre...

Grunden var den usikkerhed der var, at man intet havde hørt fra Falk lejren... JH så sig nødsaget til at gøre et eller andet, og det blev så til et mindre bud i første omgang...
                            Ja, i grundløn. Ikke i samlet lønpakke, som jeg forstår det.

Comment

Ja, i grundløn. Ikke i samlet lønpakke, som jeg forstår det.
                              Så er det fandeme underligt, at Jesper Hansen ikke selv giver udtryk for det ... i interviewet.
                              Det logiske svar er, at den samlede pakke var ringere end dem gamle.
                              Han indikerer også at der var mere at gøre med, eller der blev bare satset mere, da Falk forlængede sidst (med Poul Hansen).
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Jeg har fra flere uafhængige (og ret troværdige) kilder, at Falk ville have a): Steget i bruttoløn, næsten ligemeget hvordan holdet ellers klarede sig, og b): ville have været blevet den bedst betalte spiller i truppen.

Derudover har jeg fra både journo'er, og vandrør (samt adskillige interviews med Falk selv), at pengene ikke på noget tidspunkt var det afgørende for Falk. FCMs tilbud var efter sigende økonomisk større end FCKs, samlet set. Men han ville ud og spille europæisk og spille med om titler. Om så JH havde tilbudt ham 1.000.000 om måneden, havde han ikke sagt ja. Meget kan man (og bør man) skælde JH ud for, men Falk-sagen var tabt på forhånd.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Working...
                                X