Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
El Makrini
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægI hele Superligaen:
Meter løbet - nr. 1: Makrini
Vundne tacklinger - nr. 1: Makrini
I OB:
Succesfulde afleveringer - nr. 1: Makrini
Frispark begået - nr. 1: Makrini
-
En sand kriger, der samtidig kan spille fodbold... Det er en fornøjelse...
Han er i mine øjne sådan en spiller, der "bare er der, hvor han skal være" - hele tiden.
Ikke noget med en masse finurligheder, store "stjernebevægelser" og en masse smarte finter. Men "bare" en vigtig spiller for holdet.
Uden sammenligning i øvrigt minder han mig lidt om 80'ernes måske mest oversete midtbanespiller Jens Jørn Bertelsen. Han var ikke en, der var udråbt til den store stjerne på holdet, men han udfyldte en i mine øjne umådelig vigtig rolle på og for holdet.
Comment
-
I OB:
-
En sand kriger, der samtidig kan spille fodbold... Det er en fornøjelse...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJa, han er god!
Han er i mine øjne sådan en spiller, der "bare er der, hvor han skal være" - hele tiden.
Ikke noget med en masse finurligheder, store "stjernebevægelser" og en masse smarte finter. Men "bare" en vigtig spiller for holdet.
Uden sammenligning i øvrigt minder han mig lidt om 80'ernes måske mest oversete midtbanespiller Jens Jørn Bertelsen. Han var ikke en, der var udråbt til den store stjerne på holdet, men han udfyldte en i mine øjne umådelig vigtig rolle på og for holdet.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægSå også de statistikker på Superliga.dk, og overvejede at fremlægge dem for fodboldbrok, da de var sjove på OBs bekostning på Twitter, men gad ikke gå ind i en længere diskussion.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægSå også de statistikker på Superliga.dk, og overvejede at fremlægge dem for fodboldbrok, da de var sjove på OBs bekostning på Twitter, men gad ikke gå ind i en længere diskussion."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
I OB:
-
En sand kriger, der samtidig kan spille fodbold... Det er en fornøjelse...817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægHåber snart vi forlænger aftalen med ham."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment