Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Oliver Lund
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægEnig. Nu sendte vi ham jo på uddannelse i Tyskland og de kunne heller ikke hjælpe. Så er alt håb ude
MvT
Måske ikke de bedste betingelser at lære at holde regler ind og vise vilje for hard og ærlig arbejde... ;-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Lund og OB har sat kontraktsnak på pause
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/l...nak-paa-pause/Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlægJeg ville rigtig gerne se OL på angrebspositionen. Tidligere i karrieren var han dygtig som angriber, og med hans indstilling, vil det da ikke kunne blive ringere end det vi hidtil har set denne sæson.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMon ikke at OL får lov til at skifte hvis der kommer et bud på ham?
Selvom jeg personligt ville foretrække at beholde ham i truppen indtil sommer. Han dækker mange pladser og vi får brug får hans styrker i foråret til tider"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Kan selvfølgelig godt tvivle på Oliver bliver forlænget, men for min skyld ingen alarm. Han kan agere reserve på samtlige pladser i forsvaret og har en herlig indstilling. Det skal være til rette pris naturligvis og den er ikke så stor.
Det vil også give Kent et problem for så skal han finde en ny en og råbe af hele tiden............
Men det jeg ser mest sandsynligt er, at han smutter til en anden suppeklub i den tunge ende af tabellen. Alternativt Norge!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægKan selvfølgelig godt tvivle på Oliver bliver forlænget, men for min skyld ingen alarm. Han kan agere reserve på samtlige pladser i forsvaret og har en herlig indstilling. Det skal være til rette pris naturligvis og den er ikke så stor.
Det vil også give Kent et problem for så skal han finde en ny en og råbe af hele tiden............
Men det jeg ser mest sandsynligt er, at han smutter til en anden suppeklub i den tunge ende af tabellen. Alternativt Norge!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMon dog at han selv også er interesseret i at forlænge hvis han bare skal agere backup for bagkæden. Jeg tvivler..
Comment
Comment