Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Oliver Lund

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det er der en del der kan lære noget af..host Bentner host
    Frygter at Bendtner ikke er i stand at lære noget...
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Frygter at Bendtner ikke er i stand at lære noget...
      Enig. Nu sendte vi ham jo på uddannelse i Tyskland og de kunne heller ikke hjælpe. Så er alt håb ude

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Enig. Nu sendte vi ham jo på uddannelse i Tyskland og de kunne heller ikke hjælpe. Så er alt håb ude

        MvT
        Nåå, det var ja den VW-City Wolfsburg og han har også den VW-LOGO på trøjen...
        Måske ikke de bedste betingelser at lære at holde regler ind og vise vilje for hard og ærlig arbejde... ;-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Lund og OB har sat kontraktsnak på pause
          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/l...nak-paa-pause/
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #20
            Jeg ville rigtig gerne se OL på angrebspositionen. Tidligere i karrieren var han dygtig som angriber, og med hans indstilling, vil det da ikke kunne blive ringere end det vi hidtil har set denne sæson, fra de øvrige angribere.
            Last edited by jojo; 17-01-2017, 16:39.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
              Jeg ville rigtig gerne se OL på angrebspositionen. Tidligere i karrieren var han dygtig som angriber, og med hans indstilling, vil det da ikke kunne blive ringere end det vi hidtil har set denne sæson.
              Angriber? Var han ikke kun kant før i tiden?
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Angriber? Var han ikke kun kant før i tiden?
                Spillede også en del angriber i AB, men mest som nødløsning mener jeg, selvom han da lavede et par mål.

                Comment


                  #23
                  Mon ikke at OL får lov til at skifte hvis der kommer et bud på ham?

                  Selvom jeg personligt ville foretrække at beholde ham i truppen indtil sommer. Han dækker mange pladser og vi får brug får hans styrker i foråret til tider

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Mon ikke at OL får lov til at skifte hvis der kommer et bud på ham?

                    Selvom jeg personligt ville foretrække at beholde ham i truppen indtil sommer. Han dækker mange pladser og vi får brug får hans styrker i foråret til tider
                    Er Ryan skadesfri?
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Er Ryan skadesfri?
                      Ja, lige nu er han. :-) Han er klar til træning på torsdag.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Er Ryan skadesfri?
                        Ja det skulle han være. Men ved ikke om han skal bygges stille op efter at have været ude et stykke tid..
                        Må altså også være herre øv for Buus at være 4.valg nu. Der er sgu langt til spilletid

                        Comment


                          #27
                          Kan selvfølgelig godt tvivle på Oliver bliver forlænget, men for min skyld ingen alarm. Han kan agere reserve på samtlige pladser i forsvaret og har en herlig indstilling. Det skal være til rette pris naturligvis og den er ikke så stor.

                          Det vil også give Kent et problem for så skal han finde en ny en og råbe af hele tiden............

                          Men det jeg ser mest sandsynligt er, at han smutter til en anden suppeklub i den tunge ende af tabellen. Alternativt Norge!

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Kan selvfølgelig godt tvivle på Oliver bliver forlænget, men for min skyld ingen alarm. Han kan agere reserve på samtlige pladser i forsvaret og har en herlig indstilling. Det skal være til rette pris naturligvis og den er ikke så stor.

                            Det vil også give Kent et problem for så skal han finde en ny en og råbe af hele tiden............

                            Men det jeg ser mest sandsynligt er, at han smutter til en anden suppeklub i den tunge ende af tabellen. Alternativt Norge!
                            Mon dog at han selv også er interesseret i at forlænge hvis han bare skal agere backup for bagkæden. Jeg tvivler..

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Mon dog at han selv også er interesseret i at forlænge hvis han bare skal agere backup for bagkæden. Jeg tvivler..
                              Du har ganske ret, synes også han er god nok til at kunne spille superliga et eller andet sted, hvor spillestilen er lidt mere passende.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Du har ganske ret, synes også han er god nok til at kunne spille superliga et eller andet sted, hvor spillestilen er lidt mere passende.
                                Ja kunne nemt se ham som cf i en anden klub i superligaen også. Han skal nok finde nyt job. Og det ved han..

                                Comment

                                Working...
                                X