Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Oliver Lund

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oliver Lund

    OB henter forsvarsspiller i Vestsjælland

    OB har hentet Oliver Lund i FC Vestsjælland. Den 24-årige forsvarsspiller skifter til OB på en to-årig kontrakt.

    OB har i dag suppleret truppen med forsvarsspilleren Oliver Lund. Den 24-årige spiller har i de seneste to sæsoner spillet for FC Vestsjælland i Alka Superligaen, og med 49 kampe og en enkelt scoring har han opbygget en del erfaring i landets bedste række. Han har primært spillet som højre back i Vestsjælland, men han kan også gøre sig gældende i midterforsvaret.

    - Vi har lavet en fornuftig transferaftale med FC Vestsjælland, som betyder, at Oliver Lund skifter til OB. Oliver er en stærk spiller, der både har fysikken til at gøre sig gældende i midterforsvaret, men som først og fremmest har teknikken og hurtigheden til at være et godt aktiv på højrebacken. Netop på den position har vi haft en del udskiftning, senest med Håkon Skogseid, der spillede pladsen i foråret. Oliver Lund vil være en god kandidat til at tage pladsen i den nye sæson, og vi glæder os til at byde ham velkommen, siger OB's sportsdirektør Jesper Hansen.

    Oliver Lund siger selv om skiftet:

    - Jeg er selvfølgelig glad for at have fået muligheden for at komme til OB. Det virker som om, at der er gang i et godt projekt, og der er hentet en dygtig træner ind, så jeg ser frem til samarbejdet. OB er en klub med mange traditioner og en lang historie, og samtidig er det en meget talentfuld trup. Jeg har udviklet mig meget i min tid i FC Vestsjælland, og jeg har rigtig meget at takke dem for, for det har været en god tid. Nu ser jeg frem til at tage næste skridt og give alt hvad jeg har for OB. Det har altid været en oplevelse at komme til TREFOR Park, hvor der altid er en super god stemning. Så jeg glæder mig til at have klubbens mange dedikerede fans i ryggen, siger Oliver Lund.

    Oliver Lund er noteret for 10 ungdomslandskampe, og han træner første gang med sine nye holdkammerater, når cheftræner Kent Nielsen fløjter op til de første øvelser i Ådalen på onsdag kl. 10.

    FAKTA
    Navn: Oliver Lund
    Fødselsdato: 21.08.1990
    Position: Forsvar
    Trøjenr.: 24
    Højde: 188 cm.
    Vægt: 79 kg.
    Tidl. klubber: Herlev, AB, FC Vestsjælland.
    U-landskampe: 10

    #2
    Haha sygt med alle de tråde :-D
    Last edited by Leander; 22-06-2015, 15:54.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
      Haha sygt med alle de troede :-D
      Folk har været SÅ klar på en signing!

      Comment


        #4
        Ok, spændende. Ung fyr med u-landskampe. Kender dog intet til ham - nogen, der har set FCV spille på det seneste?

        Ps: Håber stadig, vi henter Dalsgaard fra AaB, evt. gratis til vinter. Oliver Lund kan som skrevet også spille midterforsvar jo.
        Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
          Ok, spændende. Ung fyr med u-landskampe. Kender dog intet til ham - nogen, der har set FCV spille på det seneste?

          Ps: Håber stadig, vi henter Dalsgaard fra AaB, evt. gratis til vinter. Oliver Lund kan som skrevet også spille midterforsvar jo.
          Det vil også være fint med 2 konkurrencedygtige mand på pladsen, også selvom det ikke er noget vi har den store tradition for.

          Comment


            #6
            Oliver Lund. Seriously!? Jeeez.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #7
              Jamen bliver da bare ved med at hente middelmådige 1. divisionsspillere JH, din lallende Horsens-taber. Vi får det hold vi beder om, når vi køber reserve på reserve fra andre danske klubber. Sørgeligt at vi om muligt har en sportschef der er endnu mere talentløs end TV-Poul.

              Comment


                #8
                Man kan derimod hurtigt konstatere fan behovet for en ny signing, på antal af Oliver Lund tråde der opstod i samme øjeblik :). 6 styks. inden for 2 minutter. Det tror jeg er ny rekord :).

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                  OB henter forsvarsspiller i Vestsjælland

                  OB har hentet Oliver Lund i FC Vestsjælland. Den 24-årige forsvarsspiller skifter til OB på en to-årig kontrakt.

                  OB har i dag suppleret truppen med forsvarsspilleren Oliver Lund. Den 24-årige spiller har i de seneste to sæsoner spillet for FC Vestsjælland i Alka Superligaen, og med 49 kampe og en enkelt scoring har han opbygget en del erfaring i landets bedste række. Han har primært spillet som højre back i Vestsjælland, men han kan også gøre sig gældende i midterforsvaret.

                  - Vi har lavet en fornuftig transferaftale med FC Vestsjælland, som betyder, at Oliver Lund skifter til OB. Oliver er en stærk spiller, der både har fysikken til at gøre sig gældende i midterforsvaret, men som først og fremmest har teknikken og hurtigheden til at være et godt aktiv på højrebacken. Netop på den position har vi haft en del udskiftning, senest med Håkon Skogseid, der spillede pladsen i foråret. Oliver Lund vil være en god kandidat til at tage pladsen i den nye sæson, og vi glæder os til at byde ham velkommen, siger OB's sportsdirektør Jesper Hansen.

                  Oliver Lund siger selv om skiftet:

                  - Jeg er selvfølgelig glad for at have fået muligheden for at komme til OB. Det virker som om, at der er gang i et godt projekt, og der er hentet en dygtig træner ind, så jeg ser frem til samarbejdet. OB er en klub med mange traditioner og en lang historie, og samtidig er det en meget talentfuld trup. Jeg har udviklet mig meget i min tid i FC Vestsjælland, og jeg har rigtig meget at takke dem for, for det har været en god tid. Nu ser jeg frem til at tage næste skridt og give alt hvad jeg har for OB. Det har altid været en oplevelse at komme til TREFOR Park, hvor der altid er en super god stemning. Så jeg glæder mig til at have klubbens mange dedikerede fans i ryggen, siger Oliver Lund.

                  Oliver Lund er noteret for 10 ungdomslandskampe, og han træner første gang med sine nye holdkammerater, når cheftræner Kent Nielsen fløjter op til de første øvelser i Ådalen på onsdag kl. 10.

                  FAKTA
                  Navn: Oliver Lund
                  Fødselsdato: 21.08.1990
                  Position: Forsvar
                  Trøjenr.: 24
                  Højde: 188 cm.
                  Vægt: 79 kg.
                  Tidl. klubber: Herlev, AB, FC Vestsjælland.
                  U-landskampe: 10
                  En spiller som ikke har spillet fast for en nedrykker han har medvirket i 23 kampe (67 min i snit).
                  Jeg kan huske ham fra sæsonen før, han har et udmærket indlæg og okay teknik.
                  Men altså en marginalspiller for en nedrykker ...
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #10
                    Hvad er det her, er det en quiz..? Kan man vinde noget..?
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #11
                      Wauw

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                        Folk har været SÅ klar på en signing!
                        Ja absolut, men hold kæft hvor er det jammerligt. Det er ligefør man savner Poul Hansen.

                        Comment


                          #13
                          Oliver Lund studerer ved siden af fodbolden

                          http://www.ob.dk/artikel/oliver-lund...n-fremtid.aspx

                          Comment


                            #14
                            Jeg er vild med Lunds no-bullshit udtalelser.

                            "Lige nu støtter jeg bare mine holdkammerater så meget jeg kan. Når der så bliver brug for mig, så er jeg klar til det. Det er stadig en lang sæson, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg nok skal få chancen. Så må jeg bare være bedre, end jeg var imod AGF."

                            - Sådan taler en ægte professionel.

                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-brug-for-mig/
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Jeg er vild med Lunds no-bullshit udtalelser.

                              "Lige nu støtter jeg bare mine holdkammerater så meget jeg kan. Når der så bliver brug for mig, så er jeg klar til det. Det er stadig en lang sæson, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg nok skal få chancen. Så må jeg bare være bedre, end jeg var imod AGF."

                              - Sådan taler en ægte professionel.

                              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-brug-for-mig/
                              det er der en del der kan lære noget af..host Bentner host
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X