Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - SIF 20/05/2015
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Vi kan ikke gøre meget mere i dag. Vi har et hav af chancer og kun stolperne redder Silkeborg fra at få en ordentlig snitter. Vi har dem fuldstændig i sækken hele 1. Halveg og det meste af 2. Halveg. Det er det bedste spil vi har vist hidtil i foråret, og havde vi bare været halvt så effektive som i de foregående to kampe havde vi smadret dem totalt. Desværre har vi trods fremragende afslutninger fra både Falk og Emil ikke stolperne med os i dag og så mister Toppel og Jonasson jo fatningen i den afsluttende del af kampen og Sif stjæler et point. Jonasson skal jo bare give sin chance en lille inderside og Toppel må bare sove dårligt i nat. Det er jo bare et mega drop, længere er den ikke, men vil ikke bebrejde ham det hele. Han har massere kredit for de foregående kampe og har også en kongeredning i dag
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlægGaaaaaab...
Denne kamp forstærker kun mit håb om man ikke forlænger Dropple Toppel.
Desler, Spellman og Zhore lignede spiller der gerne ville vinde, resten gad dårligt løbe, selv Emil løb mere end gennemsnittet af holdet i dag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDen kamp med Zohore må jeg have misset så
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægUd med Toppel, han har aldrig været god nok! Det laver et par gode redninger ikke bod på..
Falk, Spelmann, og Zohore... Det var sku for slapt! Hvorfor skal Falk overhovedet lunte rundt nede på den centrale midt i stedet for Spelmann? Giver ingen mening... Og det passive pis, nu må man fandme snart lære af det!
Jeg er ligeglad med hvor mange gange vi rammer stolperne, det er ALDRIG godt nok ikke at vinde hjemme mod bundproppen.
God kamp af Emil, forstår ikke hvorfor han bliver skiftet ud. Desler spiller også godt, sammen med Skogseid, Høegh og Lasse Nielsen. Alle andres indsats var for slap/doven.
Jeg syntes Falk gjorde det super godt på midten og var grunden til at vi sad tungt på kampen i store perioder
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægVi kan ikke gøre meget mere i dag. Vi har et hav af chancer og kun stolperne redder Silkeborg fra at få en ordentlig snitter. Vi har dem fuldstændig i sækken hele 1. Halveg og det meste af 2. Halveg. Det er det bedste spil vi har vist hidtil i foråret, og havde vi bare været halvt så effektive som i de foregående to kampe havde vi smadret dem totalt. Desværre har vi trods fremragende afslutninger fra både Falk og Emil ikke stolperne med os i dag og så mister Toppel og Jonasson jo fatningen i den afsluttende del af kampen og Sif stjæler et point. Jonasson skal jo bare give sin chance en lille inderside og Toppel må bare sove dårligt i nat. Det er jo bare et mega drop, længere er den ikke, men vil ikke bebrejde ham det hele. Han har massere kredit for de foregående kampe og har også en kongeredning i dag
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlægMega drop af Toppel, har ellers stået mange fantastiske kampe, og havde vel også et par store redninger i dag.
Der er mange andre pladser jeg gerne ser forstærkninger på før erstatning af Toppel.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlægSynes i det hele taget, at det er noget fis, at Toppel får så voldsom kritik efter kampen. Det var et lortedrop (til gengæld en stor redning tidligere i kampen, for ikke at nævne i mange andre kamp), men prøv lige at overveje den kæmpe afbrænder Jonasson har umiddelbart inden. Det er uden tvivl ligeså dyrt, men ikke noget folk farer lige så meget op over.
Men satme også skidt af HJ som endnu engang viser at han ikke er en defensiv midt af topklasse i superligaen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEr vel fair nok at man får kritik for det dårlige når man ligeledes får stor ros for det gode. Og det har han fået..
Men satme også skidt af HJ som endnu engang viser at han ikke er en defensiv midt af topklasse i superligaen
Jeg synes bare, at kritikken er en helt anden ved sådan en fejl, som Toppel begår, end ved den Jonasson begår.
Og det synes jeg også, man skal have med i det store billede, når man kritiserer Toppel.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlægSelvfølgelig er det fair.
Jeg synes bare, at kritikken er en helt anden ved sådan en fejl, som Toppel begår, end ved den Jonasson begår.
Og det synes jeg også, man skal have med i det store billede, når man kritiserer Toppel.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlægSelvfølgelig er det fair.
Comment
Comment