Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - SIF 20/05/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Rygterne siger at Toppel kun forlænger hvis at han er rimelig sikker på at blive 1. Målmand
    så kunne se at han stopper hvis vi henter en kapacitet ind på målmandsposten

    Comment


      Min kritik af Toppel er ikke kun for denne kamp, jeg med giver han har nogle vilde redninger på stregen, der er han stærk, men jeg syntes han er under middel i resten af hans spil. Når han en af de meget få gange sætter spillet hurtigt i gang, så er det med dårlig timing eller bare dårlig levering. Hans udspark er blevet bedre, men det er ikke ret tit han rammer egne spiller. Han er læst med udspark, hvor han holder bolden, han vil have den ned til fødderne og utroligt det ikke har kostede endnu. Indgreb væk fra stregen er håbløst, bare i dag, hvis han ikke upresset kan gå ud og tage den, så er det en farlig bold, da man aldrig ved hvad han gør. Samlet set så kan jeg ikke se ham spille Superliga bold efter sommerferien, mener simpelthen ikke hans samlede niveau er til det. Det er min personlige amatør holdning og det kan ske jeg tager fejl, men de skriver ikke med ham, det tror jeg ikke på.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Rygterne siger at Toppel kun forlænger hvis at han er rimelig sikker på at blive 1. Målmand
        så kunne se at han stopper hvis vi henter en kapacitet ind på målmandsposten
        ja så håber jeg ikke han forlænger....som gardering kan jeg sagtens se ham....meeeeen mener altså vi skal bruge en bedre på posten. Omvendt kan jeg sagtens forstå Toppel - han har langt op længe tilkæmpet sig en fast plads som 1 valg - så at han ikke ønske at tage et step tilbage forstås da. Men så må Jesper sgu ud og finde både en ny første og anden keeper...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          ja så håber jeg ikke han forlænger....som gardering kan jeg sagtens se ham....meeeeen mener altså vi skal bruge en bedre på posten. Omvendt kan jeg sagtens forstå Toppel - han har langt op længe tilkæmpet sig en fast plads som 1 valg - så at han ikke ønske at tage et step tilbage forstås da. Men så må Jesper sgu ud og finde både en ny første og anden keeper...
          Det er den ene grund ja. Men der skulle også være en anden. Vi ser hvad der sker

          Comment


            http://www.bt.dk/superligaen/ob-silk...nes-karakterer

            BT heller ikke begejstret for zohores indsats....

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              http://www.bt.dk/superligaen/ob-silk...nes-karakterer

              BT heller ikke begejstret for zohores indsats....
              Pænt enige i stort set det hele

              Comment


                Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                Forhelvede Toppel!

                Pinlig indsats af os i dag. Viser bare at vi ikke kan sætte os op til bundkampe... Så...fucking...pinligt!!!
                Jeg er nødt til lige, at pointere at det handler om spillernes niveau, ikke om om de kan "sætte sig op".

                I modsat fald er det jo pudsigt, at et hold som stort set aldrig er i stand til at dominere modstanderen, men af og til får et resultat, altid har svært ved at vinde flere kampe i streg.

                Bedre spillere, så skal du bare se :).
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Jeg er nødt til lige, at pointere at det handler om spillernes niveau, ikke om om de kan "sætte sig op".

                  I modsat fald er det jo pudsigt, at et hold som stort set aldrig er i stand til at dominere modstanderen, men af og til får et resultat, altid har svært ved at vinde flere kampe i streg.

                  Bedre spillere, så skal du bare se :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Ved godt jeg blev drillet med at sige det i en anden tråd. Men det her er bare OB Classic. På kanten af at tage et afgørende positivt skridt for så at fejle. Det gør bare så nuller.

                    MvT
                    Ja, fordi der mangler spillere med kvalitet.
                    Det er samtidig også årsagen til, at vi så sjældent dominerer modstanderen.
                    Det er ikke tilfældigt at et hold med store spillemæssige problemer og lidt bedre resultater, har problemer med at vinde flere i streg.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                      Min kritik af Toppel er ikke kun for denne kamp, jeg med giver han har nogle vilde redninger på stregen, der er han stærk, men jeg syntes han er under middel i resten af hans spil. Når han en af de meget få gange sætter spillet hurtigt i gang, så er det med dårlig timing eller bare dårlig levering. Hans udspark er blevet bedre, men det er ikke ret tit han rammer egne spiller. Han er læst med udspark, hvor han holder bolden, han vil have den ned til fødderne og utroligt det ikke har kostede endnu. Indgreb væk fra stregen er håbløst, bare i dag, hvis han ikke upresset kan gå ud og tage den, så er det en farlig bold, da man aldrig ved hvad han gør. Samlet set så kan jeg ikke se ham spille Superliga bold efter sommerferien, mener simpelthen ikke hans samlede niveau er til det. Det er min personlige amatør holdning og det kan ske jeg tager fejl, men de skriver ikke med ham, det tror jeg ikke på.
                      fuldstændig enig. At Toppel ikke har kostet flere mål, på den måde, som han gør idag, er mere held end forstand. I hver eneste kamp, har han håbløse indgreb i feltet, hvor han gang på gang buldrer umotiveret rundt, kommunikerer dårligt, er hamrende usikker og flagrende. Han er bare ikke god nok.

                      Comment


                        http://m.bt.dk/superligaen/ob-silkeb...nes-karakterer
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          fuldstændig enig. At Toppel ikke har kostet flere mål, på den måde, som han gør idag, er mere held end forstand. I hver eneste kamp, har han håbløse indgreb i feltet, hvor han gang på gang buldrer umotiveret rundt, kommunikerer dårligt, er hamrende usikker og flagrende. Han er bare ikke god nok.
                          Er ikke helt enig i at det er hver eneste kamp, hans mangler kommer så kraftigt till udtryk, men han er 33 år. så det er nok svært at forestille sig at han udvikler sig yderligere.

                          Hvornår er Radza mon klar til at et step op, han er 21 år og burde han ikke kunne komme i betragtning som 2. målmand.

                          Comment


                            Vildt flot af unge Greve med så få kampe på senior niveau at han scorer 4 i karakter sammenlignet med Zahore's 00. Ikke fordi BT er den ultimative sandhed, men syntes de bedømmer denne kamp ganske godt, igen helt suverænt af Desler.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              At Halgrimur laver en kæmpe fejl gør vel ikke Toppels fejl mindre? Klart havde HJ scoret var toppels knap så dyr.....men det ændre jo ikke på at vores 1 keeper skal kunne tage med hænder....og vide hvordan han skal bokse væk i stedet for - helt igennem forfærdeligt indgreb (og så ovenpå alle de flotte præstationer han faktisk har leveret på det sidste, for det har han jo også - og det er vel netop hans problem.....han er for svingende med et alt for lavt bundniveau)
                              Nej jeg har ikke sagt, at Toppels fejl er mindre, fordi Jonasson laver en kæmpe fejl lige inden. Jeg er bare lidt træt af fans, der konstant er efter målmanden og fuldstændig overser markspillernes tilsvarende store fejl. Den Jonasson brænder bør få ligeså stor kritik, men det gør den ikke. Den koster sejren ligeså meget, som Toppel gør.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                                Nej jeg har ikke sagt, at Toppels fejl er mindre, fordi Jonasson laver en kæmpe fejl lige inden. Jeg er bare lidt træt af fans, der konstant er efter målmanden og fuldstændig overser markspillernes tilsvarende store fejl. Den Jonasson brænder bør få ligeså stor kritik, men det gør den ikke. Den koster sejren ligeså meget, som Toppel gør.
                                Fejl der direkte koster mål til modstanderen har alle dage og vil altid være værre end store afbrændere. Så jeg forstår simpelthen ikke, at du mener at Jonassons afbrænder koster sejren lige så meget som Toppels fejl gør. Det er fodboldmæssigt ulogisk.

                                Desuden så er kritikken af Toppel altså akkumuleret kritik - og som målmand, og det ved Toppel også godt selv, der er det som oftest den ene fejl, som kommer til at fylde mere end 10 gode redninger.

                                Kombinerer man den ene fejl, med det hav af dårlige udspark og flagrende, til tider alt for risikable målmandsstil, så får du altså en situation hvor hammeren falder hårdere.

                                Det er måske uretfærdigt, men sådan er gamet nu engang, og jeg er sikker på Toppel tager det som en mand. Problemet er bare at en sportslig ledelse, ganske naturligt, som oftest ser på sådanne store fejl ud fra en risikovurdering, og dér falder det som oftest ikke ud til en målmands fordel.

                                Lad mig spørge dig: Hvis nu Silkeborg i stedet for Toppels drop havde scoret ved at hamre den op i krydset fra 25 meter - tror du så ikke folk havde været efter Jonasson?

                                Fejl fra målmænd er og bliver mere graverende end en enkelt afbrænder.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X