Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - SIF 20/05/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Hvor er det her bare forfærdeligt.
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      tja det positve er at vi er begyndt at vinde kampe mod topholdene....desværre så magter vi stadig ikke rigtigt de kampe hvor vi SKAL vinde......fcv tidligere på sæsonnen og nu her......det for sløjt

      der er en grund til vi ikke har vundet 3 på stribe så længe
      Der er ederhyleme også et par stykker der skylder kvajebajer i dag, BIG TIME...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #93
        Virkelig virkelig skuffende

        Comment


          #94
          pinligt....skuffende - RØV!!!!!!!!!!!!

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Der er ederhyleme også et par stykker der skylder kvajebajer i dag, BIG TIME...
            det må vi sige.....Toppel står først......og så var vi lidt for glade for træværket

            Comment


              #96
              Øv øv..vi var klart bedst i dag :(

              Comment


                #97
                Det er bare elendigt længere er den ikke. Hold kæft hvor er det bare typisk.

                Comment


                  #98
                  Jonasson skal fandeme score på den chance!! Suk hvor er det ringe.

                  Comment


                    #99
                    Den dag Toppel er fortid, skal jeg være så stiv, at jeg ikke kan mærke mine knæ længere.

                    Comment


                      Var det på tide med en ny målmand?
                      OB: Danske mestre i 2075/6

                      Comment


                        Pinligt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          det må vi sige.....Toppel står først......og så var vi lidt for glade for træværket
                          Toppel og Hallgrimur må dele "æren". De andre stolpeskud er sort uheld, men HJ´s afbrænder og Toppels drop, det er bare ikke godt nok.

                          Comment


                            Klaphatte hold.................så amatøragtigt at man ikke får slukket og lukket den kamp................der er stadig meget der skal arbejds med.

                            Comment


                              Ved godt jeg blev drillet med at sige det i en anden tråd. Men det her er bare OB Classic. På kanten af at tage et afgørende positivt skridt for så at fejle. Det gør bare så nuller.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                nå....så kan vi vidst godt parkere alle våde drømme om den 5 plads....nu skal vi vel reelt ud og vinde de sidste 3 for at have en chance

                                Comment

                                Working...
                                X