Nu bliver transfervinduet sikkert også flyttet frem, for i år er det BIF der skal nå at registrere spillere... hvilket jo også er et tegn på de kommer til hurtigt at opruste...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny scout - Ole Nielsen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægNu bliver transfervinduet sikkert også flyttet frem, for i år er det BIF der skal nå at registrere spillere... hvilket jo også er et tegn på de kommer til hurtigt at opruste..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægSå længe det ikke er Balkan-relateret, for der har vi i OB en succesrate på nærmest 0%. Ikke at der er noget i vejen med hverken OB eller Balkanspillere. Det matcher åbenbart bare ikke. Ret mig meget gerne, hvis jeg tager fejl og har glemt en succeshistorie.
MvT
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bernz Se indlægIngen af dem er født i DK, men flyttede hertil som ganske unge.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlægKadrii er født i Danmark.
http://da.wikipedia.org/wiki/Bashkim_Kadrii
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægSå længe det ikke er Balkan-relateret, for der har vi i OB en succesrate på nærmest 0%. Ikke at der er noget i vejen med hverken OB eller Balkanspillere. Det matcher åbenbart bare ikke. Ret mig meget gerne, hvis jeg tager fejl og har glemt en succeshistorie.
Ring til Bechara og hør om han har set noget spændende i lokalområdet
MvT
Det væld af gode spillere fra Balkan, som har stor succes i nogle af de største klubber modsiger din tese ... medmindre du da mener der skulle være noget specifikt med OB, i så fald er det jo os der har et problem ...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHar svært bed at finde noget succesfuldt ved Azer , han er middelmådigt fyld i truppen .
vi har stadig brug for en klasse midtbane spiller. Uden tvivl.
Men får vi sådan en er jeg meget tryk ved en midtbane bestående af HJ,JJT,Azer og den nye
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDet er selvfølgelig et tilfælde, hvis spillerne er gode nok skal de hentes.
Det væld af gode spillere fra Balkan, som har stor succes i nogle af de største klubber modsiger din tese ... medmindre du da mener der skulle være noget specifikt med OB, i så fald er det jo os der har et problem ...
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægOh, ja, der er væltet massere af gode spillere ud af Balkan gennem tiderne. Det er OB og østeuropæiske spillere under en meget bred kam jeg mener. Som sagt husker jeg meget vel forkert, men jeg kan bare ikke komme tanke om andre end Arek der har været en succes. Lado, Radonjic, Bodul, Andrijevski var/er i hvert fald ikke kæmpe succeser.
MvTBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Mht. OB så har vi haft lidt problemer med at finde de rigtige når vi har kigget på de kanter, men tror ikke folk fra østeuropa/Balkan skiller sig specielt ud hvad angår Superligaen... De fleste klubber har vel også en eller flere i stalden, Dubravka, Hradecky, Skender, Szymanowski, Rashani, Hassani, Ishak, Pusic, Ticinovich, Bozga, Spalvis...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment