Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny scout - Ole Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Nu bliver transfervinduet sikkert også flyttet frem, for i år er det BIF der skal nå at registrere spillere... hvilket jo også er et tegn på de kommer til hurtigt at opruste...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Nu bliver transfervinduet sikkert også flyttet frem, for i år er det BIF der skal nå at registrere spillere... hvilket jo også er et tegn på de kommer til hurtigt at opruste...
      http://www.dbu.dk/Nyheder/2015/Maj/t...due_fremrykkes
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #33
        Spændende læsning

        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...igtigt-omraade

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Så længe det ikke er Balkan-relateret, for der har vi i OB en succesrate på nærmest 0%. Ikke at der er noget i vejen med hverken OB eller Balkanspillere. Det matcher åbenbart bare ikke. Ret mig meget gerne, hvis jeg tager fejl og har glemt en succeshistorie.

          MvT
          Vi har lige forlænget med Azer, så det er vel en lille succes. Kadrii kan man vel også nævne.
          "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
          RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
            Vi har lige forlænget med Azer, så det er vel en lille succes. Kadrii kan man vel også nævne.
            Er begge ikke født i DK?

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Er begge ikke født i DK?
              Jo, det mener jeg også. Jeg mente også 'importerede' spillere.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Er begge ikke født i DK?
                Jo, det mener jeg også. Jeg mente også 'importerede' spillere.

                MvT
                Ingen af dem er født i DK, men flyttede hertil som ganske unge.
                "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                  Ingen af dem er født i DK, men flyttede hertil som ganske unge.
                  Kadrii er født i Danmark.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                    Kadrii er født i Danmark.
                    Det tydelige svar fra wikipedia er dog: "Han er født i Tetovo, Makedonien af forældre med albanske rødder, men opvokset omkring Blågårdsgade på Nørrebro i København." Hvorefter der i infoboksen står: "Fødested: København, Denmark".

                    http://da.wikipedia.org/wiki/Bashkim_Kadrii
                    "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                    RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Så længe det ikke er Balkan-relateret, for der har vi i OB en succesrate på nærmest 0%. Ikke at der er noget i vejen med hverken OB eller Balkanspillere. Det matcher åbenbart bare ikke. Ret mig meget gerne, hvis jeg tager fejl og har glemt en succeshistorie.

                      Ring til Bechara og hør om han har set noget spændende i lokalområdet

                      MvT
                      Det er selvfølgelig et tilfælde, hvis spillerne er gode nok skal de hentes.
                      Det væld af gode spillere fra Balkan, som har stor succes i nogle af de største klubber modsiger din tese ... medmindre du da mener der skulle være noget specifikt med OB, i så fald er det jo os der har et problem ...
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                        Vi har lige forlænget med Azer, så det er vel en lille succes. Kadrii kan man vel også nævne.
                        Har svært bed at finde noget succesfuldt ved Azer , han er middelmådigt fyld i truppen .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Har svært bed at finde noget succesfuldt ved Azer , han er middelmådigt fyld i truppen .
                          Til dels enig. Men tror stadig han kan udvikle sig godt og vil sgu hellere betale løn til en Azer en at have en KV rendende rundt som bibragte intet foruden det første halve år...
                          vi har stadig brug for en klasse midtbane spiller. Uden tvivl.
                          Men får vi sådan en er jeg meget tryk ved en midtbane bestående af HJ,JJT,Azer og den nye

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Det er selvfølgelig et tilfælde, hvis spillerne er gode nok skal de hentes.
                            Det væld af gode spillere fra Balkan, som har stor succes i nogle af de største klubber modsiger din tese ... medmindre du da mener der skulle være noget specifikt med OB, i så fald er det jo os der har et problem ...
                            Oh, ja, der er væltet massere af gode spillere ud af Balkan gennem tiderne. Det er OB og østeuropæiske spillere under en meget bred kam jeg mener. Som sagt husker jeg meget vel forkert, men jeg kan bare ikke komme tanke om andre end Arek der har været en succes. Lado, Radonjic, Bodul, Andrijevski var/er i hvert fald ikke kæmpe succeser.

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Oh, ja, der er væltet massere af gode spillere ud af Balkan gennem tiderne. Det er OB og østeuropæiske spillere under en meget bred kam jeg mener. Som sagt husker jeg meget vel forkert, men jeg kan bare ikke komme tanke om andre end Arek der har været en succes. Lado, Radonjic, Bodul, Andrijevski var/er i hvert fald ikke kæmpe succeser.

                              MvT
                              Hvis vi på forhånd har sorteret Bashkim og Azer fra som værende danskere er der næppe mange flere. Det kunne være lidt sjovt at sammenligne succesraten for Balkanspillere kontra spillere fra alle andre kontinenter og få afsløret om der er højere succesrate for nogen, fremfor andre og om denne forskel er så markant at det ikke bare er statistisk usikkerhed. OB har vel i mange år haft ry for at være gode til integreringens kunst, og har brugt mange resourcer på det.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #45
                                Mht. OB så har vi haft lidt problemer med at finde de rigtige når vi har kigget på de kanter, men tror ikke folk fra østeuropa/Balkan skiller sig specielt ud hvad angår Superligaen... De fleste klubber har vel også en eller flere i stalden, Dubravka, Hradecky, Skender, Szymanowski, Rashani, Hassani, Ishak, Pusic, Ticinovich, Bozga, Spalvis...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X