Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny scout - Ole Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ny scout - Ole Nielsen

    http://www.bold.dk/nyt/ob-ansaetter-scout

    Nogen der kender ham?

    #2
    Nope, men det er i sig selv positivt at man igen opruster på den front, så må tiden vise om han er den rigtige mand.
    Kunne dog godt have tænkte mig at man ikke kun havde fokus rettet mod DK og Skandinavien, men, trods alt bedre end ingen fokus :-)

    Comment


      #3
      Overhovedet ikke. Men bare alene det at vi ansætter folk igen istedet for at fyre er jo positivt...
      Dette får mig til at være endnu større optimist forud for transfervinduet

      Comment


        #4
        Tipsbladet

        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-erfaren-scout

        Comment


          #5
          Dejlig nyhed. Klar forstærkning, da vi nu har andet scouting-viden end JH's viden om AC Horsens spillere.

          Derudover er det helt oplagt at have fokus på Skandinavien, da det umiddelbart er her vi har størst mulighed for at hente spillere, som endda kender til vores fodboldkultur.
          Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #6
            http://www.fyens.dk/sport/Boltons-sp...artikel/789326

            https://www.linkedin.com/pub/ole-nielsen/95/310/242

            http://news.dk/nyhed/1770030/ob-ansaetter-scout

            same dude?
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #7
              det er klart fremskridt og dejligt at der ansættes en scout til aflaste trænerne og sportschefen så alle kan koncentrere sig om det de bedst til. Forhåbentlig bliver det nu mere systematisk end det vi har set de seneste år.
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                Dejlig nyhed. Klar forstærkning, da vi nu har andet scouting-viden end JH's viden om AC Horsens spillere.

                Derudover er det helt oplagt at have fokus på Skandinavien, da det umiddelbart er her vi har størst mulighed for at hente spillere, som endda kender til vores fodboldkultur.
                Skandinavien der da det mest oplagte marked at afsøge, men der skal naturligvis ikke siges nejtak til en perle fra et andet kontinent hvis muligheden er til stede
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Skandinavien der da det mest oplagte marked at afsøge, men der skal naturligvis ikke siges nejtak til en perle fra et andet kontinent hvis muligheden er til stede
                  Så længe det ikke er Balkan-relateret, for der har vi i OB en succesrate på nærmest 0%. Ikke at der er noget i vejen med hverken OB eller Balkanspillere. Det matcher åbenbart bare ikke. Ret mig meget gerne, hvis jeg tager fejl og har glemt en succeshistorie.

                  Ring til Bechara og hør om han har set noget spændende i lokalområdet

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #10
                    Han har været ansat i min klub, Newcastle.

                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/dansk...-til-newcastle

                    Comment


                      #11
                      Er det en top-4 vi er ved at line op til i næste sæson? :D Glæder mig uhyggeligt meget til transfervinduet og Kent-effekten! Der kommer til at ske ting og sager de næste par måneder.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                        Er det en top-4 vi er ved at line op til i næste sæson? :D Glæder mig uhyggeligt meget til transfervinduet og Kent-effekten! Der kommer til at ske ting og sager de næste par måneder.
                        Top 4 tror jeg bliver meget svært. FCK og BIF opruster for at følge FCM trop, som også har meldt ud de i hvert fald ikke kommer svækket ud af transfervinduet. Så er der jo umiddelbar frit spil om 4. pladsen, men at gå fra at kæmpe om nedrykning til top 4 i et snuptag er svært. Nu ved jeg godt at vi med en sejr i morgen kan bevæge os helt op på en 5. plads, men alligevel.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                          Top 4 tror jeg bliver meget svært. FCK og BIF opruster for at følge FCM trop, som også har meldt ud de i hvert fald ikke kommer svækket ud af transfervinduet. Så er der jo umiddelbar frit spil om 4. pladsen, men at gå fra at kæmpe om nedrykning til top 4 i et snuptag er svært. Nu ved jeg godt at vi med en sejr i morgen kan bevæge os helt op på en 5. plads, men alligevel.
                          mon dog BIF opruster så meget?
                          er der ikke noget med at de skal sælge spillere for 15 mio for at få det til at løbe rundt? Og mere til hvis der skal noget ind ... Hvem skulle de sælge? De brugte mange penge på Agger, Elmander og Kahlenberg ....
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                            Top 4 tror jeg bliver meget svært. FCK og BIF opruster for at følge FCM trop, som også har meldt ud de i hvert fald ikke kommer svækket ud af transfervinduet. Så er der jo umiddelbar frit spil om 4. pladsen, men at gå fra at kæmpe om nedrykning til top 4 i et snuptag er svært. Nu ved jeg godt at vi med en sejr i morgen kan bevæge os helt op på en 5. plads, men alligevel.
                            det er jo tydeligt at afstanden ikke er SÅ stor - men der er jo heller ikke så langt ned til stregen.....men vi får se hvad der bliver bragt ind - hvad ambitionerne er.
                            Medmindre der bliver købt markant ind, mon så ikke man siger noget i retning af top 6.....det vil være et skridt op ihvertfald målsætningsmæssigt ifht denne sæson, det bør være rimeligt realistisk, og det lægger samtidig ikke alt for stort pres på Kent og de yngre kræfter i truppen.
                            Mest af alt håber jeg på en sæson hvor vi ikke sådan for alvor skal beskæftige os med frygten for nedrykning.

                            Comment


                              #15
                              og så skal klubben da lige have en for at tilknytte en scout igen, kender intet til manden men bare det at få et par andre øjne ud på markedet må være godt.....fatter virkeligt ikke at man sparede på den plads i første omgang.

                              Comment

                              Working...
                              X