Oprindeligt indsendt af WhyNot?
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny scout - Ole Nielsen
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægmon dog BIF opruster så meget?
er der ikke noget med at de skal sælge spillere for 15 mio for at få det til at løbe rundt? Og mere til hvis der skal noget ind ... Hvem skulle de sælge? De brugte mange penge på Agger, Elmander og Kahlenberg ....
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
er der ikke noget med at de skal sælge spillere for 15 mio for at få det til at løbe rundt? Og mere til hvis der skal noget ind ... Hvem skulle de sælge? De brugte mange penge på Agger, Elmander og Kahlenberg ....
- Den bliver næppe ved med at gå - og skal de fange FCM og FCK så skal der handles.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægde 3 herre er næppe salgsemner - de nærmer sig sidste salgsdato - og er ikke købt ind med salg for øje. Men nogle af BIFs yngre spillere - de har to backs, mener den riza durmisi (?) mener der skulle være interesse for ham. Og så er der Hradecky i målet.....de har selv meldt ud der skal sælges for et (større) beløb - men omvendt så skal de vel have styrket truppen hvis de for alvor vil op og lege med......og mon deres rigmand har smidt alle de penge efter agger mm. hvis det de sigter efter er en 3. plads mere??
- Den bliver næppe ved med at gå - og skal de fange FCM og FCK så skal der handles.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægMen også, som Plum nævner, at BIF skal sælge for 15 mio i det kommende vindue. Hradecky, Durmisi og Hasani må vel være de mest salgbare.
MvT
15 mill ja det var også det jeg havde hørt....men skal de hen og forstærke truppen, skal der vel sælges for mere end de 15.....jeg ved ikke
helt hvad de vil derovre - satse på talenter - men så kom der lige ham pengemanden og så skulle der pludselig købes markant ind.
Nå det roder de selv med - er faktisk mere spændt på vores eget vindue ;)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghasani - ham har de da ikke så lang kontrakt med...syntes jeg hørte noget om de gerne ville forlænge med ham.
15 mill ja det var også det jeg havde hørt....men skal de hen og forstærke truppen, skal der vel sælges for mere end de 15.....jeg ved ikke
helt hvad de vil derovre - satse på talenter - men så kom der lige ham pengemanden og så skulle der pludselig købes markant ind.
Nå det roder de selv med - er faktisk mere spændt på vores eget vindue ;)
Man må vi hvert fald gi' JH, at han har styrket teamet bag holdet. KN, Bredahl, Høgh, Ole Nielsen etc. Man kan dårligt forlange mere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægMen også, som Plum nævner, at BIF skal sælge for 15 mio i det kommende vindue. Hradecky, Durmisi og Hasani må vel være de mest salgbare.
MvT
mon ikke de sælger Hradecky og laver en del der
Comment
-
er der ikke noget med at de skal sælge spillere for 15 mio for at få det til at løbe rundt? Og mere til hvis der skal noget ind ... Hvem skulle de sælge? De brugte mange penge på Agger, Elmander og Kahlenberg ...."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Helt sikkert at bif opruster! Deres store økonomiske plan i forhold til stabilitet kan jo kun opnåes med europæisk gruppespil, med den hastighed de bløder penge (og deres underskud er primært på driften), så går der ikke meget mere end 2-3 år før de er ved at være fallit igen, det eneste som reelt kan ændre det billede er gruppespils deltagelse.
Eneste håb jeg har for deres vindue er at de laver en to-tre gentagelser af Jan Kristiansen og Alexander Farnerud, suppens dyreste breddespillere ever.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlægHelt sikkert at bif opruster! Deres store økonomiske plan i forhold til stabilitet kan jo kun opnåes med europæisk gruppespil, med den hastighed de bløder penge (og deres underskud er primært på driften), så går der ikke meget mere end 2-3 år før de er ved at være fallit igen, det eneste som reelt kan ændre det billede er gruppespils deltagelse.
Eneste håb jeg har for deres vindue er at de laver en to-tre gentagelser af Jan Kristiansen og Alexander Farnerud, suppens dyreste breddespillere ever.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægså må vi håbe de misser de gruppespil
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlægDet hjælper nok på det at de ikke har tjent nogle europæiske point i evigheder, så de kommer med stor sandsynlighed til at være useedede helt fra første runde - deres chancer for at nå gruppe spillet er ikke store.
Mvh
MaxHH
Comment
Comment