Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SIF

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Mathias Greve har imo spillet sig ind i startopstillingen med præstationen i Aalborg. Tak for kaffe, den dreng kan løbe!! Kan også blive vigtigt med sådan et par superlunger mod SIF, der har et par dage mindre at restituere i.

Med fare for at lyde jubeloptimistisk, så lover det ret godt med den fynske superstamme, der er ved at tegne sig. Desler, Greve, Høegh og JJT. Kent Nielsen får bestemt klodserne til at bygge noget stort op. Og inden længe banker stortalenterne Jonas Hansen og Julius Eskesen også på...

Comment

Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
      Mathias Greve har imo spillet sig ind i startopstillingen med præstationen i Aalborg. Tak for kaffe, den dreng kan løbe!! Kan også blive vigtigt med sådan et par superlunger mod SIF, der har et par dage mindre at restituere i.

Med fare for at lyde jubeloptimistisk, så lover det ret godt med den fynske superstamme, der er ved at tegne sig. Desler, Greve, Høegh og JJT. Kent Nielsen får bestemt klodserne til at bygge noget stort op. Og inden længe banker stortalenterne Jonas Hansen og Julius Eskesen også på...
      Men Ove havde klodserne til at spille med dem først..
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Men Ove havde klodserne til at spille med dem først..
        En ting der lidt fedt med Ove, er at med vores tidligere trænere synes jeg det var ret forudsigeligt mht. start11, men man hvad aldrig helt hvad Ove kan finde på.

Vi skal bare vinde over SIF. Hvornår har vi sidst vundet tre kampe i træk?

MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          En ting der lidt fedt med Ove, er at med vores tidligere trænere synes jeg det var ret forudsigeligt mht. start11, men man hvad aldrig helt hvad Ove kan finde på.

Vi skal bare vinde over SIF. Hvornår har vi sidst vundet tre kampe i træk?

MvT
          jeg kan ikke huske det, det er fuldstændig vildt at tænke på at vi for 3 uger siden stod med det sværeste kampprogram af alle bundholdene EfB, BIF, FCM og AaB, nu er det overstået og 9 point er sat ind på kontoen, det troede jeg ikke på før EfB kampen Ove ER gud
          Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Desler har karantæne. Kan det skubbe Greve på kanten?

http://www.fyens.dk/sport/Efter-sejr...rtikel/2713946

Comment

Det er da utroligt Desler kan få karantæne for det tyndeste gule kort i mands minde, hold da kæft hvor et det egentlig ufatteligt....

Comment

Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                Det er da utroligt Desler kan få karantæne for det tyndeste gule kort i mands minde, hold da kæft hvor et det egentlig ufatteligt....
                Ja det var en ringe dommerpræstation igår

Comment

men til gengæld er maratonmanden så 100 % sikker på at kunne være med mod Fck, ville have været surt med et tyndt gult mod sif og så undvære ham mod fck
                  JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Comment

Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                    men til gengæld er maratonmanden så 100 % sikker på at kunne være med mod Fck, ville have været surt med et tyndt gult mod sif og så undvære ham mod fck
                    tjo.....man kan også sige at vores chance for point nok er størst mod netop SIF og derfor bliver han da ekstra savnet.

Men kunne sgu være lækkert at nuppe 2 sejre over fck i samme halvår

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      tjo.....man kan også sige at vores chance for point nok er størst mod netop SIF og derfor bliver han da ekstra savnet.
                      Omvendt bør vi kunne slå SIF uden ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                        Omvendt bør vi kunne slå SIF uden ham.
                        Helt sikkert. Nu har vi formentlig Falk med igen, frisk og fyldt med energi. Tænker vi starter med en 4-4-2 mod Sif, som jo er blevet mere defensive siden deres nye træner tog over.

Toppel

Skog LN DH Ari/Kirke

Falk Greve Azer Emil L

Spelmann Zohore/Dalgaard

Det hold burde godt kunne vinde over Sif. Jeg tror det bliver et meget defensivt Sif hold, derfor vil det være bedst med Emil og Falk på kanterne, så vi kan få en rigtig angriber ind. Om det så er Zohore eller Dalgaard gør mig egentlig ikke noget. Skogseid kan også bytte med Hallgrimur. Azer og Greve fortjener bare chancen igen :-)

Comment

Helt sikkert. Nu har vi formentlig Falk med igen, frisk og fyldt med energi. Tænker vi starter med en 4-4-2 mod Sif, som jo er blevet mere defensive siden deres nye træner tog over.

Toppel

Skog LN DH Ari/Kirke

Falk Greve Azer Emil L

Spelmann Zohore/Dalgaard

Det hold burde godt kunne vinde over Sif. Jeg tror det bliver et meget defensivt Sif hold, derfor vil det være bedst med Emil og Falk på kanterne, så vi kan få en rigtig angriber ind. Om det så er Zohore eller Dalgaard gør mig egentlig ikke noget. Skogseid kan også bytte med Hallgrimur. Azer og Greve fortjener bare chancen igen :-)
                          det er nu ikke min opfattelse, nærmest tværtimod havde jeg den opfattelse at de var kommet længere frem på banen med rimelig succes på scoringssnittet, men med bagslag i forsvarsarbejdet. Det skal dog understreges at jeg ingen kampe har set med SIF så det er kun mavefornemmelse 😇
                          Believe OB

Comment

Fik så kun 4 strafpoint (så ikke forseelsen, så kan ikke vurdere om det er 4 for meget :-)) - men han er så ikke i karantæne alligevel - fedt, så får jeg lejelighed til at se ham nærmere an, har kun set ham mod Brøndby sidst, her kom han ikke til meget, havde travlt med at spille forsvarer :-)

Comment

Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                              Fik så kun 4 strafpoint (så ikke forseelsen, så kan ikke vurdere om det er 4 for meget :-)) - men han er så ikke i karantæne alligevel - fedt, så får jeg lejelighed til at se ham nærmere an, har kun set ham mod Brøndby sidst, her kom han ikke til meget, havde travlt med at spille forsvarer :-)
                              Hvem?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Hvem?
                                Desler tror jeg, han fik det tyndeste gule i lang tid
                                Believe OB

Comment

Working...
                                X