Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-SIF

    Skal vi stille i samme opstilling mod SIF på hjemmebane??

    Nej vel

    #2
    Nu er Jonasson vel med igen, og så ryger Skogseid ud. Det kunne også være rart at prøve at spille 11 mod 11 - så ud med Emil L.

    Comment


      #3
      og bliver falk klar mon så ikke også han glider ind på holdet?

      Comment


        #4
        Spurgte falk på hans Instagram profil om han var klar til sif kampen. Og der sagde han at han var klar til den kamp

        Comment


          #5
          Burde vel hedde

          MT
          HS LN DH AS
          MD HJ AB RF
          MS
          en eller anden form for angriber

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
            Spurgte falk på hans Instagram profil om han var klar til sif kampen. Og der sagde han at han var klar til den kamp

            Comment


              #7
              Nu håber jeg egentlig lidt at der hurtigst muligt kommer nogle svar omkring hvem der forlader klubben,(Spelmann er i gang) for de spillere behøver i min verden egentlig ikke den voldsomme spilletid, nu hvor vi er sikker, og vi møder bundproppen, så er der da mulighed for at få prøvet lidt af/lidt mere af... og så resten af sæsonen...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #8
                Jeg tror Dalgaard får lov at starte inde.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Burde vel hedde

                  MT
                  HS LN DH AS
                  MD HJ AB RF
                  MS
                  en eller anden form for angriber
                  nja.....ved ikke hvor gerne jeg ser HJ på den midtbane......Mener Greve har gjort det glimrende - så enten ham eller JJT og så Azer eller HJ

                  Og så syntes jeg ikke jeg har set nogen tendenser til at Emil ryger på bænken.....defenesivt har vi bare ikke fungeret med ham på kanten.

                  Og Skogseid så jeg gerne ud på bænken - selv om han vel gjorde det fint i dag.

                  MT

                  HJ LN DH

                  MD AB MG AS

                  MS EL RF

                  ( bliver nok EL selv om jeg gerne så KZ )

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Nu håber jeg egentlig lidt at der hurtigst muligt kommer nogle svar omkring hvem der forlader klubben,(Spelmann er i gang) for de spillere behøver i min verden egentlig ikke den voldsomme spilletid, nu hvor vi er sikker, og vi møder bundproppen, så er der da mulighed for at få prøvet lidt af/lidt mere af... og så resten af sæsonen...
                    Da så mange af de unge alligevel får spilletid(AT i dag hvad sker der?) kan vi lige så godt stille stærkeste opstilling og jagte den umådelige vigtige top 6 der giver en del ekstra i kassen ved TV penge og ekstra hjemmekamp

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Nu håber jeg egentlig lidt at der hurtigst muligt kommer nogle svar omkring hvem der forlader klubben,(Spelmann er i gang) for de spillere behøver i min verden egentlig ikke den voldsomme spilletid, nu hvor vi er sikker, og vi møder bundproppen, så er der da mulighed for at få prøvet lidt af/lidt mere af... og så resten af sæsonen...
                      enig - omvendt skal der også bare sluttes ordenligt af - ingen grund til at gå på ferie med en dårlig mavefornemmelse

                      Men syntes allerede vi så lidt tegn på det i dag da Ove skifter AT ind - og Zohore først kommer på banen i overtiden. Mon ikke vi ser flere af den slags indskiftninger

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        nja.....ved ikke hvor gerne jeg ser HJ på den midtbane......Mener Greve har gjort det glimrende - så enten ham eller JJT og så Azer eller HJ

                        Og så syntes jeg ikke jeg har set nogen tendenser til at Emil ryger på bænken.....defenesivt har vi bare ikke fungeret med ham på kanten.

                        Og Skogseid så jeg gerne ud på bænken - selv om han vel gjorde det fint i dag.

                        MT

                        HJ LN DH

                        MD AB MG AS

                        MS EL RF

                        ( bliver nok EL selv om jeg gerne så KZ )
                        Virker vildt defensivt på hjemmebane mod en nedrykker

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Da så mange af de unge alligevel får spilletid(AT i dag hvad sker der?) kan vi lige så godt stille stærkeste opstilling og jagte den umådelige vigtige top 6 der giver en del ekstra i kassen ved TV penge og ekstra hjemmekamp
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Da så mange af de unge alligevel får spilletid(AT i dag hvad sker der?) kan vi lige så godt stille stærkeste opstilling og jagte den umådelige vigtige top 6 der giver en del ekstra i kassen ved TV penge og ekstra hjemmekamp
                            tænker jeg også.....SIF, FCK, Hobro og RFC, SIF skal give 3 point, FCK trækkes med en masse skader - taber de til FCM må de være til at tale med, da mesterskabet så er væk. Hobro bør vi også have en mulighed mod og så er der Randers der begynder at genfinde lidt af formen.
                            6 point skal vi ihvertfal have hvis vi vil i top 6. Og nok også lidt til....

                            Comment


                              #15
                              Enig med jer begge, der er allerede mange der får spilletid, det er svært at gøre så meget mere der, og vi skal helt sikkert slutte godt af, det megen arbejde skal ikke smides overbord... Jeg håber dog der bliver muligheder for at få set os lidt mere uden Falk, Spelmann, eller hvem der nu meget tænkeligt rejser, og som er motorer på holdet, hvad kan vi egentlig uden dem...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment

                              Working...
                              X