Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SIF

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Desler tror jeg, han fik det tyndeste gule i lang tid
    Ja det er rigtigt

Comment

Dejligt med Slagelses sejr over Hobro, nu skal vi bare holde momentum, gå all in på at avancere endnu et par pladser i tabellen og tjene et par ekstra TV millioner som vi sagtens kan bruge når transfervinduet snart åbner. Hvor er det rart efter alle de magre år bare at kunne læne sig tilbage i stolen og betragte nedrykningshundeslagsmålet uden selv at være en del af det . Taber fiskerne i aften til Farum bliver der godt nok drama i næste uge, når de - Esbjerg - tørner sammen med Haderslev.. . I øvrigt helt vildt som de nedrykningstruede hold tørner sammen indbyrdes i de sidste runder. Slagelse mangler, udover et muligvis stadig tømmermandsramt Herninghold, lige præcis Esbjerg, Haderslev og Silkeborg. Game on!!

Comment

Synes der var én, der spurgte om, hvornår vi sidst har vundet tre kampe i træk. Svaret er: 3/8-12 - 20/8-12.

Hvis det lykkes vinde tre kampe i træk, så er det altså lidt over toethalvt års tørke, der bliver brudt. Det vil være enormt godt, at få holdet ind til den kommende sæson med et moralsk boost. Vi har tit set, at hvis vi slutter sæsonen af med at ligge i ingenmandsland, så smitter det af på næste sæson. Jeg håber, at vi slutter rigtig godt af, selvom vi er reddet, og at Ove P. har fået sat skik på defensiven, så vi kan få noget tro på egne evner med ind i næste sæson. Der skal altid være en stræben efter, at kunne vinde hver kamp, og med så lige en Superliga, så ser jeg det slet ikke umuligt, at vi kan komme rigtig godt fra start på næste sæson, hvis vi altså ser et hold, der konstant har viljen til sejr.

Comment

Vi har godt nok også lidt en sætbold her, udover vi møder den klare nr. chok, så spiller vi første kamp i næste runde, og kan gå direkte på 5 pladsen, og for første gang længe vil presset være på de andre... AaB skal i Parken, Hobro skal til Randers, FcN skal til Brøndby... og så har EfB og SDR. hinanden...
          Den kunne ikke smøres meget bedre, det ville virkelig være lækkert med 3 point...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

"Vi bør kunne slå SIF"
            Undskyld mig for at tage sure gamle mand-hatten på, men hvornår har vi sidst kontrolleret en kamp? Hvornår har vi sidst vist kvalitet til at være spil-styrende og dominere et andet hold, uanset hvor dårligt det var? Vi har vundet dejlige sejre, især på det seneste, her i foråret imod bedre spillende hold ved at være defensivt godt organiseret og et hårdtarbejdende kollektiv. Det har været en vidunderlig forandring at se en godt organiseret defensiv - men må også være ærlige nok til at sige, at vi har overladt både AaB og FCM (og før dem FCN use og FCK hjemme) overtag i boldbesiddelse, og de har haft chancer imod os, som nemt kunne have tippet kampene en anden vej (Imod FCK var vi decideret svineheldige).

Pointen er bare, at det bliver hårdt arbejde imod et SIF-hold, som ganske vist er rykket ned, men derfor kan de godt spille noget fodbold stadigvæk. Og i modsætning til FCK, FCN, FCM (hehe - lækkert at slå alle de her 'football clubs') og AaB; så kommer SIF næppe for at styre kampen. Den pessimistiske kyniker i mig siger, at det ville være så satans typisk og lorte-karma-agtigt at tabe (måske endda ufortjent) på dødbold/kontramål imod Silkeborg. Jeg håber at skulle æde de ord, og undskylder jinx. Old fart go sleep now:-)

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              "Vi bør kunne slå SIF"
              Undskyld mig for at tage sure gamle mand-hatten på, men hvornår har vi sidst kontrolleret en kamp? Hvornår har vi sidst vist kvalitet til at være spil-styrende og dominere et andet hold, uanset hvor dårligt det var? Vi har vundet dejlige sejre, især på det seneste, her i foråret imod bedre spillende hold ved at være defensivt godt organiseret og et hårdtarbejdende kollektiv. Det har været en vidunderlig forandring at se en godt organiseret defensiv - men må også være ærlige nok til at sige, at vi har overladt både AaB og FCM (og før dem FCN use og FCK hjemme) overtag i boldbesiddelse, og de har haft chancer imod os, som nemt kunne have tippet kampene en anden vej (Imod FCK var vi decideret svineheldige).

Pointen er bare, at det bliver hårdt arbejde imod et SIF-hold, som ganske vist er rykket ned, men derfor kan de godt spille noget fodbold stadigvæk. Og i modsætning til FCK, FCN, FCM (hehe - lækkert at slå alle de her 'football clubs') og AaB; så kommer SIF næppe for at styre kampen. Den pessimistiske kyniker i mig siger, at det ville være så satans typisk og lorte-karma-agtigt at tabe (måske endda ufortjent) på dødbold/kontramål imod Silkeborg. Jeg håber at skulle æde de ord, og undskylder jinx. Old fart go sleep now:-)
              Altså, 2. halvleg mod BIF var vi da ret meget spilstyrende. Bl.a. fordelte JJ og Momo boldene godt. BIF stod ekstremt lavt og de få chancer vi fik nappede Hradecky. Men vi spillede og prøvede og spillede og prøvede og det synes jeg var positivt.

MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                "Vi bør kunne slå SIF"

jeg er sådan set enig i at vi bør kunne slå SIF alen set ud fra den nuværende form og ikke mindst (ind)stillingen til de seneste kampe, men faktum for de seneste 2 opgør mod SIF er også at SIF har været det bedst spillende hold og som sådan skal kampen tages meget seriøst. Spillerne/klubben er teoretisk og næsten 100% matematisk sikre på overlevelse, og reaktionen kan frygtes bliver "pyyha så er det ikke nødvendigt vi giver 100% i denne kamp mod et lavere rangeret hold." Nøglen til at vælte SIF må være et hurtigt mål efterfulgt af jagten på 2. mål osv osv
                Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...silkeborg-if-1

Comment

dejligt med en skadefri trup....Oves luksusproblem

http://www.bold.dk/nyt/ob-har-alle-m...silkeborg-kamp
                    Believe OB

Comment

http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-en-ma...pille-for.aspx

man kan da kun være glad for den "dreng"
                      Believe OB

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        dejligt med en skadefri trup....Oves luksusproblem

http://www.bold.dk/nyt/ob-har-alle-m...silkeborg-kamp
                        Hvor blev JJT af?

MvT

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Hvor blev JJT af?

MvT
                          Mon ikke at det eksamenstid og man lader ham koncentrere sig om det når nu har en skadesfri trup

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Mon ikke at det eksamenstid og man lader ham koncentrere sig om det når nu har en skadesfri trup
                            Sgu da egentlig et meget god bud. Drop det skolepjat og pas din fodbold, knægt

MvT

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Sgu da egentlig et meget god bud. Drop det skolepjat og pas din fodbold, knægt

MvT

Comment

det er svært med en skade fri trup at gætte på start11`eren, mon ikke Greve på trods af god kamp i Aalborg er på bænken og HJ er tilbage på midten

..............MT
                                ......Håkon LN DH
                                Desler.. Azer.. HJ.. Ari
                                .....RF Spellman EL

Det kunne dog være spændende at stille op med rigtige angribere og jagte en komfortabel sejr og et par angribermål
                                Last edited by manner; 20-05-2015, 04:26.
                                Believe OB

Comment

Working...
                                X