Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-SIF
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVirker vildt defensivt på hjemmebane mod en nedrykker
Syntes bare tit vi har haft problemerne når vi skulle skabe spillet/styre kampen...og ville fandme være trist at smide 3 point til SIF efter 2 så flotte indsatser.
Man kunne jo også prøve;
MT
MD LN DH AS
EL MG AB RF
MS
KZ
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægEnig med jer begge, der er allerede mange der får spilletid, det er svært at gøre så meget mere der, og vi skal helt sikkert slutte godt af, det megen arbejde skal ikke smides overbord... Jeg håber dog der bliver muligheder for at få set os lidt mere uden Falk, Spelmann, eller hvem der nu meget tænkeligt rejser, og som er motorer på holdet, hvad kan vi egentlig uden dem...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægjo - men det kommer jo meget an på om det ender mere i en 5 mands bagkæde som i dag eller med 3 bagerst.
Syntes bare tit vi har haft problemerne når vi skulle skabe spillet/styre kampen...og ville fandme være trist at smide 3 point til SIF efter 2 så flotte indsatser.
Man kunne jo også prøve;
MT
MD LN DH AS
EL MG AB RF
MS
KZ
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægEnig med jer begge, der er allerede mange der får spilletid, det er svært at gøre så meget mere der, og vi skal helt sikkert slutte godt af, det megen arbejde skal ikke smides overbord... Jeg håber dog der bliver muligheder for at få set os lidt mere uden Falk, Spelmann, eller hvem der nu meget tænkeligt rejser, og som er motorer på holdet, hvad kan vi egentlig uden dem...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægkan godt følge tanken - ved bare ikke hvor meget vi kan bruge det til, da vi jo får ny træner lige om lidt - så hvor meget vi reelt får ud af det? Falk og spelmann vil jo i den grad blive savnet - det er der vidst ingen tvivl om
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægkan godt følge tanken - ved bare ikke hvor meget vi kan bruge det til, da vi jo får ny træner lige om lidt - så hvor meget vi reelt får ud af det? Falk og spelmann vil jo i den grad blive savnet - det er der vidst ingen tvivl omTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDerfor vil jeg også gerne i gang så hurtigt så muligt med at få revet plastret af, om man vil...
Jeg forventer de alle er væk - men reelt ved vi det jo ikke endnu, og så længe JH og Kent ikke for sat sig sammen og planlagt hvad der skal hentes, så skal vi måske bare fokusere på at slutte bedst muligt af
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægmeeeen vi ved jo ikke om det skal rives af - ja spelmann vil gerne væk - men endnu er han på kontrakt et år mere. Emil - ja hvad skal man sige, men også han har et år mere. Det samme med falk.
Jeg forventer de alle er væk - men reelt ved vi det jo ikke endnu, og så længe JH og Kent ikke for sat sig sammen og planlagt hvad der skal hentes, så skal vi måske bare fokusere på at slutte bedst muligt af
Det lyder dog til at KN allerede har overbragt JH sin ønskeseddel... men det kan jo også komme an på så meget...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment