Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SIF

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    tænker jeg også.....SIF, FCK, Hobro og RFC, SIF skal give 3 point, FCK trækkes med en masse skader - taber de til FCM må de være til at tale med, da mesterskabet så er væk. Hobro bør vi også have en mulighed mod og så er der Randers der begynder at genfinde lidt af formen.
    6 point skal vi ihvertfal have hvis vi vil i top 6. Og nok også lidt til....
    7-9 point med den tur vi har lige nu er vel heller ikke urealistisk.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Virker vildt defensivt på hjemmebane mod en nedrykker
      jo - men det kommer jo meget an på om det ender mere i en 5 mands bagkæde som i dag eller med 3 bagerst.

Syntes bare tit vi har haft problemerne når vi skulle skabe spillet/styre kampen...og ville fandme være trist at smide 3 point til SIF efter 2 så flotte indsatser.

Man kunne jo også prøve;

MT

MD LN DH AS

EL MG AB RF

MS

KZ

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Enig med jer begge, der er allerede mange der får spilletid, det er svært at gøre så meget mere der, og vi skal helt sikkert slutte godt af, det megen arbejde skal ikke smides overbord... Jeg håber dog der bliver muligheder for at få set os lidt mere uden Falk, Spelmann, eller hvem der nu meget tænkeligt rejser, og som er motorer på holdet, hvad kan vi egentlig uden dem...
        Uhhh det tør jeg næsten ikke kigge på inden vi henter lidt forstærkning

Comment

7-9 point med den tur vi har lige nu er vel heller ikke urealistisk.
          næ....især ikke hvis vi også begynder at spille godt.

I dag var det jo klart fight og holdindsatsen der bragte sejren i hus

Comment

jo - men det kommer jo meget an på om det ender mere i en 5 mands bagkæde som i dag eller med 3 bagerst.

Syntes bare tit vi har haft problemerne når vi skulle skabe spillet/styre kampen...og ville fandme være trist at smide 3 point til SIF efter 2 så flotte indsatser.

Man kunne jo også prøve;

MT

MD LN DH AS

EL MG AB RF

MS

KZ
            Ser bedre ud i mine øjne end den første

Comment

næ....især ikke hvis vi også begynder at spille godt.

I dag var det jo klart fight og holdindsatsen der bragte sejren i hus
              Yes. Og mod FCM spillede vi super godt. Det svinger sgu. Vi burde altså kunne styre den kamp

Comment

Enig med jer begge, der er allerede mange der får spilletid, det er svært at gøre så meget mere der, og vi skal helt sikkert slutte godt af, det megen arbejde skal ikke smides overbord... Jeg håber dog der bliver muligheder for at få set os lidt mere uden Falk, Spelmann, eller hvem der nu meget tænkeligt rejser, og som er motorer på holdet, hvad kan vi egentlig uden dem...
                kan godt følge tanken - ved bare ikke hvor meget vi kan bruge det til, da vi jo får ny træner lige om lidt - så hvor meget vi reelt får ud af det? Falk og spelmann vil jo i den grad blive savnet - det er der vidst ingen tvivl om

Comment

kan godt følge tanken - ved bare ikke hvor meget vi kan bruge det til, da vi jo får ny træner lige om lidt - så hvor meget vi reelt får ud af det? Falk og spelmann vil jo i den grad blive savnet - det er der vidst ingen tvivl om
                  Ingen tvivl. Men nu er der altså lige nogen der skal op med læderet først og give hvad OB vil have

Comment

Uhhh det tør jeg næsten ikke kigge på inden vi henter lidt forstærkning
                    Det forstår jeg godt...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Derfor vil jeg også gerne i gang så hurtigt så muligt med at få revet plastret af, om man vil...

Comment

Derfor vil jeg også gerne i gang så hurtigt så muligt med at få revet plastret af, om man vil...
                        meeeen vi ved jo ikke om det skal rives af - ja spelmann vil gerne væk - men endnu er han på kontrakt et år mere. Emil - ja hvad skal man sige, men også han har et år mere. Det samme med falk.

Jeg forventer de alle er væk - men reelt ved vi det jo ikke endnu, og så længe JH og Kent ikke for sat sig sammen og planlagt hvad der skal hentes, så skal vi måske bare fokusere på at slutte bedst muligt af

Comment

meeeen vi ved jo ikke om det skal rives af - ja spelmann vil gerne væk - men endnu er han på kontrakt et år mere. Emil - ja hvad skal man sige, men også han har et år mere. Det samme med falk.

Jeg forventer de alle er væk - men reelt ved vi det jo ikke endnu, og så længe JH og Kent ikke for sat sig sammen og planlagt hvad der skal hentes, så skal vi måske bare fokusere på at slutte bedst muligt af
                          Slet ikke uenig, det er heller ikke utænkeligt at en først sælges til vinter, og bliver en central figur i en overgang, eller at Emil netop skal have spilletid for at kan få lavet et eller andet der kan hente lidt interesse for ham, det er nok meget tænkeligt det vi ser med ham, siden han får alt den spilletid, det nummer har Ove lavet før...

Det lyder dog til at KN allerede har overbragt JH sin ønskeseddel... men det kan jo også komme an på så meget...

Comment

Det med at spelmann vil væk, er det alt sammen baseret på hans ene kommentar om gerne at ville prøve kræfter med udlandet?

Comment

Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                              Det med at spelmann vil væk, er det alt sammen baseret på hans ene kommentar om gerne at ville prøve kræfter med udlandet?
                              I studiet i dag efter kampen kunne han stort set ikke sige det tydligere end han gjorde..
                              Han vil afsted. Nu

Comment

I studiet i dag efter kampen kunne han stort set ikke sige det tydligere end han gjorde..
                                Han vil afsted. Nu
                                Okay fair nok. Det fik jeg nemlig ikke set

Comment

Working...
                                X