Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Brønby 3.Maj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Ja tak til Diarra på hb, nej tak til Skogseid i cf. Er overbevist om vi var bedre tjent med Jonasson i cf og jjt/ari på cm... Ari på vb. Gjorde Kirkeskoav det så skidt da han fik chancen?
    Skogseid i midterforsvaret er jeg heller ikke meget for, men Jonasson har heller ikke været så stærk de gange han har spillet der. Til gengæld har han i den grad været med til at stabilisere vores midtbane defensivt i de seneste kampe. Så jeg ville også have gået langt for at holde ham der. Kunne have været interessant at se Magnus P. i midterforsvaret.

    Comment


      Dalgaard igen ikke med i start 11...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
        Skogseid i midterforsvaret er jeg heller ikke meget for, men Jonasson har heller ikke været så stærk de gange han har spillet der. Til gengæld har han i den grad været med til at stabilisere vores midtbane defensivt i de seneste kampe. Så jeg ville også have gået langt for at holde ham der. Kunne have været interessant at se Magnus P. i midterforsvaret.
        Er MP ikke HB? Så kunne MD tage cf..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fidusen999 Se indlæg
          Kirkeskov startede i vanlig stil, da han fik chancen, men spillede sig op som kampen gik, men at Skogseid får chancen gang på gang, det forstår jeg ikke.
          Han spillede sig op efter pausen. Men med til den historie hører også, at Esbjerg foretog taktiske ændringer. Kevin Mensah kørte ret meget rundt med Kirkeskov i 1. halvleg, efter pausen blev han underligt nok flyttet og Mikkel Vestergaard kom ind på deres højrekant og han var klart mindre farlig end Mensah.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Er MP ikke HB? Så kunne MD tage cf..
            Tror nu at han ser sig selv som CF men er blevet afprøvet med succes på HB

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Er MP ikke HB? Så kunne MD tage cf..
              Han er så vidt jeg ved midterforsvarer. Om man har tænkt sig at omskole ham til højre back ved jeg ikke. Han spillede rigtigt nok højre back i nogle træningskampe på "2. holdet" her i vinters, men det tror jeg nu mere var fordi det var der hvor der et "hul" holdet - og fordi han er god med bolden og nok godt kan spille pladsen.

              Comment


                Ingen dumme boldtab. Skarpe dødbolde. Alle angreb skal afsluttes. På forhånd til holdet.
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  Hmm .. Bekymrende med Skogskied i midterforsvaret ..
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Øv det var ikke længe vi holdt skansen...

                    Og nu 0-2 ... puuuuha

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Jeg er ked af at forudsige det - Momo kommer med stor sandsynlighed til at koste et mål på en personlig fejl - han er i min optik desværre for "flagrende" og inkonsekvent i sit spil til det her niveau Men jeg håber så inderligt, at han modbeviser mig i morgen
                      Tsk tsk tsk

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Tsk tsk tsk

                        Comment

                        Working...
                        X