Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Brønby 3.Maj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
    Men kun indtil det 24. ... og de ser farlige ud. Måske EfB skal være bange?
    mere bange end os forhåbentlig vis

    Comment


      #92
      Kahlenberg og Ørnskov er ude med hhv skade og karantæne. Det kunne åbne midtbanen lidt. Jeg håber vi starter med Jonasson på midten. Vi har brug for fighten derinde.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        mere bange end os forhåbentlig vis
        Hvis jeg var fisker og skulle møde FCK lige om lidt, så ville jeg være en lille smule bange nu...

        Comment


          #94
          Ja de har kun 3p ned til stregen nu

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
            Hvis jeg var fisker og skulle møde FCK lige om lidt, så ville jeg være en lille smule bange nu...
            EFB var bedst i pokalen, selvom de tabte. Så spændende om de er ramt på selvtilliden. Det så ud til at FCV spiller med selvtillid og for livet, så måske skal vi ikke afskrive dem. Det ville være rart med 3 point i dag, idet jeg ikke tror vi får noget med fra Heden.

            Comment


              #96
              Med FcVs sejr, og med den her stilling i midterfeltet:

              5. AaB 27 10 8 9 34-26 38
              6. FC Nordsjælland 27 11 5 11 32-33 38
              7. Hobro IK 27 10 8 9 33-37 38
              8. OB 26 9 5 12 27-34 32
              ... så skal der 3 point til i dag...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Med FcVs sejr, og med den her stilling i midterfeltet:

                5. AaB 27 10 8 9 34-26 38
                6. FC Nordsjælland 27 11 5 11 32-33 38
                7. Hobro IK 27 10 8 9 33-37 38
                8. OB 26 9 5 12 27-34 32
                ... så skal der 3 point til i dag...
                3 points i dag vil være dejligt, men selv i worst case er vi stadig 7 points og mange mål foran Slagelse, så de vil skulle vinde 3 kampe flere end os i de sidste 6 runder før vi kommer i fedtefadet. Derudover har vi stadig fiskerne og sønderjyderne imellem os og Slagelse.

                Så meget - for ikke at sige ALT - skal gå galt, før det går galt. Så at sige.
                Last edited by ScouserTommy; 03-05-2015, 16:32.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                  Hvis jeg var fisker og skulle møde FCK lige om lidt, så ville jeg være en lille smule bange nu...
                  EFB foran grundet selvmål ...
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #99
                    Jeg tror ikke på FcV henter os, men der er jo ingen grund til igen i år at skal ud i en afslutning hvor det godt kan lade sig gøre, FcV har jo i øvrigt et program der ikke kunne blive meget bedre for dem... men som det også ses, skal vi have den 7 plads som en målet, så skal vi holde os til nu, den kan hurtig været kørt nu...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      FCV gør det aktuelt imponerende. De var allerede afskrevet, men ingen spor ved at give op. De har nu tre gange hentet sejren efter 0:1. Moral og selvtillid synes at være O.K., så de er farlig. Men 3 point i dag skulle sørge for, at kun Esbjerg og Sønderjyske skulle ser bagud ængsteligt.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Ja tak til Diarra på hb, nej tak til Skogseid i cf. Er overbevist om vi var bedre tjent med Jonasson i cf og jjt/ari på cm... Ari på vb. Gjorde Kirkeskoav det så skidt da han fik chancen?
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Kirkeskov startede i vanlig stil, da han fik chancen, men spillede sig op som kampen gik, men at Skogseid får chancen gang på gang, det forstår jeg ikke.

                          Comment


                            Holdopstilling her

                            https://www.facebook.com/photo.php?f...53472247686055

                            Comment


                              Er bekymret for vores 4back i dag. Håber at Skogseid og Ari stepper pænt meget op. Til gengæld spiller Falk, Desler og Spelmann deres livs kamp i dag.

                              Anyway - vi vinder 2-1.

                              KOM SÅ O'ENSE!!!!!
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Diarra-Skog som højre del af forsvaret... det skal nok blive, ehh, spændende...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X