Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Brønby 3.Maj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-Brønby 3.Maj

    Nåh. Det klogeste at gøre her nok at sige det er umuligt og at vi taber stort..
    vi er uden chance og taber desværre stort..

    det er stortset mine tanker i hele dette forår inden kickoff hvor vi har vundet..
    hver gang jeg har været positiv og haft troen på det er vi ringe og taber..

    never change a winning team?

    #2
    Opstillingen er måske ikke så vigtigt, hvis vi plejer græsset kun hele ugen. At se en rigtig fodboldbane skulle forvirre deres hold meget.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Opstillingen er måske ikke så vigtigt, hvis vi plejer græsset kun hele ugen. At se en rigtig fodboldbane skulle forvirre deres hold meget.
      du har en pointe der, men rygtet her til lands siger at de på Vestegnen har groet sig et hollandsk græstæppe af fineste kvalitet til kampen i sidste weekend mod Hobro
      Last edited by manner; 26-04-2015, 06:11.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        du har en pointe der, men rygtet her til lands siger at de på Vestegnen har groet sig et hollandsk græstæppe af fineste kvalitet til kampen i sidste weekend mod Hobro
        Er det tilladt at de spille under indflydelse af hollandske græs?
        Nå, ja det er BIF, de insistere konstant på egne regler...
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          BIF får en heldig en heldig sejr på 1-0 idag mod FCV, Møder med en overmodig/overlegen indstilling til OB næste weekend. Her bliver det sæsonens højdepunkt for os, tipper på en 3-0 eller 4-0 sejr til os. JJD Thomasen bliver man of the match med Falk Dresler og Greve running up.

          Glæder mig som et lille barn.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
            BIF får en heldig en heldig sejr på 1-0 idag mod FCV, Møder med en overmodig/overlegen indstilling til OB næste weekend. Her bliver det sæsonens højdepunkt for os, tipper på en 3-0 eller 4-0 sejr til os. JJD Thomasen bliver man of the match med Falk Dresler og Greve running up.

            Glæder mig som et lille barn.
            det er din skyld jeg er nødt til at vaske mine bukser nu...hvis du forstår sådan en lille en
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #7
              Det afhænger vel af om BIF taber i dag. For hvis de taber til Hobro og FCV på to uger, så er de vel officielt på vej ind i en dårlig stime. Og der plejer vi jo at være gode til sætte dårlige hold i gang

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Nåh. Det klogeste at gøre her nok at sige det er umuligt og at vi taber stort..
                vi er uden chance og taber desværre stort..

                det er stortset mine tanker i hele dette forår inden kickoff hvor vi har vundet..
                hver gang jeg har været positiv og haft troen på det er vi ringe og taber..

                never change a winning team?
                BIF har været dårlige på alt andet end deres forfærdelige græstæppe fra før Hobro-kampen. Sjovt, at der ikke har været mere fokus på den fordel, de har haft. 8, 3, 1 og 27 point på deres mark. I deres øvrige 13 kampe på væsentlig bedre baner er det blevet til 11 point.

                Jeg tror på, at vi har gode chancer.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  det er din skyld jeg er nødt til at vaske mine bukser nu...hvis du forstår sådan en lille en
                  En sejr over BIF hjemme, og nederlag til FCV idag og næste weekend, så er sæsonen helt hjemme for mit vedkommen. Håber Emil for lejlighed for at pege på sit knæ minimum en gang i kampen

                  Comment


                    #10
                    Så er AaB ved at vinde i Haderslev dejligt at få endnu et hold som stødpude ned mod de triste placeringer...

                    Og hvor vildt, med en god slutspurt kan vi, hvis vi tager jahatten på, komme med i kampen om 3.pladsen. Det ville man godt have solgt sæsonen for på forhånd

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                      Så er AaB ved at vinde i Haderslev dejligt at få endnu et hold som stødpude ned mod de triste placeringer...

                      Og hvor vildt, med en god slutspurt kan vi, hvis vi tager jahatten på, komme med i kampen om 3.pladsen. Det ville man godt have solgt sæsonen for på forhånd
                      0-3 AaB glider så lidt længere væk fra os...jeg tør slet ikke at drømme om hverken 3-5 pladser overhovedet. Skuffelserne har været store og mange de seneste år og nu venter der nogen svære runder mod BIF, AaB og FCK.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        0-3 AaB glider så lidt længere væk fra os...jeg tør slet ikke at drømme om hverken 3-5 pladser overhovedet. Skuffelserne har været store og mange de seneste år og nu venter der nogen svære runder mod BIF, AaB og FCK.
                        syntes det er et glimrende resultat - holder sønderjydske under os og blander dem ind i nedrykningskampen.....gør alt andet lige at vi hurtigere kan få lukket helt af den vej.

                        alt over en 8. plads mener jeg alligevel har været drømme og fantasier hele vejen. Skal vi højere op så kræver det en stime som sjældent er set i Odense de sidste mange år

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                          BIF får en heldig en heldig sejr på 1-0 idag mod FCV, Møder med en overmodig/overlegen indstilling til OB næste weekend. Her bliver det sæsonens højdepunkt for os, tipper på en 3-0 eller 4-0 sejr til os. JJD Thomasen bliver man of the match med Falk Dresler og Greve running up.

                          Glæder mig som et lille barn.
                          Thats the spirit

                          Men kan vi ikke blive enige om at han hedder Desler

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            syntes det er et glimrende resultat - holder sønderjydske under os og blander dem ind i nedrykningskampen.....gør alt andet lige at vi hurtigere kan få lukket helt af den vej.

                            alt over en 8. plads mener jeg alligevel har været drømme og fantasier hele vejen. Skal vi højere op så kræver det en stime som sjældent er set i Odense de sidste mange år
                            Vestsjælland bagud med 0-4 mod Brøndby, så vi holder afstanden til stregen på 10 points med 7 runder igen og med både Esbjerg og SjE under os.....det begynder at lugte af Superliga-bold på Fyn igen til næste år ;-).
                            9 points op til bronze :-) men i første omgang var det vigtigt at Vestsjælland fik brudt deres pointhøst for en stund.

                            PS. Kan man stadig få plads til EC gennem det der fairplay-halløj?, fordi vi ligger da vist ret lunt på den konto.

                            Comment


                              #15
                              Vi skal vel håbe på 1 point mod BIF, sådan som de spiller for tiden, og med Høgh ude, er jeg ikke tryg ved at det nok er Halgrimur som tager hans plads. Heldigvis har de Ørnskov ude med karantæne, men de har jo rigeligt med klassespillere at tage af i stedet.

                              Comment

                              Working...
                              X