Jeg er ked af at forudsige det - Momo kommer med stor sandsynlighed til at koste et mål på en personlig fejl - han er i min optik desværre for "flagrende" og inkonsekvent i sit spil til det her niveau Men jeg håber så inderligt, at han modbeviser mig i morgen
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-Brønby 3.Maj
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg er ked af at forudsige det - Momo kommer med stor sandsynlighed til at koste et mål på en personlig fejl - han er i min optik desværre for "flagrende" og inkonsekvent i sit spil til det her niveau Men jeg håber så inderligt, at han modbeviser mig i morgen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg er ked af at forudsige det - Momo kommer med stor sandsynlighed til at koste et mål på en personlig fejl - han er i min optik desværre for "flagrende" og inkonsekvent i sit spil til det her niveau Men jeg håber så inderligt, at han modbeviser mig i morgen"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægDe har nu rykket det til kl 20 (siger min ihvertfald ) Måske kan vi næsten slippe helt for uvejr.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
3 ude for Brøndby. Så mangler vi bare en skade til Agger under opvarmning
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...misser-ob-kamp
Comment
Comment