Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Brønby 3.Maj

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Dét der, det er godt nok bekymrende, men det er nok også den mulighed der er... det er måske nærmere midtbanen der skal styrkes defensivt, hvordan det så skulle lade sig gøre...
    Desler er så vidt jeg ved til dels skolet CM, så måske noget i den her stil ville kunne fungere:

-------------------Toppel--------------------
    Skogseid--L.Nielsen--Jonasson--Skulason
    Falk-----Desler------Busuladzic-----Larsen
    -----------------Spelmann-------------------
    ------------------Dalgaard------------------

Den er svær. Desler kunne bringe noget defensiv balance, og er en smule større en Thomasen. Ville heller ikke undre mig hvis Ove prioriterer det defensive og lader Greve starte i stedet for Emil - Ville jeg heller ikke have noget imod. Mit forslag skyldes egentlig mest at Spelmann helst skal forblive hængende angriber, når nu han er varm for tiden.

Comment

Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
      Desler er så vidt jeg ved til dels skolet CM, så måske noget i den her stil ville kunne fungere:

-------------------Toppel--------------------
      Skogseid--L.Nielsen--Jonasson--Skulason
      Falk-----Desler------Busuladzic-----Larsen
      -----------------Spelmann-------------------
      ------------------Dalgaard------------------

Den er svær. Desler kunne bringe noget defensiv balance, og er en smule større en Thomasen. Ville heller ikke undre mig hvis Ove prioriterer det defensive og lader Greve starte i stedet for Emil - Ville jeg heller ikke have noget imod. Mit forslag skyldes egentlig mest at Spelmann helst skal forblive hængende angriber, når nu han er varm for tiden.
      Han virker skolet uanset hvor han spiller
      Tænkte også i første omgang på højrebacken, for at få Skog af, og den kan Desler, men kan han fungere som den mest defensivt orienterede af ham og Azer, så er det en mulighed bestemt... Jeg har efterhånden mere fidus til en Azer der frigøres for den direkte defensive rolle, der er mere potentiale offensivt i ham... det er der nok også i Desler, men det er "desværre" Deslers lod pt., at han er alt mulig mand, som situationen er...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Han virker skolet uanset hvor han spiller
        Tænkte også i første omgang på højrebacken, for at få Skog af, og den kan Desler, men kan han fungere som den mest defensivt orienterede af ham og Azer, så er det en mulighed bestemt... Jeg har efterhånden mere fidus til en Azer der frigøres for den direkte defensive rolle, der er mere potentiale offensivt i ham... det er der nok også i Desler, men det er "desværre" Deslers lod pt., at han er alt mulig mand, som situationen er...
        Er Kryger en dårligere HB end Skogseid?

Comment

Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
          Er Kryger en dårligere HB end Skogseid?
          Ja

Comment

Jeg ville ønske, at vi stillede sådan her:

Toppel.
            MD-LN-HJ-MK/JBL
            Falk-AB-MG/JJT-EL
            MS
            TD

Comment

Jeg vil hellere have Diarra på HB i stedet for Skogseid, eller i centerforsvaret i stedet for Jonasson.

Jeg havde nok stillet forsvaret sådan:

Jonasson---Nielsen----Diarra----Skulasson (Jeg vil egentlig hellere spille med Barrett, men sæsondebut mod BIF er måske lige at stramme den)
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Jeg vil hellere have Diarra på HB i stedet for Skogseid, eller i centerforsvaret i stedet for Jonasson.

Jeg havde nok stillet forsvaret sådan:

Jonasson---Nielsen----Diarra----Skulasson (Jeg vil egentlig hellere spille med Barrett, men sæsondebut mod BIF er måske lige at stramme den)
                Havde det i tankerne, men ved ikke om Diarra har kampformen til at kan gå direkte ind, men det er da godt nok fristende... samme med JBL...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Havde det i tankerne, men ved ikke om Diarra har kampformen til at kan gå direkte ind, men det er da godt nok fristende... samme med JBL...
                  mon ikke HJ rykkes ned i forsvaret - det medfører så også nogle ændringer på midten.....og potentielt angrebet hvis spelmann skal derned igen.

Det optimale vil jo være hvis der bare var en 1:1 erstatning - så resten af holdet ikke skulle ændres også.....Her er Diarra vel mest oplagte - men som du siger - er formen til det? KL mangler vi virkeligt nu......Kryger i midterforsvaret??? ja hvorfor ikke :)

Comment

Hmm er det ikke bare at rykke Jonasson ned, for at få så lidt omrokering som muligt. Om det så er JJT eller Greve der tager den centrale plads, er helt fint med mig. Synes ikke der skal laves om på for mange pladser, selvom jeg gerne så en ny HB, og Greve gjorde det forresten ganske udemærket sidst vi mødte BIF på den centrale midt, og så kan JJT komme ind og tage over den sidste halve time.

Ellers er det jo at rykke Skågsheid ind i midterforsvaret, Desler ned som HB og Emil ned på venstrekanten, og Falk over på sin Højre side. Så må Dalgaard eller Zohore vel klare toppen for en gangs skyld, de er jo trods alt angribere.

Comment

Jeg vil hellere have Jonasson på midten. Han fylder så meget defensivt derinde og har vist for mange svaghedstegn i midterforsvaret. Man kan jo prøve MK på højreback og Skogseid i midten. MK har spillet massere kampe i højre og gjorde en fin figur sidst. Jeg tror i hvert fald ikke Spelmann trækkes ned på CM igen. Han har været strålende i sin offensive rolle og det bør der ikke laves om på!

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Jeg vil hellere have Jonasson på midten. Han fylder så meget defensivt derinde og har vist for mange svaghedstegn i midterforsvaret. Man kan jo prøve MK på højreback og Skogseid i midten. MK har spillet massere kampe i højre og gjorde en fin figur sidst. Jeg tror i hvert fald ikke Spelmann trækkes ned på CM igen. Han har været strålende i sin offensive rolle og det bør der ikke laves om på!
                        Toppel
                        Kirkeskov - Håkon S. Lasse Nielsen. Ari
                        Desler - Hallgrimur - JJT - Falk
                        Spelmann - Dalgaard

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                          Toppel
                          Kirkeskov - Håkon S. Lasse Nielsen. Ari
                          Desler - Hallgrimur - JJT - Falk
                          Spelmann - Dalgaard
                          Meget enig. Jeg synes dog Azer har været bedre efter han har fået nogle flere kampe med Jonasson på midten, så hvis han er klar foretrækker jeg ham stadig over JJT. Han har fremtiden foran sig

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Meget enig. Jeg synes dog Azer har været bedre efter han har fået nogle flere kampe med Jonasson på midten, så hvis han er klar foretrækker jeg ham stadig over JJT. Han har fremtiden foran sig
                            Jeg ser gerne at Ari bliver sendt til Kina eller hvorsomhelst. Han er monster dårlig i mine øjne. Han kan fighte og that it. Jeg er ret sikker på, at vi har fået flere points i de kampe han ikke har været med i, end i de kampe hvor han deltager.

Comment

Vi skal bare ud og give nogle albuer og eftertaklinger, det må man godt nu i dansk fodbold, i hvert fald hvis man hedder FCK.

Nåhr det var så mit sure opstød for i dag, tilbage til kampen.

Jeg så gerne denne opstilling:

Toppel

Desler - Nielsen - Jonnason - Ari

Falk - Azer - Greve - Emil

Spelmann

Dalgaard

Synes højresiden i de første kampe med Falk og Desler fungeret fremragende, de to supplere hinanden godt i offensiven, og så synes jeg faktisk at Desler gør det ganske udemærket i defensiven også. Håkon bør have spillet sig af holdet, det er vel 4-5 dårlige kampe i streg. Greve spillet fornuftigt sidst mod BIF, og er helt tryk ved at have ham ved siden af Azer. Selvom Emil ved gud ikke har haft et godt forår, så er det jo ingen hemmelighed at han vil elske at vinde over BIF, så mon ikke han kan finde lidt motivation frem her. Også SKAL vi efter min mening spille med en decideret angriber på hjemmebane, og Dalgaard skal også for hans egen skyld til at vise noget, så jeg ville vælge ham. Så kan Zohore altid komme ind og afgøre kampen mod hans gamle klub.

Comment

Jeg synes der er en del, der tyder på, at Ove ikke er så glad for de mere eksotiske udlændinge. Diarra og Lado er røget langt ud som marginalspillere, selvom førstnævnte vel næsten objektivt har gjort det langt bedre som midterforsvarer end både Håkon og Hallgrimur, og sidstnævnte er meget bedre med fødderne end Kryger og Dalgaard.

Det kan jo selvfølgelig også være en fordel, at hele holdet kan snakke sammen på skandinavisk - for organisationens skyld. Men ærgerligt synes jeg stadig det er, at de nævnte er blevet marginaliserede.

Comment

Working...
                                X