Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt EFB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Så var der en grund. Man har nok ikke ville risikere en skade..
    vi må håbe at han spiller sin chance og pisse god
    Han må i hvert fald om nogen være oplagt på at vise sig frem. Han får i hvert fald sit at se til, med Mensah og Laursen i Esbjergs højreside. Der er fart på!!

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
      Jeg håber vi holder samme formation som i de seneste to kampe. Håber således heller ikke Skogseid rykkes over i venstre side igen, så langt hellere man giver chancen til JBL eller Kirkeskov.

      Som skrevet i den anden tråd skal vi primært passe på Esbjergs styrke i omstillingerne (som reelt var det de slog os på sidst). Vi skal spille disciplineret og uden for stor risiko.

      Hvis vi lykkes med det tror jeg Esbjerg kan få svært ved at skabe det store mod os og så kan der måske godt være point at hente. Hvis vi (Spelmann) så er lige så skarpe i omstillingerne som mod FCN kan vi måske endda få alle tre.
      enig. begynder vi at give dem for meget plads at løbe på og i så får vi problemer....vi må stå godt og håbe på en kontra eller 4 ;)

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Han må i hvert fald om nogen være oplagt på at vise sig frem. Han får i hvert fald sit at se til, med Mensah og Laursen i Esbjergs højreside. Der er fart på!!
        Jeg håber SÅ meget at han slår igennem, og viser sig som en fantastisk back... både fordi det vil være godt for holdet, men ikke mindst fordi det vil være rart at håne lidt tilbage til alle de AGF-fans der grinede af os fordi vi hentede ham... ,o)

        Mvh

        MaxHH

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Jeg håber SÅ meget at han slår igennem, og viser sig som en fantastisk back... både fordi det vil være godt for holdet, men ikke mindst fordi det vil være rart at håne lidt tilbage til alle de AGF-fans der grinede af os fordi vi hentede ham... ,o)

          Mvh

          MaxHH
          Ja det kunne da være lækkert, men synes bare ikke der er noget endnu, som skulle bevise dette.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
            Ja det kunne da være lækkert, men synes bare ikke der er noget endnu, som skulle bevise dette.
            Helt enig, jeg prøver på ingen måde at tale ham op som en succes. Jeg HÅBER bare at han pludselig blomstrer op og viser en masse mere end vi har set indtil nu... mest for håneretten... ,o)

            Mvh

            MaxHH

            Comment


              #21
              Tror det bliver en mega-nervøs kamp fra begge hold - en evt. taber er jo i fedtefadet, mens en evt. vinder bevæger sig noget tættere på redning.

              Mest af alt er det fuldstændig bizart et kort overblik at overveje at holde med Brøndby - bare for én kamps skyld. Og sagde ikke jeg gør det; men bare det at tanken kan komme ind i ens hoved siger noget om, hvor nervøs man kan blive.

              Comment


                #22
                Toppel

                Skogseid LN Høegh Kirke

                Desler Azer Jonasson Falk
                Spelmann
                Dalgaard

                Det bliver nok engang beton defensiv, og det har jeg det faktisk også fint med. Lad os nu bare få de point vi kan, ikke mere satsen offensivt, når vi tydeligvis ikke har holdet/spillerne til det. Spelmann, Desler og Falk har speed nok til udgøre en kontra trussel. Dalgaard skal nok få en chance i mod et offensivt Esbjerg hold.
                Men er virkelig bange for at det bliver en 3-4-3 / 5-4-1. Det ville være decideret dumt, specielt fordi defensiven har bundsolid to kampe i træk.

                Comment


                  #23
                  Vi spiller "desværre" først, så vi og Esbjerg kan ikke bare spille på uafgjort, fordi vi ved FCV har tabt. Jeg forventer to hold, der spiller for at vinde. Og det er jeg bange for er til EFBs fordel.

                  Jeg tror dog, Brøndby vil være så sultne efter deres Hobro-fadæse, at de vil få minimum ét point mod FCV, og med stor sandsynlighed alle tre. Uden vi behøver at holde med dem
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #24
                    Esbjerg er ret kønsløse på indlæg og dødbolde, men pissefarlige på omstillinger og når de får plads til dybdeløb. Vi må for alt i verden ikke stå højt, og det tror jeg også Ove ved.

                    Må indrømme min antipati for Brøndby er så godt som forduftet, efter de ikke har vundet flere mesterskaber end os selv på snart 10 år.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Esbjerg er ret kønsløse på indlæg og dødbolde, men pissefarlige på omstillinger og når de får plads til dybdeløb. Vi må for alt i verden ikke stå højt, og det tror jeg også Ove ved.

                      Må indrømme min antipati for Brøndby er så godt som forduftet, efter de ikke har vundet flere mesterskaber end os selv på snart 10 år.
                      Ja, det var den store fejl i sidste hjemmekamp mod EFB. der havde vi lige fået en tand for meget selvtillid

                      Comment


                        #26
                        1 point er nok det mest optimale vi kan forvente, og mon ikke Ove satser mest på det. Det kan vise sig at Esbjerg måske også til sidst vil være tilfreds med en deling.

                        Comment


                          #27
                          Uafgjort kan der leves med. Men håber i den grad på tre point. Ikke kun fordi det altid er rart med en sejr, men fordi vi har BIF, FCM og AaB i næste tre runder. Her kan vi nemt stå med et point ud af ni mulige. Herefter har vi SIF, hvilket på give god mulighed forr en sejr.

                          Vinder vi over EfB har vi således syv ud af 15 mulige, hvilket er acceptabelt.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            1 point er nok det mest optimale vi kan forvente, og mon ikke Ove satser mest på det. Det kan vise sig at Esbjerg måske også til sidst vil være tilfreds med en deling.
                            det optimale må nødvendigvis være 3 point men jeg tror jeg forstår hvad du mener. Kampen vil med stor sandsynlighed udvikle sig så det bliver en forsvarskamp for os, og så er 1 point som udgangspunkt godt.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Ja, det var den store fejl i sidste hjemmekamp mod EFB. der havde vi lige fået en tand for meget selvtillid
                              Og vi stillede med Halgrimur og Lasse i det centrale forsvar - altså uden Daniel - det kan forhåbentligt ændre lidt på, at han er med - han hæver niveauet en del i den centrale forsvar! Ny makker til ham bedes købes så hurtigt som muligt!

                              Comment


                                #30
                                Tipsbladet optakt

                                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...sbjerg-fb-ob-2

                                Comment

                                Working...
                                X