Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-SDJ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hobro pt 1p fra pladsen der giver bronze
    Og for mig viser det, hvor vigtigt det er, at fodboldspillere laver andet end at blive dummere ved kun at fokusere på fodbold . Nogle husker nok flotte internationale resulatater for AIK Göteborg hvor alle ligesom Hobro-spillerne foretog et eller andet andet ved siden af. Ikke 37 timer om ugen (det sker vel heller ikke i Hobro) men det er vigtigt at blive stimuleret af andet end playstation og Netflix.
    Bolden er rund

    Comment


      Det er så bagdelen ved Ove P, og det vidste vi godt. Men hold så kæft hvor er det kedeligt - og pinligt - at vi spiller lige op med et så ringe hold.

      0 0 var planen fra Ove, det er ikke ok på en rimelig velbesøgte hjemmebane, hvor Stiften leverede stemning flere klasser over jammeren på banen.

      Jeg glæder mig til at se Desler på et hold i medgang. Virkelig en lovende spiller.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlæg
        Og for mig viser det, hvor vigtigt det er, at fodboldspillere laver andet end at blive dummere ved kun at fokusere på fodbold . Nogle husker nok flotte internationale resulatater for AIK Göteborg hvor alle ligesom Hobro-spillerne foretog et eller andet andet ved siden af. Ikke 37 timer om ugen (det sker vel heller ikke i Hobro) men det er vigtigt at blive stimuleret af andet end playstation og Netflix.
        Kuriøst bemærket, så havde det svenske bordtennislandshold skak som en del af træningen to gangen om ugen i en lang periode. Om de stadig har det, ved jeg ikke.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Temborules Se indlæg
          Det er så bagdelen ved Ove P, og det vidste vi godt. Men hold så kæft hvor er det kedeligt - og pinligt - at vi spiller lige op med et så ringe hold.

          0 0 var planen fra Ove, det er ikke ok på en rimelig velbesøgte hjemmebane, hvor Stiften leverede stemning flere klasser over jammeren på banen.

          Jeg glæder mig til at se Desler på et hold i medgang. Virkelig en lovende spiller.
          Ja vidste godt det var bagdelen ved Ove , og set over overs tid i OB har vi også kun spillet godt i en kamp mod Hobro hvor vi virkelig spillede som et hold der ville vinde og der var ideer i det offensive spil . Resten af kampene har det set ud som om at der slet ikke trænes i det offensive spil eller på dødbolde .
          Men det skuffer mig alligevel enormt at vi på den måde spiller med en så nederdrægtig publikumfjendsk kujon taktik på hjemmebane mod et Sønderjyske hold som på det seneste har været noget i modgang .. At man ikke tør spille med 2 angribere , og ej tør satse noget offensivt... Det stinker så fælt ..
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Ja vidste godt det var bagdelen ved Ove , og set over overs tid i OB har vi også kun spillet godt i en kamp mod Hobro hvor vi virkelig spillede som et hold der ville vinde og der var ideer i det offensive spil . Resten af kampene har det set ud som om at der slet ikke trænes i det offensive spil eller på dødbolde .
            Men det skuffer mig alligevel enormt at vi på den måde spiller med en så nederdrægtig publikumfjendsk kujon taktik på hjemmebane mod et Sønderjyske hold som på det seneste har været noget i modgang .. At man ikke tør spille med 2 angribere , og ej tør satse noget offensivt... Det stinker så fælt ..
            Jeg er ret enig, men vi havde vel reelt ikke to angribere klar idag?

            EDIT: Og jeg kan ikke holde min sprog-nazi nede. Det hedder ikke en fordel og en "bagdel", det hedder en ulempe. ​En bagdel er et pænere ord for røv.
            Last edited by Onkel Riffel; 19-04-2015, 19:27.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Ja vidste godt det var bagdelen ved Ove , og set over overs tid i OB har vi også kun spillet godt i en kamp mod Hobro hvor vi virkelig spillede som et hold der ville vinde og der var ideer i det offensive spil . Resten af kampene har det set ud som om at der slet ikke trænes i det offensive spil eller på dødbolde .
              Men det skuffer mig alligevel enormt at vi på den måde spiller med en så nederdrægtig publikumfjendsk kujon taktik på hjemmebane mod et Sønderjyske hold som på det seneste har været noget i modgang .. At man ikke tør spille med 2 angribere , og ej tør satse noget offensivt... Det stinker så fælt ..
              jooooo.....måske - men nu blev Ove jo heller ikke hentet ind for at udvikle holdet og få dem til at spille sprudlende. Han blev hentet for at vende skuden - og redde vores røv. Noget af det der manglede var et mere solidt fundament - og det har vi da trods alt fået.

              Men nej kønt var det sgutte - og dybt frustrerende at se på var det....men om 8 runder har vi forhåbenligt reddet røven og så må Kent jo bygge noget nyt op.

              Comment


                Her kan man da snakke om en malplaceret overskrift på eb.dk og dagens kamp:

                "Fanget i nederste del af Superligaen har både OB og SønderjyskE kun en teoretisk chance for Europa Cup næste sæson."

                Comment


                  Hvor er det altså crazy at OB kun havde 5 afslutninger hele kampen. Kampen kandiderer vist til sæsonens kedeligste!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    jooooo.....måske - men nu blev Ove jo heller ikke hentet ind for at udvikle holdet og få dem til at spille sprudlende. Han blev hentet for at vende skuden - og redde vores røv. Noget af det der manglede var et mere solidt fundament - og det har vi da trods alt fået.

                    Men nej kønt var det sgutte - og dybt frustrerende at se på var det....men om 8 runder har vi forhåbenligt reddet røven og så må Kent jo bygge noget nyt op.

                    Comment


                      De såkaldte højdepunkter

                      http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...ojdepunkterne/

                      Comment


                        Det virkede til at Ove havde lært lektien fra sidste hjemmekamp. I dag ser vi igen modstanderen spille en bedre 1. Halveg end os. Ove siger et par ting i pausen, og da vi kommer ud er vi stadig dårligere og Ove tager konsekvensen og skifter Kryger ind i stedet for en pinligt ringe Dalgaard. Herefter er vi ikke ligeså meget på hælene, men vi formår ikke at skabe nogle chancer overhovedet og det er vildt skuffende.
                        Sønderjyske lykkes fuldstændig med at stå helt oppe i røven af os, og når vi så konstant søger Falk til at gøre noget magisk, pakker de bare ham fuldstændig sammen. Det var nok den ringeste kamp jeg har set på stadion i sæsonen, fordi ingen af holdene turde gå efter sejren. Sønderjyske havde åbenbart luret vores offensive ideer af på baggrund af FCN-kampen og når vi så ikke kan komme på andre ideer og der ikke satses fra bænken af, så skal vi være tilfredse med Bjørn Paulsen ikke header sin giga-chance i kassen i 1. Halveg

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          jooooo.....måske - men nu blev Ove jo heller ikke hentet ind for at udvikle holdet og få dem til at spille sprudlende. Han blev hentet for at vende skuden - og redde vores røv. Noget af det der manglede var et mere solidt fundament - og det har vi da trods alt fået.

                          Men nej kønt var det sgutte - og dybt frustrerende at se på var det....men om 8 runder har vi forhåbenligt reddet røven og så må Kent jo bygge noget nyt op.
                          Med det hold vi har forventer jeg ikke sprudlende fodbold det er der ganske enkelt for få spillere med rette evner til , men jeg bliver sgu skuffet mår vi på hjemmebane ikke tør at gå på banen for at vinde en kamp mod Sønderjyske . Havde vi forsøgt at vinde , så ville det have været ærgerligt men acceptabelt med et point . Jeg har svært ved at se hvilke kampe man ellers skal satse i og gå benhårdt efter en sejr hbis det ikke skulle være en kamp som denne .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Det positive var da at stemningen var god på stiften..

                            hver gang der blev prøvet med "Emil Larsen ole"
                            - lød der straks 1887!! God måde at takle det på.. Det gav da lidt lyd.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              det var de forhold kampen blev spillet under - duel spil og fight, også derfor ove ikke ville have en emil ind
                              Altså det du siger er at sådan gik Ove P. med på at de skulle spille (hvilket anede mig jvf. interviewet pre-match)

                              Det er jo så det jeg anfægter som værende modløst og halvhjertet. Det kan du jo ikke tilbagevise med at "sådan var forholdende." Nej, forholdende er ikke sådan medmindre man tillader de bliver sådan. Igen se på den ENE udskiftning han tør at lave på en dag - hvor du rigtig nok siger: intet fungerer (og så UDUELIGE Kryger!) en kant/back for en angriber... Det er så uambitiøst og lallende vattet gjort af OP idag at der opsummerer fint hvor han aldrig bliver en eftertragtet træner i Superligaen andet end som lidt brandslukker blandt bundholdende... Overlever OB - er det ikke hans skyld - men alene tilfældigheder og et resultat af en trup der simpelthen er for god til at rykke ned (som Ove jo også selv mener) Fyringen af Troels Bech forekommer efterhånden mere og mere formålsløs for både du og jeg kunne sq' sagtens tale lidt gejst ind i spillerne og bede dem om at placere sig ordentligt i løbet af ugen... Fodbold er ikke rocket science, og det er OP et levende bevis på!

                              Når nu midtbanen ikke kunne strikke 3 aflveringer sammen mon ikke så en udskiftning af Azer eller Jonasson havde været på sin plads? Eller vores JOKE af en anfører som 7/10 gange høvler bolden i 2. sals højde op af banen fordi han er så rystende usikker så snart han er i nærheden af bolden nær egen forsvarszone...

                              OP står nede på banen og kan se hvad der foregår - og hvis "forholdende" ikke er som han gerne vil have at de er så står det i hans fulde magt at ændre på dem...

                              Men ak nej - KUJONFODBOLD af værste skuffe mod MÆGTIGE Sønderjyske...

                              EPIC FAIL OVE!!!!
                              Last edited by Z.A.E; 19-04-2015, 23:34.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                                Altså det du siger er at sådan gik Ove P. med på at de skulle spille (hvilket anede mig jvf. interviewet pre-match)

                                Det er jo så det jeg anfægter som værende modløst og halvhjertet. Det kan du jo ikke tilbagevise med at "sådan var forholdende." Nej, forholdende er ikke sådan medmindre man tillader de bliver sådan. Igen se på den ENE udskiftning han tør at lave på en dag - hvor du rigtig nok siger: intet fungerer (og så UDUELIGE Kryger!) en kant/back for en angriber... Det er så uambitiøst og lallende vattet gjort af OP idag at der opsummerer fint hvor han aldrig bliver en eftertragtet træner i Superligaen andet end som lidt brandslukker blandt bundholdende... Overlever OB - er det ikke hans skyld - men alene tilfældigheder og et resultat af en trup der simpelthen er for god til at rykke ned (som Ove jo også selv mener) Fyringen af Troels Bech forekommer efterhånden mere og mere formålsløs for du og jeg kunne sq' tale lidt gejst ind spillerne og bede dem om at placere sig ordentligt i løbet af ugen... Fodbold er sq' ikke rocket science - det er OP et levende bevis på!

                                Når nu midtbanen ikke kunne strikke 3 aflveringer sammen mon ikke så en udskiftning af Azer eller Jonasson havde været på sin plads? Eller vores JOKE af en anfører som 7/10 gange høvler bolden i 2. sals højde op af banen fordi han er så rystende usikker så snart han er i nærheden af bolden nær egen forsvarszone...

                                OP står nede på banen og kan se hvad der foregår - og hvis "forholdende" ikke er som han gerne vil have at de er så står det i hans fulde magt at ændre på dem...

                                Men ak nej - KUJONFODBOLD af værste skuffe mod MÆGTIGE Sønderjyske...

                                EPIC FAIL OVE!!!!
                                Sådan havde jeg det også mens jeg så kampen, og det er da også langt mere charmerende at satse på at vinde kampen, fremfor bedre at tilpasse sig modstanderen, med defensiven for øje. Jeg har bare stadig ikke glemt fcv-kampen, hvor jeg angreb Ove for at tage for naivt på opgaven, ved ikke at gå bort fra 3-mands forsvaret, som slet ikke fungerede dengang, før skaden var sket.
                                Denne gang er det Sønderjyske der spiller bedre end os, og på den baggrund reagere Ove ved at sætte en fysisk stærkere angriber ind som kan vinde flere af de dueller Dalgaard tabte, således vi ikke bare blev bombet tilbage igen. Det hjalp og på den baggrund var indskiftningen egentlig på sin plads. At Ove så ikke går og satser med bare en indskiftning mere senere i kampen, hvor kampen er mere 50/50, det kan han sagtens klandres for, men jeg synes det var helt på sin plads at skifte Kryger ind, i erkendelse af at Sønderjyske var et bedre hold end os på dagen.

                                Comment

                                Working...
                                X