Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jens Jakob Dyhr Thomasen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jens Jakob Dyhr Thomasen

    Jeg kunne ikke finde en tråd med ham....nu får sin helt egen

    http://www.fyens.dk/sport/OB-Saa-er-...rtikel/2697235

    hold da maule hvor jeg glæder mig til at se ham på holdet
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Ja han lyder spændende. Nu er superliga stadig en helt anden størrelse og han skal have tid til at vokse...

    Comment


      #3
      Hvor lang kontrakt har han med Odense

      Comment


        #4
        Citat fra artikel: OB'eren er U19-landsholdsspiller og sådan en slags Xavi-type som udpræget 6'er på midtbanen med uhyggelig boldsikkerhed i fødderne og med stor spilintelligens.

        Han lyder som en udmærket erstatning for Schoop

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Citat fra artikel: OB'eren er U19-landsholdsspiller og sådan en slags Xavi-type som udpræget 6'er på midtbanen med uhyggelig boldsikkerhed i fødderne og med stor spilintelligens.

          Han lyder som en udmærket erstatning for Schoop
          Han er så vidt jeg husker også ofte blevet fremhævet som et endnu større talent end Greve og Desler. Glæder mig helt afsindigt til at følge ham! :-)

          Comment


            #6
            Han er en stjerne i svøb. Ham kommer KN ikke uden om i næste sæson. Boldsikkerheden er rigtig god og han er den type der kan vende spillet. JJ bliver klubbens nye ansigt, som Falk har været det i en del sæsoner nu. Jeg kan ikke forstille mig andet.
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Han er en stjerne i svøb. Ham kommer KN ikke uden om i næste sæson. Boldsikkerheden er rigtig god og han er den type der kan vende spillet. JJ bliver klubbens nye ansigt, som Falk har været det i en del sæsoner nu. Jeg kan ikke forstille mig andet.
              Det lyder lækkert :)
              han kunne godt være årsagen til at der ikke er forlænget med Azer

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Det lyder lækkert :)
                han kunne godt være årsagen til at der ikke er forlænget med Azer
                Mon dog. Jeg tror ikke at Jens Jakob bliver fast mand fra starten. Alle unge skal jo lige have tid til at vende sig til tempoet osv.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  Mon dog. Jeg tror ikke at Jens Jakob bliver fast mand fra starten. Alle unge skal jo lige have tid til at vende sig til tempoet osv.
                  Nej selvfølgelig starter han ikke som fast mand. Men da det er 99,99% at vi skal hente god spiller til midten samtidig med at JJT kommer ind skal der jo nogen den anden vej

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Mon dog. Jeg tror ikke at Jens Jakob bliver fast mand fra starten. Alle unge skal jo lige have tid til at vende sig til tempoet osv.
                    Det siger man ofte ja. Men nogle gange er talentet bare så stort at de overrasker og kan være med fra dag 1. Se bare Eriksen i Ajax, der var planen han skulle have et par sæsoner på ungdomsholdet inden han skulle på førsteholdet, men her var talentet så stort at han straks var inde på førsteholdet, også som starter. Skal lige siges jeg IKKE vil sammenligne de to spillere, da en spiller af Eriksens kaliber er noget man ser 1 ud 1000 (måske mindre).
                    Men glæder mig vildt til at se JJ i seniortruppen.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                      Det siger man ofte ja. Men nogle gange er talentet bare så stort at de overrasker og kan være med fra dag 1. Se bare Eriksen i Ajax, der var planen han skulle have et par sæsoner på ungdomsholdet inden han skulle på førsteholdet, men her var talentet så stort at han straks var inde på førsteholdet, også som starter. Skal lige siges jeg IKKE vil sammenligne de to spillere, da en spiller af Eriksens kaliber er noget man ser 1 ud 1000 (måske mindre).
                      Men glæder mig vildt til at se JJ i seniortruppen.
                      Hypotetisk kunne næste års opstilling se sådan ud

                      MT
                      MP-DH-LN-AS
                      MD-JJT-MS-RF
                      MG-TD

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Hypotetisk kunne næste års opstilling se sådan ud

                        MT
                        MP-DH-LN-AS
                        MD-JJT-MS-RF
                        MG-TD
                        Byt du bare rundt på Spelmann og Greve. Dalgaard magter jeg ikke i den stribede trøje. Manden bringer intet!
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Byt du bare rundt på Spelmann og Greve. Dalgaard magter jeg ikke i den stribede trøje. Manden bringer intet!
                          Ikke idag nej. Men har var da god i sidste uge IMO

                          Comment


                            #14
                            Hvor bliver man bare glad når en så ung og dygtig spiller får start debut i så vigtig en kamp...

                            har han slået Azer af?

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Hvor bliver man bare glad når en så ung og dygtig spiller får start debut i så vigtig en kamp...

                              har han slået Azer af?
                              Tvivler på den korte bane, men han kan godt blive en af grundene til at der ikke bliver forlænget med Azer.

                              Comment

                              Working...
                              X