Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jens Jakob Dyhr Thomasen
Collapse
X
-
Han er så vidt jeg husker også ofte blevet fremhævet som et endnu større talent end Greve og Desler. Glæder mig helt afsindigt til at følge ham! :-)Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægCitat fra artikel: OB'eren er U19-landsholdsspiller og sådan en slags Xavi-type som udpræget 6'er på midtbanen med uhyggelig boldsikkerhed i fødderne og med stor spilintelligens.
Han lyder som en udmærket erstatning for Schoop

Comment
-
Det lyder lækkert :)Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægHan er en stjerne i svøb. Ham kommer KN ikke uden om i næste sæson. Boldsikkerheden er rigtig god og han er den type der kan vende spillet. JJ bliver klubbens nye ansigt, som Falk har været det i en del sæsoner nu. Jeg kan ikke forstille mig andet.
han kunne godt være årsagen til at der ikke er forlænget med Azer
Comment
-
Mon dog. Jeg tror ikke at Jens Jakob bliver fast mand fra starten. Alle unge skal jo lige have tid til at vende sig til tempoet osv.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet lyder lækkert :)
han kunne godt være årsagen til at der ikke er forlænget med AzerForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Nej selvfølgelig starter han ikke som fast mand. Men da det er 99,99% at vi skal hente god spiller til midten samtidig med at JJT kommer ind skal der jo nogen den anden vejOprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægMon dog. Jeg tror ikke at Jens Jakob bliver fast mand fra starten. Alle unge skal jo lige have tid til at vende sig til tempoet osv.
Comment
-
Det siger man ofte ja. Men nogle gange er talentet bare så stort at de overrasker og kan være med fra dag 1. Se bare Eriksen i Ajax, der var planen han skulle have et par sæsoner på ungdomsholdet inden han skulle på førsteholdet, men her var talentet så stort at han straks var inde på førsteholdet, også som starter. Skal lige siges jeg IKKE vil sammenligne de to spillere, da en spiller af Eriksens kaliber er noget man ser 1 ud 1000 (måske mindre).Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægMon dog. Jeg tror ikke at Jens Jakob bliver fast mand fra starten. Alle unge skal jo lige have tid til at vende sig til tempoet osv.
Men glæder mig vildt til at se JJ i seniortruppen.
Comment
-
Hypotetisk kunne næste års opstilling se sådan udOprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægDet siger man ofte ja. Men nogle gange er talentet bare så stort at de overrasker og kan være med fra dag 1. Se bare Eriksen i Ajax, der var planen han skulle have et par sæsoner på ungdomsholdet inden han skulle på førsteholdet, men her var talentet så stort at han straks var inde på førsteholdet, også som starter. Skal lige siges jeg IKKE vil sammenligne de to spillere, da en spiller af Eriksens kaliber er noget man ser 1 ud 1000 (måske mindre).
Men glæder mig vildt til at se JJ i seniortruppen.
MT
MP-DH-LN-AS
MD-JJT-MS-RF
MG-TD
Comment
Comment