Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jens Jakob Dyhr Thomasen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægJeg havde da også håbet at vi tog fejl....ville da klart have foretrukket at æde mine egne ord i mig og så samtidig se OB spille godt, score mål og måske endda ligge med i kampen om top 6. Sådan skulle det ikke være
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
JJ burde være klar til at træne fuldt med efter landsholdspausen
http://www.ob.dk/artikel/detjligt-at...lerne-paa.aspx
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJJ burde være klar til at træne fuldt med efter landsholdspausen
http://www.ob.dk/artikel/detjligt-at...lerne-paa.aspxForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlægTemmelig overfortolket at tro JJ er svaret på OB DNA og at det ændrer meget med ham tilbage. Håber han BLIR svaret en dag. Men stadig for tidligt. Mangler simpelthen for meget fysisk.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægRet enig , han er en spiller som stille og roligt skulle bygges på og i opbygningens perioden skulle han være beskyttet af en solid grundstamme på banen så der kun langsomt ville puttes mere og mere ansvar på ham .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlægTemmelig overfortolket at tro JJ er svaret på OB DNA og at det ændrer meget med ham tilbage. Håber han BLIR svaret en dag. Men stadig for tidligt. Mangler simpelthen for meget fysisk.
Uanset ser jeg frem til JJT er tilbage. Han er den blandt vores unge, som jeg ser som vores største kommende "stjerne".
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlægTemmelig overfortolket at tro JJ er svaret på OB DNA og at det ændrer meget med ham tilbage. Håber han BLIR svaret en dag. Men stadig for tidligt. Mangler simpelthen for meget fysisk.
Det med DNAen skal forstås på den måde at jeg mener at man kan se at nederlag gøre mere ondt på JJ, Greve og Desler end andre. De er stribet inden i og det er noget af det jeg mener at vores DNA skal bygges på. Jeg siger dermed ikke at de 3 alene kan forandre alt nu og her, men jeg mener at de er værd at bygge på og JJ kan meget vel blive grundstenen i OB i fremtiden som jeg ser det.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægGrundlæggende er jeg enig idet du siger. Men statistikken siger, at vi har ikke tabt en kamp i denne sæson, hvor JJT har startet :o)
Uanset ser jeg frem til JJT er tilbage. Han er den blandt vores unge, som jeg ser som vores største kommende "stjerne".
Jeg så desværre ikke OB-BIF. Er der en venlig sjæl der gider at smide lidt ord på JJT's indsats?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægCitere lige mig selv: "Vi har ikke tabt en kamp hvor JJT har startet". :D
Jeg så desværre ikke OB-BIF. Er der en venlig sjæl der gider at smide lidt ord på JJT's indsats?
Ikke længe siden jeg var meget forhippet på vi manglede en god makker til Makrini. Nu er jeg sikker på det bare skal være JJT.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægCitere lige mig selv: "Vi har ikke tabt en kamp hvor JJT har startet". :D
Stor er han jo ikke og det vil altid være en udfordring for ham, men jeg synes egentligt også han viste fremgang i nærkampene så han ikke konstant gik i græsset ved den mindste kontakt.
Comment
Comment