Al mulig held og lykke til Jacob, en skam han ikke rigtig magtede at tage det sidste skridt i sin karriere og blive den Superliga profil jeg drømte om da han kom til fra FC Fyn..
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Damn. Han havde nogle udprægede kvaliteter, men det blev aldrig rigtig til det sidste skridt. Han var en god boldspiller. Al held og lykke til ham på vulkanøen.
Edit: Og han gav os en sejr over Brøndby. I Brøndby
Fedt for ham at han får den oplevelse med. Hans niveau var alligevel ikke rigtigt til Superligaen, så noget stort tab sådan rent spillemæssigt er det ikke.
Men tak for en altid loyal indstilling. Man hørte ikke brokkerier og krav om fast spilletid fra Schoop. Held og lykke oppe på øen.
Schoop skal have tak for indsatsen i OB . Han er en spiller med et godt potentiale til 1. div , men nåede aldrig at udvikle sig som det var håbet med ham .
Held og lykke på vejen .
En skam det aldrig blev til mere. Og jeg synes faktisk han fik vidst hans topniveau var godt nok til superligaen. Så vidt jeg husker, var han i top 3 over MOM afstemningerne i de første 3-4 kampe i sidste sæson, men fik så en skade, hvorefter vi aldrig så ham på det niveau igen.
Comment