Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jakob Schoop solgt til KR Reykjavik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Dette her er vel JHs første salg er det ikk?
    1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

    Comment


      #17
      Synes Schoop var god nok, i hvert fald lige så god som Azer, men skaderne ødelagde en del. Han fortjener bestemt et tak og tommelfingeren opad for hans indsats + et held og lykke på Island.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
        Dette her er vel JHs første salg er det ikk?
        Der var lige Kadrii, ellers jo...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
          Dette her er vel JHs første salg er det ikk?
          Schoop havde under 3 måneder tilbage af sin kontrakt! Det er helt sikkert et fyrsteligt salg!!!

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Der var lige Kadrii, ellers jo...
            Ja den havde jeg lige glemt
            1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
              Ja den havde jeg lige glemt
              Salgene har i den grad også nemt ved at gemme sig mellem leje og kontrakt ophør/ophævelser... Den oprydning i OB kunne enhver person herinde have foretaget...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Synes Schoop var god nok, i hvert fald lige så god som Azer, men skaderne ødelagde en del.
                Det kan jeg simpelthen ikke se. Jeg kan godt lidt Schoop, men han har slet ikke leveret på niveau med Azer, så ville billedet også have set anderledes ud.

                Schoop er ikke en spiller kendt for sine defensive kvaliteter, ej heller styrke i de fysiske dueller. Her fylder Azer trods alt mere, selvom han ikke er nogen tank.

                Der hvor Schoop har skuffet mig, har været hans manglende mod og initiativ rent offensivt. Ingen tvivl om, at det er her at hans kvaliteter skal findes, men jeg synes ganske enkelt ikke at han har taget ansvar nok her. Når Schoop har spillet har det været alt for meget baglæns og sidelæns i stedet for at sætte bolden på spil og opfylde rollen som igangsætteren dybt i banen, som vi i den grad har manglet i nogle sæsoner. Her har Azer heller ikke excelleret, men dog gjort sig mere bemærket og afgørende end Schoop, sidst set i søndagens kamp, hvor han kreerer begge mål. Det så vi forsvindende lidt af fra Schoop.

                Samlet set synes jeg Azer som pakke er mere end interessant, selvom jeg virkelig under en super god og flink fyr som Schoop noget succes, og da helst i OB. Alt mulig held og lykke til ham!

                Comment


                  #23
                  Bemærkelsesværdigt i klippet, hvor mange OB fans der er taget til bundby i forhold til bare sidste gang.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                    Bemærkelsesværdigt i klippet, hvor mange OB fans der er taget til bundby i forhold til bare sidste gang.
                    Ny træner, "ny start" og generelt positive vinde omkring klubben gør meget. Bare se på Brøndby. Til den sæsonpremiere var der 9200, til de to seneste har der være 18700 og 17000.

                    Comment


                      #25
                      Mange tak, held og lykke ... med lidt af vemod ved tanken om, hvad der ville være muligt, hvis skader ikke havde kastet ham tilbage. Kan god lide hans måde at spille, med kreative momenter, jeg ofte savner i vores spil.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #26
                        Al mulig Held og lykke til schoop fremover.

                        Comment


                          #27
                          Nogen, der ved noget om pris? Den er næppe høj, men vi må vel have fået et eller andet, når han ligefrem er solgt? Måske en god videressalgsklausul?
                          Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                            Nogen, der ved noget om pris? Den er næppe høj, men vi må vel have fået et eller andet, når han ligefrem er solgt? Måske en god videressalgsklausul?
                            Gætter på at det er under 100k. Men har ingen viden om det

                            Comment


                              #29
                              Svært at tro på en kontrakt som løber til sommer.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Gætter på at det er under 100k. Men har ingen viden om det
                                en pose vingummibamser
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X