Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jakob Schoop solgt til KR Reykjavik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Schoop på vej videre

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...aener-med-kaka

    Comment


      #47
      Lidt mere

      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...-i-kakas-klub/

      Comment


        #48
        Alt det bedste til ham; go for it, Pirlo.

        Comment


          #49
          Fedt! Jeg fatter i den grad godt de danskere der tager til MLS. En liga med masser af tilskuere, dækning og er mand lidt fascineret af USA, er det da også en fed oplevelse oven i hatten. I Orlando snittede de 32.000 til deres hjemmekampe sidste år!!, og nu får de endda et nyt toptunet stadion, så det bliver noget af en oplevelse at gå fra OB, til Island, og så til Orlando med +30.000 på lægterne. Under ham alt det bedste, så forhåbentlig kan han da få en kontrakt og være med til at smadre Columbus i næste sæson.

          Comment


            #50
            Schoop træner med igen

            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...igen-med-i-ob/

            Comment


              #51
              Jeg har altid sat pris på ham. Om han er god nok - måske ikke helt. Men jeg vurderer ham i grunden til at være fint på niveau med Azer.

              For at være ærlig: Jeg finder ham et nøk undervurderet. Nordens Pirlo ;)...
              Last edited by Bebeto999; 22-02-2016, 16:20.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                Jeg har altid sat pris på ham. Om han er god nok - måske ikke helt. Men jeg vurderer ham i grunden til at være fint på niveau med Azer.

                For at være ærlig: Jeg finder ham et nøk undervurderet. Nordens Pirlo ;)...
                Syntes nu ikke at han er noget særligt.. Så hellere bruge minutterne på JJ
                Men mon ikke at man holder mulighederne åbne hvis nu Azer ryger til USA eller lign

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Syntes nu ikke at han er noget særligt.. Så hellere bruge minutterne på JJ
                  Men mon ikke at man holder mulighederne åbne hvis nu Azer ryger til USA eller lign
                  Ser hverken Schoop el Azer som tilhørende et hold med ambitioner om top 6 .
                  Hvis Schoop havde haft det fornødne niveau så havde han enten inden Islands-turen eller nu allerede fundet sig en klub i ligaen .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #54
                    Så er han her igen: vores egen Pirlo. Kan stadig godt lide Schoop. Hvis Azer er på vej væk, så kunne han måske være en midtbane-backup - det kunne jeg i hvert fald godt leve med.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Så er han her igen: vores egen Pirlo. Kan stadig godt lide Schoop. Hvis Azer er på vej væk, så kunne han måske være en midtbane-backup - det kunne jeg i hvert fald godt leve med.
                      Det er jeg enig i. Antager vi Azer er væk til sommer, så må JJT også være godt på vej til at være førsteudfordrer til pladserne på midtbanen. Schoop kan så være 4.valg og det vil være Okay. Med de offensive kræfter vi har nu i forhold til sidst han var her, så er der også bedre muligheder for at hans kompetencer kan komme mere til udtryk end tidligere.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Det er jeg enig i. Antager vi Azer er væk til sommer, så må JJT også være godt på vej til at være førsteudfordrer til pladserne på midtbanen. Schoop kan så være 4.valg og det vil være Okay. Med de offensive kræfter vi har nu i forhold til sidst han var her, så er der også bedre muligheder for at hans kompetencer kan komme mere til udtryk end tidligere.
                        Schoop ville vel være bedst i en 4-2-3-1. Ala:


                        -----------------AK
                        Festersen------Schoop------Desler
                        -------Makrini--------Izunna--
                        Ari---Lasse---Tinga./Hallg.---Lund
                        ----------Grytebust
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Schoop ville vel være bedst i en 4-2-3-1. Ala:


                          -----------------AK
                          Festersen------Schoop------Desler
                          -------Makrini--------Izunna--
                          Ari---Lasse---Tinga./Hallg.---Lund
                          ----------Grytebust
                          Det er jeg enig med dig i. Han var bundet til for mange defensive opgaver i forhold til hvad han kunne magte, da han var her sidst, og det gjorde, at vi ikke rigtigt udnyttede det han kan med spil i små rum.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Schoop ville vel være bedst i en 4-2-3-1. Ala:


                            -----------------AK
                            Festersen------Schoop------Desler
                            -------Makrini--------Izunna--
                            Ari---Lasse---Tinga./Hallg.---Lund
                            ----------Grytebust
                            Det tror jeg umiddelbart at JJ også vil. Så skal vi ikke give ham alle de minutter i stedet for at "spilde" dem på en 27 årig...

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Det tror jeg umiddelbart at JJ også vil. Så skal vi ikke give ham alle de minutter i stedet for at "spilde" dem på en 27 årig...
                              Jeg synes ikke JJT har bevist, at han er klar til start-11eren. Og jeg synes, at Schoop har nogle kvaliteter vi mangler på midtbanen. Så Schoop på en et-årig, med Jens Jacob som backup ville være fint, imo.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Jeg synes ikke JJT har bevist, at han er klar til start-11eren. Og jeg synes, at Schoop har nogle kvaliteter vi mangler på midtbanen. Så Schoop på en et-årig, med Jens Jacob som backup ville være fint, imo.
                                Synes du han har bevist at han IKKE er klar til midtbanen?

                                Mvh

                                MaxHH

                                Comment

                                Working...
                                X